Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה או מזדה 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום עם ההורים שלי בסוכנות טויוטה ומאזדה

בדקנו את הקורולה וה3.

אנחנו בהתלבטות עצומה אבל נטייה לטויוטה בגלל האמינות שלה וגם בגלל שהיא היפנית הכי נמכרת שיש. אך המאזדה באותו מחיר נותנת רמת גימור יותר טובה מאשר הקורולה (מגנזיום טיפטרוניק וכדו..).

מה שמפריע לנו לקנות את הקורולה היא שטויוטה משנה את הדגמים שלהם כל 2-3 שנים ושנה הבאה הסוכן אמר שהיא תשנה עיצוב ואולי אפילו את המנוע!

ויש לנו טויוטה קאמרי שהיא אמינה ביותר ומאוד שמחים לנהוג בה.

אז מה עדיף לנו ללכת על?

פורסם

ברור שה3.

ה3 אמינה מאוד, טויוטה אמנם ידועות באמינותן אבל ההבדל הוא לא בין "לא אמין" ל"אמין מאוד", אלא בין "אמין מאוד" ל"אמין ביותר", או משהו מגוחך אחר.

 

ה3 יפה יותר, מאובזרת יותר, מתנהגת יותר, עם מנוע שני ליטר מעולה.

חוץ מזה שהיא פחות מרווחת מהטויוטה, הכל יותר טוב אצלה.

 

ומה הקשר בין הכי נמכר והכי טוב? אגב, אני בכלל לא בטוח שהמאזדה 3 לא נמכרת יותר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
הייתי היום עם ההורים שלי בסוכנות טויוטה ומאזדה

בדקנו את הקורולה וה3.

אנחנו בהתלבטות עצומה אבל נטייה לטויוטה בגלל האמינות שלה וגם בגלל שהיא היפנית הכי נמכרת שיש. אך המאזדה באותו מחיר נותנת רמת גימור יותר טובה מאשר הקורולה (מגנזיום טיפטרוניק וכדו..).

מה שמפריע לנו לקנות את הקורולה היא שטויוטה משנה את הדגמים שלהם כל 2-3 שנים ושנה הבאה הסוכן אמר שהיא תשנה עיצוב ואולי אפילו את המנוע!

ויש לנו טויוטה קאמרי שהיא אמינה ביותר ומאוד שמחים לנהוג בה.

אז מה עדיף לנו ללכת על?

לא הבנתי, אתם יורדים מקאמרי לקורולה ??? או שאתם קונים קורולה בנוסף לקאמרי ???

 

אם הקורולה לא נראת לכם מספיק טוב מבפנים הייתי הולך על הראנקס בגימור הגבוהה, היא עולה כ-135K ש"ח וכל הפנים של האוטו בצבע בז' מאוד יפה ומושקע (כולל מגנזיום, רדיודיסק מובנה וכו').

לפי דעתי העדכון האחרון של הקורולה הוסיף לה המון, אם תמשיך ככה להסתכל כמה פעמים טויוטה מעדכנים את הדגמים שלהם אז תמצא את עצמך קונה רכב עוד 20 שנה ...

הדגם הנוכחי מוצא חן בעינייך??? אם כן אז תקנה אותו, אל תחשוב על זה שעוד שנתיים אולי יצא דגם חדש ...

מהצד השני המאזדה 3 נותנת תמורה טיפה יותר טובה למחיר, החסרונות שלה הם נוחות טיפה פחות טובה מהקורולה, מרווח מאחורה יותר מצומצם מהקורולה וביצועים פחות טובים משל הקורולה. אבל הגה והתנהגות עדיפים במאזדה.

 

אל תשכח שבסופו של יום אבזור זה בסך הכל פונקציה של כסף (ואם אתה יודע לדבר אז גם מיקוח עם הסוכן) לכן חשוב קודם כל לבדוק מה יותר מתאים לך מבחינת כח, נוחות, מרווח, עיצוב וכו'. לאחר שתבחר תוכל לאבזר את רכבך כפונקציה של הכסף שאתה מעוניין להוסיף ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מה הדרישות שלכם מהרכב?

 

הטויוטה מרווחת טיפה יותר,נוחה, מנוע + תיבת הילוכים נותן ביצועים יותר טובים בקצת..

 

מאזדה 3 נראת מצויין, מאובזרת יותר,התנהגות טובה יותר..

