Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

החלטנו להחליף את הפיקנטו הידנית שלנו (כבר בת 5) למיני חדשה.

רצינו להמתין לפיקנטו החדשה אך מבירור בתערוכת ז'נבה היא תוצג בעולם בתחילת 2017

כך שכנראה תגיע לישראל רק לקראת אמצע השנה הבאה.

 

עד כה לא היה רכב שממש דיגדג אותה (מבחינתנו כמובן) ברמת הבטיחות, האבזור, הנוחות, הנהיגה ועוד.

ניסינו את המיקרה לפני שנה ולא הרגישה באותה רמה למרות המחיר האטרקטיבי דאז.

האחות התאומה 10I לא מיובאת בגרסת אבזור מקבילה ולכן אינה אטרקטיבית.

 

כפי שכולם יודעים לאחרונה הושקו הסלריו והספארק הידניות שלפחות לפי המפרט על הנייר אמורות לתת פייט לפיקנטו.

החלטנו לנסות את שתיהן וביצענו נסיעות מבחן בהן ניסינו לבחון את הרכב גם בתנועה עירונית צפופה אך גם

בנסיעה מהירה עד 100 קמ"ש.

 

סלריו :

מבחינת אבזור היא מצויידת היטב, תא מטען מרווח מאוד לקטגוריה, חלל פנים גבוה ובכלל מרווחת

ובעלת תנוחת ישיבה גבוהה וזהו כנראה יתרונה הגדול, מזגן חזק ומורגש, אך מצד שני חסרה למשל

מערכת סיוע לזינוק בעליה, הגה כח לא "מתקשח" במהירויות גבוהות כמו בפיקנטו.

לחיוב נציין שמשווקת עם מובילאיי..

מראה חיצוני גמלוני אך לא ממש נורא, לגבי צריכת דלק קשה לומר כרגע אבל נראה כי תהיה

חסכונית מהספארק.

 

מבחינת נסיעה/נהיגה הרכב איכזב - בנהיגה בעיר נטו אין כל כך בעיה.

הבעיה מתחילה כשהמהירות מטפסת לאזור ה-70/80. בידוד רעשים לא קיים בשלב הזה

וממש לא נעים להרגיש זאת.

בעייתי יותר הוא חוסר הכח של המנוע כאשר מגיעים לאזור ה-90/100 קמ"ש - הרגשנו שזהו, הרכב לא

מסוגל לתת יותר ועוד היינו במישור, לא בעליה.

מבחינתנו זו בעיית בטיחות אקטיבית (מי ששם לב למד המהירות יכול לראות שהמספר 100 רשום בצד ימין

של הקשת באזור המהירויות שבד"כ לא אמורים להגיע אליו.....

המנוע קצת איכזב, במיוחד כשעל הנייר יש לו כמה סוסים יותר מהמתחרות.

 

ספארק :

אבזור דומה לסלריו, גם כאן אין מע' סיוע לזינוק בעליה ואין הגה מתקשח, לא ניתן לכוון את גובה חגורת

הבטיחות, מעט צפופה יותר מהסלריו, תא מטען קטן יותר.

 

לעומת זאת הפלסטיקה איכותית יותר, רמת האבזור בדגם ה-LT+ גבוהה וכרגע במבצע חבר גם ניתן לקבל

מרימי שמשות, קודנית (ברוב החברות לא מחייבים) וחיישני רברס.

מה שכן יש לוודא תאימות מע' המולטימדיה למכשירי אנדרואיד - על פי היצרן אמור להתאים, על פי היבואן לא

בטוח (מבדיקה שעשיתי מול אתרים בחו"ל עולה כי כנראה התמיכה באנדרואיד היא מגרסה 5.0 ומעלה בלבד).

לוח השעונים מודרני יותר לטעמנו.

 

מבחינת נסיעה יש הבדל עצום - הספארק נעימה יותר לנהיגה, העברות הילוכים חלקות תא נוסעים שקט גם

במהירויות גבוהות, הגענו ל-100 בקלות (הילוך חמישי עמד על 3000 סל"ד) ואפשר להרגיש כי אין בעיה למשוך גם ל-120 אם צריך (בהקבלה לסלריו ניתן לראות כי סימון ה-100 קמ"ש במד המהירות הוא

בצד שמאל של הקשת ...).

 

לסיכום, נושא חוויית הנהיגה והנסיעה הכריעה לטובת הספארק במאבק בין השתיים ועתה נצטרך לשקול מול

הפיקנטו (שרק עכשיו עברה טסט :) ) האם באמת מחליפים אותה.

 

גם במבחן הילדים הספארק ניצחה - בתי נהנתה מהנסיעה והיה לה נוח במושב האחורי...

עלה גם השיקול של מכירה עתידית אבל אינני נביא ובכל מקרה נסועתנו אינה גדולה (8000 בשנה)

כך שלא מאמין שתהיה בעיה בגזרה זו.

 

זהו, רצינו להעביר מהתרשמותנו הבלתי מקצועית אך המעשית משני הרכבים הללו, מודים למי שטרח לקרוא

ומקווים שיעזור בקבלת החלטות למי שנדרש.

 

סוף שבוע נעים !

אבי.

פורסם

מהתרשמות באולם התצוגה מסלריו לא מבין בכלל איך אפשר לחשוב עליה בטח לעומת הספארק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...