Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

הייתי מעוניין ברכב מסוכנות והחלטתי לקנות אותו ושילמתי מקדמה בסך 500 ש"ח באשראי, לאחר ששילמתי את המקדמה היו לי לבטים ובסוף התחרטתי ואני לא כזה מעוניין ברכב הזה, האם אני יכול לבטל את העסקה על הרכב ולקבל בחזרה את ה-500 ש"ח מקדמה ששילמתי? שאלתי אותו אם אני יכול לבטל את העסקה והוא אמר לי שזו קצת בעיה וביקש ממני גם צילום של רשיון נהיגה, למה הוא צריך צילום של רשיון נהיגה שלי?

פורסם
שלום לכולם

 

הייתי מעוניין ברכב מסוכנות והחלטתי לקנות אותו ושילמתי מקדמה בסך 500 ש"ח באשראי, לאחר ששילמתי את המקדמה היו לי לבטים ובסוף התחרטתי ואני לא כזה מעוניין ברכב הזה, האם אני יכול לבטל את העסקה על הרכב ולקבל בחזרה את ה-500 ש"ח מקדמה ששילמתי? שאלתי אותו אם אני יכול לבטל את העסקה והוא אמר לי שזו קצת בעיה וביקש ממני גם צילום של רשיון נהיגה, למה הוא צריך צילום של רשיון נהיגה שלי?

 

אם הכוונה לרכב חדש מיבואן אז כל עוד לא שילמת את כל הסכום אתה יכול לבטל . הכי טוב שתבדוק מה רשום לך בתנאי ההזמנה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אם הכוונה לרכב חדש מיבואן אז כל עוד לא שילמת את כל הסכום אתה יכול לבטל . הכי טוב שתבדוק מה רשום לך בתנאי ההזמנה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לא חדש, יונדאי i20 מודל 2009, יד שנייה

פורסם

האם חתמת על טופס התחייבות רכישה כלשהו?

אם כן אז תבדוק על מה חתמת.

לי זה נראה הגיוני לבקש מלקוח 500 ש"ח כ"דמי רצינות", בסה"כ הם צריכים להכין רכב למכירה + שינוע + אולי הפסד של לקוח אחר שרצה את הרכב ואמרו לו "הרכב נמכר".

אם אתה רוצה את הכסף חזרה סתם כי לא א לך יותר עליו ללא כל סיבה מצדקת, אז אתה לא צודק, ולא מגיע לך החזר.

זה לפי דעתי בלבד, ללא כל קשר לחוק.

×
×
  • תוכן חדש...