Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחליף צמיגים. המידה שלי היא 205/55/R16

כרגע יש לי dunlop sport bluresponse

לדעתי הם ממש טובים, אבל מצד שני אני לא כזה מבין..

 

התקציב שלי הוא בערך 300 שקל לצמיג והייתי שמח לשמוע הצעות.

מדי פעם לוקח סיבובים במהירות אבל זה לא רכב ספורט כך שלא יבוא על חשבון אורך חיים

וכמובן שלא יהיה סיני אלא איכותי

מה המחיר של הצמיגים הקיימים שיש לי? אפשרי לקנות שוב פעם אותם?

 

תודה רבה

פורסם

הצמיגים שלך טובים

לפי דעתי תצטרך למתוח תקציב לכיוון 350-400 בשביל איכות

שלך עולים לדעתי בסביבות 400

CONTINENTAL PREMIUM5 = 400

MICHLIN PERMISI 3 = 350-400

KEVLAR = 350

 

כמובן הכל בערך, אני מחליף בצמיג ישיר בפתח תקווה

פורסם

כל הבחירות שרשמתי טובות

העניין היחידי זה התקציב

אם אתה מרוצה ממה שיש לך על הרכב תנסה להתקשר לפנצריות לבדוק מחיר וקצת להתווכח

(לכל פנצריה יש מחירים יותר טובים על צמיגים אחרים)

פורסם
כל הבחירות שרשמתי טובות

העניין היחידי זה התקציב

אם אתה מרוצה ממה שיש לך על הרכב תנסה להתקשר לפנצריות לבדוק מחיר וקצת להתווכח

(לכל פנצריה יש מחירים יותר טובים על צמיגים אחרים)

הבנתי תודה רבה,

אני רוצה לנסות את הקונטינטל

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/tags.php?tag=205%2F55r16

 

את הקלבר (Kleber לא Kevlar) הייתי מוריד מהרשימה.

לא מדובר בצמיג שעומד בקנה אחד מול צמיגי הפרימיום של המותגים הגדולים.

הוא טוב בתור צמיג תקציבי.

 

יכול ללכת בשקט על הקונטיננטל.

ומצד שני, אם היה לך טוב אם הדנלופ, למה לשנות?

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/tags.php?tag=205%2F55r16

 

את הקלבר (Kleber לא Kevlar) הייתי מוריד מהרשימה.

לא מדובר בצמיג שעומד בקנה אחד מול צמיגי הפרימיום של המותגים הגדולים.

הוא טוב בתור צמיג תקציבי.

 

יכול ללכת בשקט על הקונטיננטל.

ומצד שני, אם היה לך טוב אם הדנלופ, למה לשנות?

 

כי שמעתי שקונטינטל מותג איכותי. אולי יהיה לי איתו טוב יותר? אם אצליח לעמוד בתקציב ארכוש אותו

×
×
  • תוכן חדש...