Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה ללכת מחר בבוקר לעמדה מספר 1, פעם ראשונה שלי שם. מתכנן להגיע כמה דקות לפני הפתיחה כדי להסתלק משם כמה שיותר מהר, אבל אני לא מצליח לזהות את המיקם ב Street view. מישהו יכול להכווין אותי?

https://www.google.co.il/maps/@32.80187,35.0508052,3a,75y,139.57h,82.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5hGamGPLXu6ggrXByd6W6g!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=iw&hl=iw

אני מגיע לשם כדי לשנות דרגה ברישיון אופנוע מL3 לL2 עפ"י מסמך מהיבואן שמאשר את הספק האופנוע, האם למישהו היה ניסיון עם תהליך כזה, או מכיר מישהו שעבר? אשמח לשאול אותו כמה שאלות.

 

תודה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

הצילום שקישרת בכיוון ההפוך - משרד הרישוי נמצא מעברו השני (מערבי) של רח' אדיסון. אתה נכנס לרח' ניוטון (זה מול בתי הזיקוק, בצד המערבי של כביש 4, אם אתה מגיע מדרום זה הרמזור השני אחרי בתי הזיקוק, אם מצפון זה הראשון אחרי הרמזור של היוצאים מכביש 22), ואז אתה פונה שוב בפניה הראשונה שמאלה. משרד הרישוי זה המגרש הגדול מימינך (בחן שצילמת הוא מכון טסטים ונמצא בשמאל הרחוב).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא צילמתי, נתתי קישור לרחוב אדיסון מGOOGLE STREET VIEW, לשם הוא מפנה אותי כשאני מבקש את משרד הרישוי חיפה, אז אתה אומר שזה לא שם? (טיילתי לאורך הרחוב דרך האתר ולא מצאתי)

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

כתבתי לך: זה שם, פשוט קישרת לצד שמאל של הרחוב ומשרד הרישוי נמצא בצד ימין.

במפות גוגל זה מופיע בשם האמריקאי DMV Haifa (המונח DMV באמריקאית פירושו Department of Motor Vehicles).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחלה נראה שיש מקום לרכב עם עגלה שבגלל זה תאכלס חיפשתי בסטריט וויו, תודה :) אם יש מישהו שיכול לעזור בנוגע לשאלה השניה אשמח

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

חוויות מהעמדה, מגיע ב8 ו5, מסתכל עליי בוריס הבוחן, מכריז שאין לו זמן אליי ושאני אחזור מחר. להזכירכם פתוח שם מ8 עד 12. מסביר לו בנימוס שבאתי ממרחק של שעה וחצי נסיעה עם אופנוע על העגלה כדי לקבל חותמת ברישיון. מתחיל לצעוק עליי בצורה מוגזמת למה אני מתווכח וללכת מפה. הוצאתי בערך עוד 2 מילים ומהפה והוא הזמין לי ביטחון שילוו אותי החוצה. מדינת חלם.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

בדיוק הרושם שקיבלתי. מתנהג כמו אלוהים מאותה סיבה שכלב מלקק את הביצים. יחס מחפיר. ב10 דקות שהייתי שם לפני שליוו אותי החוצה כמו מחבל ראיתי איך הוא מדבר לאנשים וזה פשוט בושה.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

תתנחם שהראו לך את הדלת אחרי 10 דקות.

בשנת 2008 עמדתי שם בתור 31 שעות (!!).

מ5 בבוקר ועד 12 בצהריים למחרת. המסכן שהיה אחרי זכה לבלות שם יום נוסף כי הדלתות נסגרו מיד כשנכנסתי.

 

אני מעדיף לכרות לעצמי רגל מאשר להתקרב למקום המקולל הזה.

 

Sent from overseas using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
תתנחם שהראו לך את הדלת אחרי 10 דקות.

בשנת 2008 עמדתי שם בתור 31 שעות (!!).

מ5 בבוקר ועד 12 בצהריים למחרת. המסכן שהיה אחרי זכה לבלות שם יום נוסף כי הדלתות נסגרו מיד כשנכנסתי.

 

אני מעדיף לכרות לעצמי רגל מאשר להתקרב למקום המקולל הזה.

 

Sent from overseas using Tapatalk

מה? השארת את הרכב בתור או ששבתת רעב על הדרך? אני הולך שוב ואם אני מקבל כזה יחס אני קושר את עצמי לעמדה אולי אם תגיע לשם עיתונות היחס ישתנה קצת.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

עד 16:00 יש שם גזלן ובערב קיבלתי אספקה.

היו שם כאלה שהעבודה שלהם זה לעמוד בשבילך בתור.

אני לא יודע אם המצב היום הוא כזה.

 

Sent from overseas using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

הגזלן עדיין שם. בא אזרח מבוגר עם משאית ישנה דרש שאשלם לו 200 שקל כניסה למסלול עם האופנוע, כנראה שומר תורים. אמרתי לו שישלח לי חשבונית

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...