Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התעניינתי בסוכנויות השונות ברכישה של רכב, ונתקלתי באקזמפלרים עם נתונים יבשים טובים על הנייר, כמו יד ראשונה עם מעט מאוד ק"מ ובמחיר אטרקטיבי, אולם הרכב הנו יד ראשונה מ"השכרה פרטית" כפי שתיארה לי הנציגה באלבר.

לטענתה, הרכב הושכר ללקוח פרטי (בד"כ עקב חובות וכו' שלא יכול להרשות לעצמו בעלות על רכב בגין עיקולים) לתקופה של 3 שנים והוא נהג יחיד ברכב, לא הצלחתי להבין האם מדובר בהשכרה לכל דבר או בליסינג שהנו החכרה פרטית (כמו ליסינג תפעולי פרטי), האם משהו שמע על זה משהו כשביקר באלבר ויכול להגיד לי מה זה אומר?

מהי ההפחתה מהמחירון ואיך נקרא הדבר הזה "השכרה פרטית" מאחר ולא ראיתי שזה מופיע בשם הזה בלוי יצחק.

אשמח להארות בנושא.

פורסם

אם רשום ברישיון רכב שזה השכרה אז זה השכרה.

לא מעניין איך ולמי השכירו אותו.

אחרת יהיה רשום החכר אם זה ליסינג.

וגם אז הקובע זה רישיון הרכב.

לא משנה מה היא תספר לך.

×
×
  • תוכן חדש...