Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשנו!! גם לנו יש קקטוס דיזל


מלטבשי
שימו לב! השרשור הזה בן 2263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתם פה מקובעים פחד. ואני לתומי חשבתי שקקטוסים נרכשים ע''י אנשים עם ראש פתוח. אתם משווים את הרכב לSUVים שבלוניים כאשר ברור שמטרת סיטרואן היתה ליצור קטגוריה חדשה בפני עצמה של רכב ייחודי. ואם אתה מקבל את הפילוסופיה הזו, אין שום מניעה לדגם ספורטיבי שבסך הכל משתמש במכלולים שכבר קימים במודל אחר עם פלטפורמה כמעט זהה - והמחיר עדיין יכול להיות תחרותי.

 

 

ולעניין המשקל, קראת מה שכתבתי בכלל? משקל יבש לא מספר את כל הסיפור, והנתון שהבאתי הוא נכון גם נכון (ראה כאן http://www.mobile.de/modellverzeichnis/citroen/c4-cactus-tab-technische-daten.html אם ויקיפדיה אינה אמינה בעיניך). עם 1300 ק''ג הסיפור נהיה קצת אחר...

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אנשים עם ראש פתוח ותקציב של 85-100 אלף למכונית נוחה, חסכונית ומרווחת.

 

עם מנוע 165 כ"ס, שלדה עם אלמנטים מה-GTI וכמובן רמת אבזור הולמת המחיר בישראל בוודאי יהיה מאוד דומה לזה של הפיקאסו הקומפקטית, גם צריכת הדלק תתקרב לזאת של הפיקאסו.

 

ואנשים עם ראש פתוח ותקציב של 130-140 יקנו פיקאסו קומפקטית ולא קקטוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טטרה,

נראה לי שאתה פה עם ראש אטום - לא משווים את הקקטוס ל-SUV דווקא, אלא מתייחסים לטענה ההזויה שלך לגבי בעיית ביצועים בקקטוס. הנתון שאתה מצטט מוויקיפדיה לא נכון. וההנחות שלך של הוספת אנשים ומטען רלוונטיות גם למתחרות פוטנציאליות.

שאלתי אותך שאלה פשוטה, תמצא מכונית אלטרנטיבית שיש לה נתון משקל/הספק עדיף מזה של הקקטוס וציין את המחיר של אותו דגם.

 

ממליץ לך לבצע גם נהיגת מבחן בקקטוס, כי אין ספק שכלל לא נהגת במכונית.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם פה מקובעים פחד. ואני לתומי חשבתי שקקטוסים נרכשים ע''י אנשים עם ראש פתוח. אתם משווים את הרכב לSUVים שבלוניים כאשר ברור שמטרת סיטרואן היתה ליצור קטגוריה חדשה בפני עצמה של רכב ייחודי. ואם אתה מקבל את הפילוסופיה הזו, אין שום מניעה לדגם ספורטיבי שבסך הכל משתמש במכלולים שכבר קימים במודל אחר עם פלטפורמה כמעט זהה - והמחיר עדיין יכול להיות תחרותי.

 

 

ולעניין המשקל, קראת מה שכתבתי בכלל? משקל יבש לא מספר את כל הסיפור, והנתון שהבאתי הוא נכון גם נכון (ראה כאן http://www.mobile.de/modellverzeichnis/citroen/c4-cactus-tab-technische-daten.html אם ויקיפדיה אינה אמינה בעיניך). עם 1300 ק''ג הסיפור נהיה קצת אחר...

האוטו הזה נועד להיות מיוחד, קל, חסכוני, נוח וזול והכל במידות סבירות למשפחה ממוצעת על מטענה. אם הוא הצליח בכך זו שאלה נפרדת, אני סבור שכן אחרים יכולים לחשוב שלא. מה שאתה מבקש מהיצרן הוא לזנוח את התפיסה הזו שבגרעין האוטו ולייצר משהו כזה רק יותר ספורטיבי וחזק. אז אולי הוא יעשה את זה יום אחד, קקטוס זה כבר לא יהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה כל זה קשור לשרשור של הקקטוס שלנו.

