Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אתה מחשב צריכת דלק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תמיד הייתה כזאת צריכת דלק?

 

רק לדייק,אתה מחשב את כמות הק"מ שעברת מאז התידלוק חלקי כמות הליטרים שאתה מתדלק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אמרת תל אביב אמרת הכל

והוספת על זה גם נסיעות קצרות

גם צריכת דלק יותר גבוהה לא הייתי מתפלא:lol:

 

גם לא תמיד המנוע מגיע לטמפרטורת עבודה

והגורם העיקרי, הפקקים

 

תחשוב, למנוע לא אכפת אם הוא משייט במהירות 100 או שהוא מזדחל על מהירות 5-10 קמ"ש

זה הכל אחראית תיבת ההילוכים

כך שיכול להיות שתיסע שעה על טורים של 2000 במהירות 100 קמ"ש ותעבור 100 קילומטר

או שעה על טורים של 2000 במהירות 10 קמ"ש ותעבור רק 10 ק"מ

 

צריכת הדלק תהיה ממש ממש דומה בליטרים

אבל בחילוק קילומטר לליטר לשיוט במהירות 100 תצא תוצאה טובה פי 10!

 

אם אתה לא רגוע,

לפני שאתה הולך לפרק אוטו טוב

תשקיע תעשה בדיקה על כביש מהיר פתוח

לדעתי תראה שינוי משמעותי

 

 

בהצלחה

.

פורסם

זה מנוע שמגיע לטמפרטורת עבודה עוד לפני שאני יוצא מהרחוב שלי.

לא הגיונית צריכת הדלק שאתה מדבר עליה.

 

אם אתה יודע לזהות ריח של דלק בשמן מנוע, הייתי מנסה להריח. לדעתי יש לך בעיית תערובת.

זה יכול להעיד על פלאגים עייפים\חיישן חמצן במערכת יניקה מלוכלך\חיישן CO2 במערכת פליטה לא תקין וכל סיבה נוספת לתת למחשב הרכב לסוע על תערובת לא מיטבית ולשרוף יותר דלק.

 

לי בעבר הייתה בעיית חיישן (מתוך 2) במערכת הפליטה (אחרי הממיר) שהעלתה משמעותית את צריכה הדלק,

נסיונות נקוי לחיישן לא עזרו ורק לאחר החלפתו המצב חזר לקדמותו.

קח בחשבון שאצלי המצב היה מעט שונה, כי אחת לחודשיים-שלושה המנוע היה מדליק נורת Check Engine עם קוד 0420 (מתריע על מדידת CO2 קרובה לפני ואחרי הממיר)

 

בכל מקרה זו צריכה לא הגיונית ולדעתי גם בנסיעה בינעירונית אתה תראה שאמנם הצריכה נמוכה יותר מצריכה עירונית, אבל עדיין לא בתחום ההגיונית.

 

אצלי המכונית מטופלת לפי המלצות יצרן עם חלפים מקוריים והצריכה עומדת על ליטר ל10-11 קילומטר משולב, בנסיעה האחרונה לאילת מדדתי ליטר ל13.

פורסם
זה מנוע שמגיע לטמפרטורת עבודה עוד לפני שאני יוצא מהרחוב שלי.

לא הגיונית צריכת הדלק שאתה מדבר עליה.

 

אם אתה יודע לזהות ריח של דלק בשמן מנוע, הייתי מנסה להריח. לדעתי יש לך בעיית תערובת.

זה יכול להעיד על פלאגים עייפים\חיישן חמצן במערכת יניקה מלוכלך\חיישן CO2 במערכת פליטה לא תקין וכל סיבה נוספת לתת למחשב הרכב לסוע על תערובת לא מיטבית ולשרוף יותר דלק.

 

לי בעבר הייתה בעיית חיישן (מתוך 2) במערכת הפליטה (אחרי הממיר) שהעלתה משמעותית את צריכה הדלק,

נסיונות נקוי לחיישן לא עזרו ורק לאחר החלפתו המצב חזר לקדמותו.

קח בחשבון שאצלי המצב היה מעט שונה, כי אחת לחודשיים-שלושה המנוע היה מדליק נורת Check Engine עם קוד 0420 (מתריע על מדידת CO2 קרובה לפני ואחרי הממיר)

 

בכל מקרה זו צריכה לא הגיונית ולדעתי גם בנסיעה בינעירונית אתה תראה שאמנם הצריכה נמוכה יותר מצריכה עירונית, אבל עדיין לא בתחום ההגיונית.

 

אצלי המכונית מטופלת לפי המלצות יצרן עם חלפים מקוריים והצריכה עומדת על ליטר ל10-11 קילומטר משולב, בנסיעה האחרונה לאילת מדדתי ליטר ל13.

 

אל תשכח שהוא אמר שהוא גר בת"א

פקקים גורמים לצריכת דלק גבוהה יותר לקילומטר

כי זה טורים רגילים לבקושי תזוזה

.

פורסם

גם אני גר בתל אביב.

 

לרכב הנ"ל יש גיר רובוטי בעל שישה הילוכים, שאמנם הוא לא הגיר הכי שוויצרי שיש, אבל הוא שומר על טורים נמוכים באופן יחסי.

 

נסיעה במאה קמ"ש שמה אותך סביבות 3000 טורים, אני בפקקים לא נוסע ב3000 טורים...

×
×
  • תוכן חדש...