Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעדכן, הוחלף לרכב קלאצים בגיר, לדברי המוסך מכיון שהקלאצים החלירו לא מעט זה גרם לרכב למנוע לעבוד סרק ומכאן צריכת הדלק המוגברת.

 

לבנתיים השתפר מאוד!

 

לא הבנתי

תוכל לפרט שוב את הבעיה שאני יגיד למוסך

תודה

פורסם

הסבר המוסך: כשהקלאצ'ים מחליקים יש הרבה אבדן כח מנוע (כי הוא למעשה עובד על סרק), ומכאן צריכת הדלק הגבוהה.

 

שורה תחתונה: מצריכת דלק של 1-5 עברתי ל1-10 שזה מה שאני מצפה מהרכב הזה.

 

אני עדיין מאמין שחיישן למדה (חיישן חמצן) או ממיר קטליטי גם אשמים ויש עוד מה לשפר. אך המוסך טוען שכל זמן שאין נורת תקלה אז אין בעיה.

פורסם
הסבר המוסך: כשהקלאצ'ים מחליקים יש הרבה אבדן כח מנוע (כי הוא למעשה עובד על סרק), ומכאן צריכת הדלק הגבוהה.

 

שורה תחתונה: מצריכת דלק של 1-5 עברתי ל1-10 שזה מה שאני מצפה מהרכב הזה.

 

אני עדיין מאמין שחיישן למדה (חיישן חמצן) או ממיר קטליטי גם אשמים ויש עוד מה לשפר. אך המוסך טוען שכל זמן שאין נורת תקלה אז אין בעיה.

 

 

זה כלול באחריות על הגיר?

×
×
  • תוכן חדש...