כל שנה שארצה לעדכן תתחילו להתווכח מחדש?

 

תתווכחו בשרשור חדש.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה - חס וחלילה. אני מפסיק בזאת כל הערות ויורד מהשרשור. לאחרים: בואו נסכים לא להסכים.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה - חס וחלילה. אני מפסיק בזאת כל הערות ויורד מהשרשור. לאחרים: בואו נסכים לא להסכים.

 

כשמישהו כותב שטויות, צריך לתקן אותו, שלא ייקראו אותו אחרים ויחשבו שההבלים שהוא כתב זה האמת.

 

הקקטוס המהירה ביותר שוקלת 1093 ק"ג. אתה הבאת נתונים של הדיזל, הכבדה והחלשה יותר, שאיננה הגירסה שהתייחסת אליה בפוסט הראשון שלך. טעות ראשונה.

 

טעות שנייה, קבעת שהקקטוס חלשה ואיטית, בעוד היא מהמהירות בקבוצתה.

 

טעות שלישית, הזית איזשהו קונספט לקקטוס, שרחוק מהיעדים שהציבה לה סיטרואן. לגבי זה כבר תיקנו אותך. קקטוס חזקה יותר לא תהיה, כי הפלטפורמה לא יועדה לכך. בעתיד יהיו קקטוסים עם יחידות הנעה חסכניות יותר, מבוססות לחץ אוויר, ומתלים רכים יותר.

 

כל אלו הן טעויות שלך, שלא תואמות את המציאות. אלו לא דעות ולא עניין של טעם וריח

 

אתה יכול לקרוא על העקרונות בבסיס הקונספט כאן: http://www.citroen.co.uk/about-citroen/concept-cars/citroen-cactus

 

על המתלים החדשים אתה יכול לקרוא כאן:

 

http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a29450/citroen-advanced-comfort-concept/

 

ומעכשיו, תחדל מהפגנת בורות בביטחון.

זו התנהלות של טרול, והיא לא מקובלת כאן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

נעדכן קצת על הרכב..

 

את הטיפול הראשון ביצענו במוסך המרכזי בשורק. קיבלנו שובר חינם עם קניית הרכב. הטיפול לא היה עכשיו אלא לפני כ-8 חודשים.

 

היום, הרכב עם 29050 והרכב נכנס לטיפול 30,000. לאחר שעשינו סקר שוק במוסכי הרשת החלטנו לברר גם במוסך מתמחה - מוסך גבע.

שילוב של קנית חלקים מקוריים שלא ישירות מהיבואן בארץ, עם האדיבות של החבר'ה הביאו את אחי להחלטה להכניס לשם את הרכב לטיפול.

 

אז מה היה לנו -

החלפת כל המסננים (אויר, סולר, מזגן, שמן), שמן של יורול 0W30 לפי התקן הרשום בהוראות היצרן, החלפת נוזל בלמים ע"י ניקוז מהניפלים.

 

נכנסתי לטיפול לקראת 9 וליפט חיכה לי פנוי. לאחר שעתיים של עבודה מלווה בהסברים והתעסקות עם לקוחות נוספים יצאתי מהמסך עם חיוך על הפנים.

 

ממליץ על המוסך מכל הלב!

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לפות"ש: איך תא המטען שלו? מספיק גדול למשפחה צעירה?

קראתי שיש קקטוסים "ישראלים" שמסך המגע רצד או מפוקסל אחרי תקופה מאוד קצרה. האם שמעת על התופעה או קרה לך משהו דומה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמח גם לעדכון על הרכב עצמו, תובנות ומסקנות אחרי 30000 ק"מ, אמין? נוח? חזק מספיק? תפעול הגיר? האם "הבור" שהיו שטענו שנמצא בין ההילוכים קיים ופוגע בהתנהלות היומיומית? רעש ורעידות?

תודה

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעדכן קצת על הרכב..

 

את הטיפול הראשון ביצענו במוסך המרכזי בשורק. קיבלנו שובר חינם עם קניית הרכב. הטיפול לא היה עכשיו אלא לפני כ-8 חודשים.

