Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרה בהתנהגות הרכב , היגוי יתר ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מצב שזה משקל בגאז' , לא גופות ...

אבא שלי נוהג להחזיק כלים וכל מיני חלאוויאת בבגאז' , משהו כמו 30 40 קילו לא יותר .

אולי אפילו פחות .

הבולמים מאחורה לא הוחלפו מאז שהרכב עזב את פס הייצור בעיר קושימורה סיטי ביפן .

כלומר 106 אלף

ים long time no

פורסם

בולמים של פיאסטה...??

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

דווקא לא של פיאסטה .

הם פשוט ישנים וצריכים החלפה .

פשוט האיש שממונה על תקינות הרכב הוא אבא שלי ויותר חשוב לו טיפולים של המנוע ושל הגיר .

כלומר טיפולים סדירים .

ים long time no

פורסם
דווקא לא של פיאסטה .

הם פשוט ישנים וצריכים החלפה .

פשוט האיש שממונה על תקינות הרכב הוא אבא שלי ויותר חשוב לו טיפולים של המנוע ושל הגיר .

כלומר טיפולים סדירים .

No doubt that new oil in the transmission will save the car from wrecking in case it goes sideways in the rain just like that

:roll:

.Moti

פורסם

צודק מוטי אני בטוח שאתה צודק אבל מה לעשות שיש לי אבא שהוא חלק מהאנשים האלה של "האוטו נוסע טוב , עוצר טוב נעזוב אותו"

ים long time no

פורסם

בדוק את הצמיגים:

א. מה עומק החריצים? אולי הצמיגים כבר שחוקים מדי? חריצים של מתחת ל-3 מ"מ - להחליף.

ב. מה גיל הצמיגים? תאריך ייצור מוטבע על הצמיג, 4 ספרות שבוע+שנה, נניח 1302 = שבוע 13 שנת 2002.

ג. בדוק את הקריטריונים הנ"ל בכל הצמיגים. אני מהמר שהאחוריים במצב גרוע יותר מהקדמיים, זה יכול לגרום לבעיות.

 

בכל מקרה, צמיגים לא זהים על אותו סרן - לא טוב. שחוקים - לא טוב. גיל מעל 3 שנים - לא טוב. חדשים לגמרי מקדימה ועל סף החלפה מאחורה - לא טוב.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
בדוק את הצמיגים:

א. מה עומק החריצים? אולי הצמיגים כבר שחוקים מדי? חריצים של מתחת ל-3 מ"מ - להחליף.

ב. מה גיל הצמיגים? תאריך ייצור מוטבע על הצמיג, 4 ספרות שבוע+שנה, נניח 1302 = שבוע 13 שנת 2002.

ג. בדוק את הקריטריונים הנ"ל בכל הצמיגים. אני מהמר שהאחוריים במצב גרוע יותר מהקדמיים, זה יכול לגרום לבעיות.

 

בכל מקרה, צמיגים לא זהים על אותו סרן - לא טוב. שחוקים - לא טוב. גיל מעל 3 שנים - לא טוב. חדשים לגמרי מקדימה ועל סף החלפה מאחורה - לא טוב.

אשכרה חיים הכט...

וואלאק אתה!!

פורסם
בדוק את הצמיגים:

א. מה עומק החריצים? אולי הצמיגים כבר שחוקים מדי? חריצים של מתחת ל-3 מ"מ - להחליף.

ב. מה גיל הצמיגים? תאריך ייצור מוטבע על הצמיג, 4 ספרות שבוע+שנה, נניח 1302 = שבוע 13 שנת 2002.

ג. בדוק את הקריטריונים הנ"ל בכל הצמיגים. אני מהמר שהאחוריים במצב גרוע יותר מהקדמיים, זה יכול לגרום לבעיות.

 

בכל מקרה, צמיגים לא זהים על אותו סרן - לא טוב. שחוקים - לא טוב. גיל מעל 3 שנים - לא טוב. חדשים לגמרי מקדימה ועל סף החלפה מאחורה - לא טוב.

דווקא להיפך האחוריים חדשים יחסית , בני שנה וחצי וחריצים עמוקים ומספיקים .

דווקא הקדמיים הם ישנים יחסית .

אני דווקא הבנתי שלהתנהגות רכב כך שיהיה פחות תת היגוי מגיעים על ידי הקשחת החלק האחורי ברכב .

אם הבולמים האחוריים גמורים סימן שהחלק האחורי רך יותר מהחלק הקדמי ומשתכך פחות טוב .

ים long time no

פורסם

תודה רבה , אם ככה הקורולה ידוע בתור רכב עם זנב שובב .

למה לא אני אומר , אנשים מחפשים כאלה דברים במיוחד .

ים long time no

פורסם

תרשה לי לתקן אותך, הקורולה ידועה בתור רכב בלי אחיזה, לכן הזנב ה"שובב". זה לא זנב שמח כמו במכוניות "מתנהגות", זה פשוט חוסר איזון בין החלק הקדמי לאחורי ומעט מדי אחיזה. פשוט סע יותר בזהירות, כי במהירות נמוכה זה יהיה אמנם קל לשליטה, אבל במהירות גבוהה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם כבר פתחו שרשור על היגוי יתר....

 

תמונת מצב:

השעה - 14:11

המיקום - כביש חצי סלול חצי כורכר בפרדסים בסביבות מגוריי.

מזג האוויר - גשום.

הרכב - ריינג'ר (:oops: ).

צמיגים - שטח מלא.

ההנעה - אחורית כרגע.

אני - משועמם ורטוב עד העצם.

 

פניה ראשונה על הכבישביל (אספלט) מעט מחליקים בטעות...

אבל אז ה:twisted: נכנס לי לראש.

בפניה השניה כבר הייתי קרוב מאוד לנעילה (של ההגה כמובן...).

וכך אני "משייט" (תרתי משמע - כמה גשם!!!) לי הביתה.

אני נכנסתי הביתה רטוב לגמרי אבל עם חיוך מאוזן לאוזן.:vamp:

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

חחח , נחמד ...

מה רע באחיזה של הקורולה , נכון זה לא סיטרואן סי 5 אבל בוא נגיד שאפשר לקחת איתה סיבוב 90 מעלות על 60 קמ"ש עם בקושי הזדנבות או תת היגוי .

סה"כ אחיזה מספיקה לכל בן אדם נורמלי .

ים long time no

×
×
  • תוכן חדש...