Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לקנות את הרכב הראשון שלי (בן 28, רווק), אבל אני מתלבט איזה דגם רכב לקנות ודרך מי (בעלות פרטית או ליסינג פרטי וכו').

מחפש רכב עם:

- גיר אוטומטי

- משפחתית או סופר מיני

- עד 70,000 שקל (לא חובה לכוון לכל ה 70, אם נניח יש רכב מתאים ב 50 אלף, אז מעולה)

- לשימוש לא מוגזם ברכב (12-15 אלף ק"מ בשנה)

 

המאפיינים החשובים לי:

- אמינות

- היגוי ואחיזת כביש

- בטיחות

- במידה ומדובר בבעלות פרטית אז שהרכב יהיה סחיר.

 

הדילמות:

1) האם לקנות רכב חדש? או האם לקנות רכב יד 2 אחרי ירידת ערך (שנת 2013 בערך)?

2) איזה רכב לקנות? ממה שקראתי וראיתי - אני מתחבר ליפניות (למשל, קורולה) והקוריאניות (קיה סיד ויונדאי i30), אבל לא בטוח כמה הם מתאימות לצרכים שלי, אולי יש משהו פחות סולידי אבל טוב יותר?

3) ליסינג פרטי זאת אלטרנטיבה ראויה? האם אפשר לקנות רכב חדש דרך ליסינג פרטי בסכומים שציינתי (עם החלפת רכב ולא קנייה בסוף ה 3 שנים כמובן)? בשורה תחתונה, באיזו דרך תמליצו לקנות?

 

תודה רבה לעוזרים!

רועי.

פורסם

אני הייתי מחפש ג'אז היברדית משומשת בתקציב הזה.

אתה מקבל סופר מיני שהיא חצי משפחתית בגלל הגודל, רמת בטיחות גבוהה, אמינה, חסכונית, ובנוסף שומרת על ערך די יפה.

פורסם

מציע את הג'אז או יאריס היברידית מה אומר ?

לגבי הג'אז היברידי נראלי שהייתי מוותר כי הג'אז החדשה בגיר אוטומט מצליח להוציא צריכת דלק דיי יפה ..

כנראה זה הסיבה למה אין גרסת היברייד של ג'אז 2016

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

בוא נתחיל מהפשוט:

ב70 אלף ש"ח לא תוכל לקנות סופר מיני או משפחתית אוטומטית חדשה מיבואן, אלא אם תוסיף לזה הלוואה/מימון כלשהם. האם זו אופציה?

 

ליסינג פרטי: אכן יאפשר לך לנסוע ברכב חדש מבלי לשלם את מחירו המלא, אבל כמובן שנושא בתוכו סיכונים ומחוייבויות שלא תמיד מתאימים לכל אחד (והטענה היא שההוצאה הכספית בטווח הארוך גבוהה יותר).

שרשור מעניין לקרוא נמצא כאן

 

אתה תשמע עוד הרבה דיעות בשרשור הזה, וכולן נכונות ומתאימות לבעליהן. עליך לשקול ולהחליט מה הכי טוב בשבילך.

ההעדפה האישית שלי, עם סכום כנ"ל, היתה לחפש רכב יד שניה בן כ-3 שנים ולהישאר עם עודף ליישור קו (תיקוני תקלות, צמיגים/מצבר אם צריך, טיפול שוטף, אגרת רישוי וטסט אם מועדם קרוב) ולשפצורים (שדרוג מערכת, ג'אנטים או כל ג'וק שיש לך בראש).

מאיפה לקנות רכב כזה? כאן הייתי משאירה ראש פתוח ומחפשת גם בשוק הפרטי וגם בסוכנויות רכב, כשהדגש הוא על סוכנויות יבואן של הרכב(ים) בהם אתה מעוניין, לשם מגיעים הרכבים שעשו אליהם טרייד-אין אצל היבואן ושמצבם הטוב ביותר (ולכן לא נשלחו למגרשי משנה). במעגל השני יהיו מגרשי חברות הליסינג הגדולות (אוויס, שלמה סיקסט וכדומה), וגם המגרשים הגדולים והמוכרים יותר (טרייד מוביל, אוטו-סנטר וכדומה) שגם בטרייד אין שלהם אפשר למצוא רכבים פרטיים עם נתונים טובים. לא הייתי מרחיקה יותר מזה.

היתרון של מגרשים כאלה הוא תיקון ליקויים על חשבונם לפני הקנייה ולרוב גם אחריות על מנוע-גיר לשנה לפחות. החסרון הוא מחיר גבוה יותר מהשוק הפרטי וחוסר היכולת להתרשם מהבעלים המקורי של הרכב (לי אישית זה מפריע, להרבה אחרים זה לא פרמטר בכלל).