 

 

שוב תלוי מה רוצים מהרכב.. ומה שאמרת לגבי הכי נמכרת זה פשוט שטות!

אומנם טויוטה קורולה זה הרכב הכי נמכר בכל הזמנים אבל זה בכלל לא קשור.

פורסם

לפי דעתי עדיף את הטויטה..

מהסיבה הפשוטה שיש לה יותר כוח.. ולא אני לא מתכוון למירוצים או משהו אלא לעובדה הפשוטה נסענו עם מאזדה 3 לירושיים 4 אנשים ברכב והוא פשוט ע-י-י-ף !! הקורולה נסעה ביותר קלות והפגינה ביצועים מרשימים !!

 

אם מדובר על שתי המכוניות בגרסת 1.6 סמק עדיף את הטויוטה...

המזדה אכן מרשימה מאוד גם חיצונית וגם פנימית כל הפאנל והדאש בורד בתא הנוסעים מרשים ממש כמו חללית אבל עדיין מה שווה שהכל טיפ טופ כשהאוטו עצמו לא חזק....

 

אם מדובר על טויוטה 1.6 לעומת מזדה 2.0 אז כמובן שעדיף מזדה כי חוץ מהכח שלה אני לא רואה בה שום חיסרון והמושבים שלה חובקים ונוחים גם בסיעות ממושכות...

 

שורה תחתונה הטויוטה עדיפה אלא אם אתה מעוניין במזדה 2.0L

 

מיותר לציין שזו דעתי מהניסיון האישי שלי...

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם
אנחנו קונים בנוסף לקאמרי..

 

אז בגדול שניכם אומרים שהמאזדה יותר עדיפה?

הכל תלוי בדרישות שלך, אין דבר כזה עדיפה יותר, יש דבר כזה מתאימה לדרישות שלך.

תשים שניה את האבזור בצד ותבדוק את הדברים החשובים באמת כגון ביצועים, נוחות וכו'. את כל הדברים האלה אי אפשר לשנות (ביצועים, עיצוב, נוחות וכו') אבזור תמיד אפשר להוסיף כסף ולשפר ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

DRS, לי במאזדה (1.6) אין בעיית כוח. חוצמזה שתמיד אפשר לשים את התיבה על הילוך שלישי - או, רחמנא ליצלן, שני - והיא לא תזוז ממנו.

מצד שני, מאז שיש לי אופנוע, באמת שאין לי חסך כלשהו בתאוצה, כך שיתכן שאני עושה למאזדה הנחות ;)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הדרישות לרכב הם שיסע בעיר בלי בעיות ל3 אנשים (אמא ועוד 2 בנים) וגם מדי פעם מחוץ.

 

זה לא יהיה אוטו ספורט רק רוצים מכונית שתסע כמו שצריך לא תעשה בעיות (אנחנו מחליפים פיאט מריאה מכונית מקוללת!) שלא תרצה להיות הרבה במוסך ושתהיה נוחה לנהיגה בסופו של דבר.

פורסם
הדרישות לרכב הם שיסע בעיר בלי בעיות ל3 אנשים (אמא ועוד 2 בנים) וגם מדי פעם מחוץ.

 

זה לא יהיה אוטו ספורט רק רוצים מכונית שתסע כמו שצריך לא תעשה בעיות (אנחנו מחליפים פיאט מריאה מכונית מקוללת!) שלא תרצה להיות הרבה במוסך ושתהיה נוחה לנהיגה בסופו של דבר.

גם הקורולה וגם ה3 יהיו אמינות.

 

לפי מה שרשמת בהודעת הפתיחה העדפתם את ה3 על הקורולה, לכו על ה3.

 

אם לא ביצעתם נסיעת מבחן ב2 הדגמים, אז תזמינו נסיעה לפני שתחליטו.

 

גיא

פורסם

קחו נסיעת מבחן גם ב3 וגם בקורולה ולפי ההרגשה תחליטו

 

אם אתם מחפשים משהו טיפה יותר חזק ומאובזר לכו על ה3 2 ליטר

אם לא תעשו שיקול של הנאה מול איבזור אחרי הנסיעת מבחן ותחליטו

אני אישית לקחתי את ה3 2 ליטר אבל אם אתם סגורים על 1.6 אז בהחלט הרנקס של טיוטה היא אופציה לדעתי לפחות עדיפה על ה-4 דלתות

פורסם
קנינו בסוף את הראנ אקס GLI :)

אני מצטרף לברכות, רכב מצויין !!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...