Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DSC_0763.jpgDSC_0764.jpgDSC_0765.jpgDSC_0766.jpg

 

 

DSC_0767.jpg

 

 

 

האוטו התחיל קצת למשוך לי ימינה לאחרונה ולא זכור לי מתי הפעם האחרונה שהחלפתי אותם...

קרוב משפחה אמר לי שמומלץ לי לעשות איזון גלגלים ולהחליף אותם.

מה דעתכם?

 

תודה!

פורסם

הצמיגים שלך לא זהים.

נראה לי שהרוב Evergreen (סיני פר אקסלנס) ואחד אולי גודייר (?).

אז מה באמת המצב? איזה צמיג מותקן באיזו פינה?

מה תאריכי הייצור של כל צמיג בנפרד (הגודייר לכאורה - יכול להיות שמ-2009?!)?

 

אם אתה מתכוון להחליף צמיגים, אז קודם מחליפים ורק אז עושים איזון.

פורסם

לפי התמונות לי הם נראים תקינים עדיין. אבל עדיף לשאול כמה בעלי מקצוע (לא אחד כמה)

כדי לקבל תשובה מדויקת - כי אין כמו מבט עיניים.

פורסם
הצמיגים שלך לא זהים.

נראה לי שהרוב Evergreen (סיני פר אקסלנס) ואחד אולי גודייר (?).

אז מה באמת המצב? איזה צמיג מותקן באיזו פינה?

מה תאריכי הייצור של כל צמיג בנפרד (הגודייר לכאורה - יכול להיות שמ-2009?!)?

 

אם אתה מתכוון להחליף צמיגים, אז קודם מחליפים ורק אז עושים איזון.

 

שניהם קדמיים.

עכשיו כשאני נזכר, לפני כשנתיים-שלוש היה לי פאנצר רציני ואחד מהם הוחלף.

אני אבדוק את התאריך ואחזור לכאן.

מודה על התגובה המלומדת!

פורסם

סיבה למשיכה כזאת או אחרת, יכולה להיות מניפוח לא אחיד של הצמיגים, הפרשים בלחצים ואולי, מהסיבה שאמרו למעלה, כיוון פרונט שלא בוצע מזה שנים רבות.

כפי שהמליצו לך, החלף את מה שנדרש, בצע איזון באותה הפנצ'ריה ולאחר מכן כיוון פרונט.

×
×
  • תוכן חדש...