Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי שם לפני שנתיים בדצמבר וזה פשוט זוועה. אתה יוצא מהמלון בחושך והמדרכה מכוסה קרח, השמש זורחת קרוב ל 9 וב 3 כבר מחשיך. אני נפלתי גם נל שבוע קר במיוחד ועם רוחות חזקות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה לגבי אפריל? גם אז ממש קר שם?, אני כנראה אסגור מעכשיו לאפריל.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

אתה רוצה לנסוע בחורף - סע יותר דרומה. לפני 3 שנים הייתי בחנוכה בליסבון - מזג אויר מושלם. כמה שנים קודם ברומא - קצת גשם, לא הפריע יותר מדי. אפילו בוינה נהנינו בחנוכה, למרות טמפרטורות סביב האפס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אין לך חשק עז לאמסטרדם תחליף מיקום... הייתי שם ביולי וחוץ מזה שקר שם גם בתקופה הזאת של השנה כולל גשם יש שם מלכודת תיירים מטורפת של מחירים גבוהים ומוגזמים.

כמובן שהעיר מדהימה ביופיה ויש בה מה לעשות,אבל התפיסת תחת שלהם על התיירים היא מוגזמת.

אפילו בפריז זה לא ככה.

תשקול לשנות מקום,אני בטוח שאם תגיד מה אתה מחפש בחופשה יוכלו פה לייעץ לך.

מוזר לי שטיסה עולה 700 דולר,מחיר מטורף לכל הדעות

Miata ND2

 

פורסם

Or05230,

זה לא מוזר זה פשוט תקופת החגים, אני טסתי שנה שעברה בראש השנה וכרטיס עלה ~600$.

אין מה לעשות כשיש ביקוש בתקופת חופשות (יולי - אוגוסט) ובחגים המחירים עולים.

404

פורסם

כניראה שהתקופה הכי זולה שם היא מיד אחרי סוכות.

זו גם תקופת סתיו ועדיין לא מושלג. מצד שני גשמים ורוחות זה משהו שיש לצפות לו

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

בדרך כלל מזמינים טיסות בערך חודשיים לפני המועד או בימים האחרונים לפני הטיסה שמוכרים כרטיסים אחרונים בזול.

להזמין עכשיו לאפריל המערכת שלהם לא בטוח מעודכנת במחירים.

תעבור על כל האתרים הישראלים ואז תעבור לאתרי חו"ל.

אתרי חו"ל לא נותנים זיכוי לא משנה מה אז אם אתה רואה שהישראלים עולים טיפה יותר עדיף ישראלי.

תעבור על טיסות ב easyjet.

אתה יכול לבדוק באתר שלהם כול טיסה שיש להם בכול יום, כל שעה והם מאוד זולים.

שבוע טיסה לסילבסטר זה 1540 ש"ח לזוג.

הייתי שם פעם בסילבסטר וירד שלג.

מרץ זה החודש האחרון באתר והמחיר לזוג 920ש"ח

אחרי החגים, תחילת נובמבר 1385 ש"ח לזוג

גם הם וגם אלעל יותר זולים באתר שלהם מאשר באתרים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם

יש פה ב 480 דולר

https://www.skyscanner.net/transport/flights/tlv/ams/161017/161022/airfares-from-ben-gurion-intl-to-amsterdam-in-october-2016.html?adults=1&children=0&adultsv2=1&childrenv2=&infants=0&cabinclass=economy&rtn=1&preferdirects=false&outboundaltsenabled=false&inboundaltsenabled=false&ref=home#results

רק שיש עצירה וזה לא הכי כיף, וגם יש עלויות מזוודה, עדיין כמעט חצי מ 700 דולר.

תוריד גם את האפליקציה cheapflights

למרות שכל פעם שבדקתי מול סלע (סוכן חבר בפורום) הוא הצליח למצוא מחירים יותר טובים,תברר בכל זאת

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...