 

היום, הרכב עם 29050 והרכב נכנס לטיפול 30,000. לאחר שעשינו סקר שוק במוסכי הרשת החלטנו לברר גם במוסך מתמחה - מוסך גבע.

שילוב של קנית חלקים מקוריים שלא ישירות מהיבואן בארץ, עם האדיבות של החבר'ה הביאו את אחי להחלטה להכניס לשם את הרכב לטיפול.

 

אז מה היה לנו -

החלפת כל המסננים (אויר, סולר, מזגן, שמן), שמן של יורול 0W30 לפי התקן הרשום בהוראות היצרן, החלפת נוזל בלמים ע"י ניקוז מהניפלים.

 

נכנסתי לטיפול לקראת 9 וליפט חיכה לי פנוי. לאחר שעתיים של עבודה מלווה בהסברים והתעסקות עם לקוחות נוספים יצאתי מהמסך עם חיוך על הפנים.

 

ממליץ על המוסך מכל הלב!

 

וכמה עלה כל הסיפור הזה אפשר לדעת ?

או זה טיפול בחינם ?

עריכה אחרונה על ידי alechko01
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לשאלות ששאלתם.. אני לא נוסע באוטו ביום יום. רכב של אח שלי. אבקש ממנו לתת התרשמות מהרכב.

בקשר למחיר, אני לא מאמין בעבודות בחינם. גם לא מעונין בהם.

המחיר שאני שילמתי לא בהכרח זהה לכולם, לכל רכב יש את המחיר שלו. בנוסף אני לא מגיע פעם בשנה למוסך עם רכב אחד.

רק במשפחה הקרובה אנחנו עם 5 רכבים שמטפלים במוסך וחלק מהרכבים מגיעים פעמיים בשנה לטיפול.

בנוסף, יש גם את כל החברים בעבודה שאימצו את מותג PSA גם בזכות זה שאני מתאם להם את הטיפול במוסך.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם...

סוריי על הדיליי אבל אנסה לענות ולסכם קצת על הרכב.

 

ראשית, תודה רבה למוסך גבע שטיפל ברכב שלי,שירות ומקצוענות ברמה הגבוהה ביותר.

 

קצת על האוטו:

כאמור, הרכב אצלי כבר כשנה וחצי וכמעט סוגר 30 אלף.

הרכב מהנה לנהיגה, במיוחד במהירות שיוט, נוח, שקט מאוד (וזה עוד רכב דיזל).

מזגן, שרבות דובר עליו, לא מרגיש שיש חוסר בפתח המיזוג, תא מטען גדול וסביר ביותר למשפחה.

חלונות אחוריים , לא נפתחו אצלי אפילו פעם אחד,ולדעתי רוב האנשים לא פותחים אותם גם ברכב שלהם.

ברכב שלי לא התקנתי דבר חוץ מאשר חיישני רוורס, כדי שכמה שפחות יגעו במערכת החשמלית ברכב, ולכן לא הייתה אצלי שום ריצוד במסך , שנבע מהתקנת מצלמת הרוורס.

הרכב צורך לי 1 ל 27 , נותן מטורף לכל הדעות, תווי נסיעה ראשון, הרצליה (פקקים) וסופש למעלה אדומים ועוד נסיעות ביניים.

 

החסרונות של הרכב, פלסטיקה זולה , בחלק מהמקומות, חוסר תאורה ליושבים מאחור, מערכת סאונד בינונית מינוס, כמובן ירידת הערך, עושה רושם שהצבע דק ועדיין וכל פגיעה קטנה של אבן רואים את הצבע היסוד ברכב.

לגבי הבור בהילוכים, אכן יש אותו, בין הילוך שני לשלישי, אך אם מאיצים קצת יותר עם ההילוכי השני הבור לא מורגש.

 

בסה"כ, מאוד מרוצה מהרכב, תמורה גדולה לכסף וכמובן בתור רכב משומש שספג את הירידת ערך זאת קניה כדאית.

 

אלירן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...