 

לגבי ה"תציעו לי רכב", אני מציעה לך להתמקד בעצמך על כמה אופציות שמדברות אליך יותר מבחינת גודל, עיצוב, נתונים וכדומה, ואז להתייעץ על רשימה מצומצמת יותר מהדרישות הרחבות מאוד שהגדרת כרגע. אחרת לא תצא מזה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
למה אתה מתכוון היגוי ואחיזת כביש?

שהאוטו יתנהג באופן צפוי ובטוח או שיתנהג באופן מהנה לנהיגה?

 

באופן צפוי ובטוח

פורסם
בוא נתחיל מהפשוט:

ב70 אלף ש"ח לא תוכל לקנות סופר מיני או משפחתית אוטומטית חדשה מיבואן, אלא אם תוסיף לזה הלוואה/מימון כלשהם. האם זו אופציה?

 

ליסינג פרטי: אכן יאפשר לך לנסוע ברכב חדש מבלי לשלם את מחירו המלא, אבל כמובן שנושא בתוכו סיכונים ומחוייבויות שלא תמיד מתאימים לכל אחד (והטענה היא שההוצאה הכספית בטווח הארוך גבוהה יותר).

שרשור מעניין לקרוא נמצא כאן

 

אתה תשמע עוד הרבה דיעות בשרשור הזה, וכולן נכונות ומתאימות לבעליהן. עליך לשקול ולהחליט מה הכי טוב בשבילך.

ההעדפה האישית שלי, עם סכום כנ"ל, היתה לחפש רכב יד שניה בן כ-3 שנים ולהישאר עם עודף ליישור קו (תיקוני תקלות, צמיגים/מצבר אם צריך, טיפול שוטף, אגרת רישוי וטסט אם מועדם קרוב) ולשפצורים (שדרוג מערכת, ג'אנטים או כל ג'וק שיש לך בראש).

מאיפה לקנות רכב כזה? כאן הייתי משאירה ראש פתוח ומחפשת גם בשוק הפרטי וגם בסוכנויות רכב, כשהדגש הוא על סוכנויות יבואן של הרכב(ים) בהם אתה מעוניין, לשם מגיעים הרכבים שעשו אליהם טרייד-אין אצל היבואן ושמצבם הטוב ביותר (ולכן לא נשלחו למגרשי משנה). במעגל השני יהיו מגרשי חברות הליסינג הגדולות (אוויס, שלמה סיקסט וכדומה), וגם המגרשים הגדולים והמוכרים יותר (טרייד מוביל, אוטו-סנטר וכדומה) שגם בטרייד אין שלהם אפשר למצוא רכבים פרטיים עם נתונים טובים. לא הייתי מרחיקה יותר מזה.

היתרון של מגרשים כאלה הוא תיקון ליקויים על חשבונם לפני הקנייה ולרוב גם אחריות על מנוע-גיר לשנה לפחות. החסרון הוא מחיר גבוה יותר מהשוק הפרטי וחוסר היכולת להתרשם מהבעלים המקורי של הרכב (לי אישית זה מפריע, להרבה אחרים זה לא פרמטר בכלל).

 

לגבי ה"תציעו לי רכב", אני מציעה לך להתמקד בעצמך על כמה אופציות שמדברות אליך יותר מבחינת גודל, עיצוב, נתונים וכדומה, ואז להתייעץ על רשימה מצומצמת יותר מהדרישות הרחבות מאוד שהגדרת כרגע. אחרת לא תצא מזה.

 

היי,

 

תודה רבה על התגובה.

 

ליסינג פרטי לא נשמע לי כדאי,

אבל בקישור שהוספת יש את המסלול עם התשלום על ירידת ערך בלבד וזה נשמע לי רלוונטי מאוד והרבה יותר הוגן,

אני אקפוץ לאופרייט ו AVIS ונראה בצורה יותר מעמיקה מה העניין.

בשיטה הזאת חשבתי על סקודה אוקטביה (מדבר על מהניילון כמובן), יונדאי i20 וקיה סיד. מתאים לפרופיל?

 

אשמח לחוות דעת נוספות.

תודה!

פורסם

בליסינג אוקטביה לרווק זה אובר-קיל היסטרי,

הייתי בודק את אחת הVAGיות הקטנות עם המנוע טורבו(איביזה,פאביה או פולו) ואולי מוסיף למשוואה קליאו(רק לא ברמת גימור LIFE) ו208 ברמת גימור גבוהה(ההכי נמוכה היא פשוט זוועה) - יתן לך רכב קטן וזריז שיכול להתאים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...