Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש אצלי תופעה מוזרה בסיאט איביזה 2011,

 

כאשר אני נוסע רוורס (במהירות נמוכה כמובן) ולוחץ על הברקס, בערך באמצע הלחיצה אני מרגיש כאילו מכה ונשמע רעש, הרעש נשמע מהגלגלים הקדמיים

 

לרוב זה קורה לאחר שהרכב עומד זמן מה למשל בחנייה ואז אני יוצא מהחנייה ברוורס

 

ה״מכה״ מתקבלת פעם אחת כלומר אם אני ממשיך לנסוע ולוחץ מספר פעמים על הברקס זה לא חוזר.

 

הוחלפו רפידות קדמיות לפני קצת יותר משנה, נוזל בלמים הוחלף לפני חודשיים (הרעש היה גם לפני)

 

רעיונות?

 

תודה רבה

SEAT ATECA Style Plus

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז ככה,

 

הרכב שנת 2011, עבר 81 אלף קילומטר,

 

רפידות קדמיות הוחלפו ב-60 אלף ואחוריות הוחלפו לפני חודש.

 

הצלחות לא הוחלפו מעולם, עד הטיפול ב-60 אלף הייתי מטפל במוסך צ׳מפיון חיפה, אמרו שלא צריך להחליף, מאז אני מבצע טיפולים שוטפים אצל חבר בבית (מוסכניק) שאני סומך עליו במידה מסוימת אך הוא לא מודד את עובי הצלחת במיקרומטר ואומר שהצלחות בסדר (רק מלהסתכל)

 

הצלחות על פניו נראות חלקות לגמרי (אני מסתכל כמובן רק על הצד החיצוני)

 

רכשתי מיקרומטר פשוט מאי ביי ומתכוון למדוד את העובי ברגע שיגיע

 

ניסיתי גם להתקין Elsawin על מנת לבדוק מה העובי המינימלי של הצלחות אך ללא הצלחה,

 

האם הגיוני שלא נדרש להחליף כלל צלחות אחרי 80 אלף קילומטר?

 

מישהו יודע מה העובי המינילי בסיאט איביזה (1.2TSI גרסת ספורט)

 

סורי על החפירה והשאלות הבסיסיות, תמיד הייתי יותר בקטע של דיטיילינג ועכשיו קצת נכנס לנושא טיפולים,

 

תודה רבה

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

הרעש שאתה מתאר כלל העובדה שעד היום לא החלפת צלחות אופיני לצלחות הדורשות החלפה. בדוק גם אם אין חופשים בפרונט

פורסם

קרא את האשכול הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?605572

 

אמ;לק- זאת תופעה ידועה באיביזה, השאלה אם זה תקין. צריך לבדוק בכל זאת מאיפה זה נובע.

 

לגבי עובי צלחות, קח את כל הטופס מאוטודאטה:

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwe2hxLOMN4oVHNvdm9VbWNyOTQ/view?usp=sharing

 

אמ;לק- 19 מ"מ.

Stay Dirty

פורסם

ניסיתי לחפש באמת אם יש משהו על הרעש בנסיעה ברוורס, ממה שנראה באשכול כנראה זה לא הדיסקים ובעיה מוכרת בוואגיות (חצי נחמה?)

 

בכל מקרה שיגיע המיקרומטר אמדוד את עובי הדיסקים כי נראה לי מוזר שלא נדרשת החלפה אחרי 5 שנים ו-80 אלף קילומטר

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

היה לי את זה ברכב שלי {איביזה 2014}. מיום קבלת הרכב אפילו. גם בנסיעה קדימה.

אצלי זה היה כמו נקישה מתכתית קטנה. הרכב נבדק בזמנו ולא נמצא דבר.

אחרי בערך 3500 ק"ם, הרעש דעך, ואחרי זמן קצר נעלם מעצמו. זה לא תקלה. אבל הסבר הגיוני לתופעה לא קבלתי, אלה רק משפטים כמו:"הנקישה תעלם עם הזמן" או "הקליפר נע קדימה ואחורה" או "הבלמים החדשנים, אחרי ההרצה זה יעלם".

ובאמת הרעש הזה נעלם מעצמו מזמן.

פורסם

קודם כל בגלל שזה בלמים לך לבדיקה במוסך.

כיוון שזאת מכה אחת רוב הסיכויים שזה כלום- בחלק מהדגמים לקאליפר מאפשרים חופש מסוים ובשינוי כיוון הוא זז לצד הנגדי

פורסם

ה״בום״ הזה נשמע רק ברוורס בתחילת נסיעה לאחר חניה, זה גם לא קורה כל פעם אלא לפעמים.

 

בנוסף אחרי שזה קורה אם אני משתחרר טיפה מהברקס ולוחץ שוב התופעה לא חוזרת.

 

כאילו יש איזה מכה חד פעמית כזו בנסיעה לאחור.

 

אולי מוסך רון מכיר את התופעה?

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

קורה גם אצלי בליסינג וכשפתחתי על זה שרשור בזמנו רבים מבעלי האיביזה דיווחו על אותה תופעה עם אבחון שזה ככה באוטו - זה מפחיד בעיקר בגלל שאני בהתחלה הייתי בטוח שפגעתי במשהו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...