Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רכב משעמם בטירוף, אם זה חלום שלך כנראה שלא נהגת על רכב שהוא בגדר "חלום " מעולם.

על כל פניו דגמי 11-12 כשלעצמם רכבים לא רעים, אמינים מאוד וייתנו ראש שקט, מבחינת כח המנוע הזה עושה את העבודה ולא תעכב את התנועה.

בזמנו הוחזק פה מאזדה 3 אקטיב 1.6 2010, וקורולה 2012, יכול להגיד לך בפה מלא שהקורולה נסעה טוב יותר, ועדיין כל הבית העדיף את ה3 על הקורולה לנסיעות ארוכות/ יומיומיות או טיולי שבת

פורסם

גם הקורולה הקודמת וגם החדשה מכוניות מעאפנות.

שלא תבין לא נכון,לרוב הצרכנים הרכב עונה מצוין על הדרישות,אני אעדיף כמעט כל משפחתית אחרת.

גז ברקס והגה.

אפס ערך מוסף והנאה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
רכב משעמם בטירוף, אם זה חלום שלך כנראה שלא נהגת על רכב שהוא בגדר "חלום " מעולם.

על כל פניו דגמי 11-12 כשלעצמם רכבים לא רעים, אמינים מאוד וייתנו ראש שקט, מבחינת כח המנוע הזה עושה את העבודה ולא תעכב את התנועה.

בזמנו הוחזק פה מאזדה 3 אקטיב 1.6 2010, וקורולה 2012, יכול להגיד לך בפה מלא שהקורולה נסעה טוב יותר, ועדיין כל הבית העדיף את ה3 על הקורולה לנסיעות ארוכות/ יומיומיות או טיולי שבת

 

 

לדעתי המאזדה 3 רועשת הרבה יותר. מה דעתך?

פורסם
לדעתי המאזדה 3 רועשת הרבה יותר. מה דעתך?

 

הן כולן אותו הדבר פחות או יותר.

 

היחידה שמתעלה על שאר המשפחתומטיות זו האוקטביה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מסכים עם אורן קמחי, המאזדה 1.6 עגלה אבל ההגה שלה יותר טוב מזה של הקורולה והסיוויק ורוב המשפחתיות שנהגתי עליהן מאותה תקופה .

פורסם

אושריקו כל 1.6 מתחרה (3,פורטה,לנסר,פוקוס,קרוז וכו') צריכה איזה 4500-5000 סל''ד כדי להזיז את התחת. אם אתה לא אוהב את זה אז תפנה לכיוון מנועי 1.2,1.4 טורבו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

קודם כול, אתה לא אונס את הרכב. הרכבים בנויים לעבוד בסל"ד גבוה יותר גם לאורך זמן. הדבר היחיד שאתה צריך לדאוג עליו זה רק צריכת הדלק.

 

וחוץ מזה, אם אתה חושב שזה אונס את המנוע, אז תהיה בטוח שרכבי הטורבו הקטנים "אונסים" את המנוע לא פחות. גם אם השיא שלהם מגיע ב-2000 סל"ד.

פורסם
לדעתי המאזדה 3 רועשת הרבה יותר. מה דעתך?

לא משהו שהוא מורגש ממש, הצאזדה חלשה יותר, וצפופה יותר... ביום יום לנסיעות לבד הייתי בוחר במאזדה

יותר מזה במידה והייתי רוכש משומשת הייתי רוכש ללא ספק מאזדה..מהסיבה הפשוטה שהשוק שלהם ברצפה. במחיר של קורולה 09 הייתי לוקח מאזדה 11

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני מחפש קורולה 2012/ 2013 שמורה כרכב מחליף לקיה ריו. שמעתי רק ביקורות חיוביות על הקורולה הזו וגם יצא לי כמה פעמים לנהוג על של חברים וקרובי משפחה מאוד אהבתי אותה לי הרגיש המנוע חזק הספק של 124 כוחות סוס זה לא רע בכלל :) לדעתי העיצוב של המתיחת פנים מ2010 יותר יפה מהצורה של 2008/2009 מה דעתכם?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic


×
×
  • תוכן חדש...