Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מחפשת רכב למשפחה + 2 ילדים קטנים (בוסטר וכיסא בטיחות) באיזור שמונים אלף ₪.

כיום אני נוהגת בוולוו שנת 2002.

בהתחלה חשבתי על קיה פורטה או יונדאי אלנטרה.

עשיתי נסיעת מבחן והיה בסדר.

בסוכנות רכב הציע לי לנסות רנו פלואנס פרויויליג' דיזל 2014, 90000 קמ, ב- 86000 ₪.

ניסיתי והיה טוב.

זה קצת מעל התקציב שלי והשאלה אם כדאי:

1. המכונית תשמש בעיקר לנסיעות עירוניות ובין עירוניות קצרות. האם זה משנה בקשר של הדיזל?

2. הגיר הוא לא אוטומטי רגיל.

 

תודה

פורסם

החסכון של הדיזל בא לידי ביטוי בעיקר בנסיעה בינעירונית.

הגיר הוא רובוטי כפול מצמדים , במהירוית נמוכות ובנסיעות סע עצור סע כנראה שיחבוט קצת.

מעבר לכך יש את דלת תא המטען המעצבנת עם הזרועות שפולשות לתוך תא המטען.

לחיוב אפשר לציין את המרווח והנוחות ברכב.

אם רוב הנסיעות עירוניות אפשר לשקול את גרסת הבנזין 2.0 עם הגיר הרציף.

פורסם

אצלי. בשימוש (אוטומט) הגיע כבר ל130000 קמ. חזק ונוח יחסית. אצלי היו (באחריות) 2 תקלות יקרות (מחשב גיר וכלכלי הגה שהתקבלה) שהוחלפו. סך הכל סופר חסכוני (1 :19 בקיץ) ובהחלט מומלץ.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

רכב מעולה, המחיר שהוצע לך אינו אטרקטיבי במיוחד עם נסועה ממוצעת של 45K בשנה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם את נוסעת מעט, אין סיבה בתקציב שלך לקנות רכב דיזל, יותר יקר - ולכן משומש הרבה יותר ממה שהתקציב שלך מאפשר.

למה שלא תלכי על משפחתית כדוגמת הפורטה שהצעת, ואני מניח שבתקציב שלך תקבלי הצעות לרכבים במצב יותר טוב

פורסם

מציע לך לבדוק רכב חדש 0 ק"מ מחברות הליסינג השונות.

את יכולה למצוא את הקיה סיד סטישן דיזל בכ102 אלפי שח עם עסקאות מימון אטרקטיביות...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לפי הצרכים שלך אין סיבה לרכוש רכב דיזל,

את לא תהני מהייתרונות אבל כן תקבלי את החסרונות שברכישת רכב דיזל - 90 אלף ק"מ לרכב בן שנתיים (המון אבל אופייני לדיזל) וגם חורג מהתקציב.

לדעתי עדיף להישאר בגזרת הפורטה\ i30 \ i35\ סיד

פורסם

לא רואה את היתרון עבורך בלקחת את הפלואנס דיזל. זה נשמע כמו יותר חסרונות מיתרונות במקרה שלך. הקיה פורטה מתאים הרבה יותר למה שכתבת ועדיף לדעתי על היונדאי

×
×
  • תוכן חדש...