Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק רוצה לוודא ש 700 ש"ח לטיפול קטן זה סביר לרכב גודש...

המכונאי אומר שהשמן הכי יקר וטוב יעלה לי 700 ש"ח (כולל כל הטיפול) או 540 ש"ח עם שמן זול יותר, ובגלל שזה רכב גודש עדיף להשקיע בשמן טוב.

האם ההצעה סבירה?

זאת פעם ראשונה שאני עושה טיפול לרכב...

 

עדין לא עשיתי את הטיפול, אז אם במקרה יש אפשרות לקנות שמן וחלפים אחרים לבד ולהחליף בעצמי וזה יחסוך לי הוצאה, גם אופציה.

פורסם

כבעל רכב כזה ממליץ לך בחום לפנות למשה חלפים בפתח תקווה לקניית החלפים לרכב

הוא יוכל לעזור לך בכל מה שתצטרך לרכב וגם יוכל לעזור לך להבין אם יש דברים שאתה צריך לטפל בהם מעבר לטיפול רגיל

פורסם

אוכל להמליץ לך רק על שמן מנוע לגבי היתר תקבל תשובות מהחברים פה

רק castrol edge 5/40

מחירו בין 140-180 ₪ לגלון 5 ליטר

אל תתפשר בנושא השמן לרכב זה..

seat leon 1.8 20v

פורסם

לא רוצה להעליב אבל אם אין לך מושג איך עושים טיפול אז עדיף שתחפש ביוטיוב איך עושים או שבפעם הראשונה תשלם קצת כסף ותלמד על הדרך איך עושים את זה נכון.

דרך אגב,ממליץ לקנות גם פלאגים אירדיום דרגת קור 7 של NGK

אם זה הטיפול הראשון שאתה מבצע .

ועל הדרך לעשות קצת לוגים וסריקת תקלות כללי בשביל להבין מה צריך לסדר עוד ברכב.

תתחדש!

יש קבוצה של יהודים עם הרכב הזה אם זה מעניין אותך

שם תוכל להעזר באנשים ובידע שלהם על הרכב הזה

 

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

פורסם (נערך)

אתם מגזימים - גם כאשר הכוונה טובה.

טיפול שנתי מבצעים עם אדם מוסמך, או במוסך.

זה טיפול שנתי, וצריך לבדוק את כל מערכות הרכב, בלמים הגה ועוד'.

( 700 ש"ח, לטיפול שנתי כולל חלפים איכותיים, הוא מחיר סביר מאוד.)

 

באזור המרכז יש מספר מוסכים מורשים, עם מחירים סבירים המומלצים עם ידע וגישה טובה ללקוחות.

כגון - מוסך רון, מוסך אורן .. אפשר לבצע חיפוש ולהתרשם.

ולחילופין - נסה ליצור קשר עם אדם בעל ידע, כגן חבר בכנופיית הטיפולים מאזורך - כנ"ל חיפוש..

הם ימליצו לך על מוסכים באזורך, ואולי יתפנו גם לעזור.

ברחובות יש חנות חלפים טובה ומומלצת לחלפים, ג'אסט-מוטור .http://www.justmotor.co.il/

הם גם יכולים לעזור בהפניה למוסכים טובים בסביבה.

 

לא מומלץ לבצע טיפול שנתי לבד, ללא ידע או כלים מתאימים , ובמיוחד מבחינת הבטיחות שלך ושל הרכב.

 

במידה והרכב עם טורבו - כדאי לבדוק גם את מערכת הקירור, ופילטר האוויר.

ולבדוק האם צריך להחליף את נוזל הבלמים.

ואחרי טיפול או שניים אשר בהם תלמד ותתרשם, ועם מקום בטוח לטיפולים אפשר לבד.

אבל בנושא הבלמים וההגה - כדאי בדיקה נכונה ומקיפה עם אדם מוסמך..לפחות אחת לשנה.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...