Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, אני מחפש את "המקצוענים במיצובישי ספייססטאר",

מוסך שיהיה בסטייל של "גבע" לרכבי פיזו סיטרואן, יוסי אלפיין לאודיו, כאלה שמקפידים על כל פיפס.

מוכן לשלם יותר.

ומיקום זניח.

אני בא לגבע ממעלה אדומים עם הI10 שלי...

תודה חברים,

פורסם

אתה מחזיק ברכב די רגיל, לא בF16 בגרסת limited כך שלא תצטרך מומחה ספציפי ביותר לדגם שלך.

 

כמעט כל מוסך מורשה יוכל לתת לך מענה, סך הכל מדובר במכניקה "רגילה" ומוכרת.

 

אם אתה ממש מתעקש-לך למוסך מרכזי של מיצובישי הקרוב לביתך.

שלומי

פורסם

ניסיתי, תאמין לי.

לא מתייחסים ברצינות, אין בדיקה מערכתית מקיפה, היועץ לא באמת בקיא במועד הנכון של הטיפולים, הכל חפיף ו"און דה פליי".

אני ממש צריך לנהל אותם, ולהכין לעצמי רשימה לפני.

אולי אני קצת פדאנט, אבל מוכן לשלם יותר.

רק לקבל מקצוענים אמיתיים.

זו דרישה מוגזמת?

פורסם

אם יש לך את הידע והכלים, תנסה לטפל ברכב לבד (לפי הוראות היצרן), ככה תעשה עבודה שאף מוסך לא יעשה לך (לפחות את הטיפולים השוטפים).

 

הבעיה שהרכב שלך עדיין באחריות ותצטרך ללכת למוסך מורשה כדי לשמור עליה לבינתיים.

שלומי

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב,

מבינים את הראש שלך, ופועלים ככה בעצמנו.

שני מוסכים מומלצים, ולשניהם אתה מתקשר קודם ומתאם, וגם אומר שהמליצו לך להגיע אליהם מקארספורום:

המוסך הירוק בפתח תקווה

מוסך מוטי ניסים בראשון לציון

 

ואחרי שתגיע לאחד מהם, בבקשה אל תשכח למלא חוו"ד באתר.

 

בהצלחה,

עזרה

פורסם

רק קח בחשבון דבר אחד,היום יש חוק שמאפשר לטפל בכול מוסך שהוא מורשה משרד התחבורה ולא רק במוסך יבואן,אבל במקרה שכן תזדקק להפעלת אחריות תקווה שלא יעשו יעשו בעיות.

אני בנתיים מטפל במורשה יבואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מחזק את שלומי, תטפל ברכב בעצמך. לפי הסיקורים של יוליאן נראה שהרכב אמין ואין בעיות מיוחדות, לכן אתה לא צריך לשמור על האחריות.

 

כרגע יש מדריך להחלפת רפידות קדמיות:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597642

 

ובעתיד יגיעו גם מדריכים להחלפת שמנים ופילטרים.

Stay Dirty

פורסם
מחזק את שלומי, תטפל ברכב בעצמך. לפי הסיקורים של יוליאן נראה שהרכב אמין ואין בעיות מיוחדות, לכן אתה לא צריך לשמור על האחריות.

 

אם הרכב עדיין באחריות מדובר באחת העצות הכי גרועות שאי פעם ניתנו כאן באתר.

יש הבדל בין לטפל ברכב במוסך מורשה מטעם משרד התחבורה, ועדיין לשמור על האחריות של היצרן / יבואן על פי חוק, לבין לטפל ברכב לבד (ובניגוד לחוק) ולאבד אחריות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אם הרכב עדיין באחריות מדובר באחת העצות הכי גרועות שאי פעם ניתנו כאן באתר.

יש הבדל בין לטפל ברכב במוסך מורשה מטעם משרד התחבורה, ועדיין לשמור על האחריות של היצרן / יבואן על פי חוק, לבין לטפל ברכב לבד (ובניגוד לחוק) ולאבד אחריות.

 

על טיפול במוסך מורשה/מרכזי ועניין האחריות זה לשיקול דעתו של בעל הרכב, רק חשוב להראות לו את שני הצדדים וההשלכות של כל בחירה (טיפול במוסך/מורשה/מרכזי/מומחה/טיפול עצמי, לכל אחד יש את החסרונות והיתרונות)

 

לא הבנתי את ההערה שלך בנוגע ל"בניגוד לחוק", אפשר בבקשה הסבר?

 

כל עוד לא תסביר לבעל הרכב ורק תנסה להפחיד אותו שהוא עבריין צמרת, מבחינתי מדובר בעצה גרועה לא פחות מ"עצתו" של אסף.

 

אני אישית לא מכיר איסור חוקי גורף על ביצוע טיפול עצמי ברכב, אשמח אם תאיר את עיני.

שלומי

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש חוק שאוסר על תיקון רכב למי שלא מוסמך מקצועית לזה, אבל אף אחד לא אוכף את זה וטוב שכך. זה יותר בשביל שיהיה על מה להעניש מוסכי מדרכה שעושים מזה כסף ולא להציק סתם לאנשים שמתעסקים ברכב הפרטי שלהם.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

יותר נכון לומר - היו הצעות חוק (=לא חוק) לאיסור תיקון הרכב (=תיקון: סידור הליקוי, הטעות, הבעיה, ולא טיפול) למוסכים לא מורשים (למוסכים, כלומר למקום נותן שירותי תיקון כלי רכב תמורת תשלום, לא לאנשים פרטיים).

 

הרבה יותר נכון לומר - היו 3 הצעות חוק כאלו (בשנת 2007,2010,2013), וכולן - אחת אחת, נזנחו ונעלמו!

 

בכל אופן, מטרתן העיקרית של הצעות החוק האלו היתה להילחם בחלקי חילוף גנובים, ממש לא באנשים פרטיים שטיפלו בעצמם ברכב.

עריכה אחרונה על ידי shlomi_e11

שלומי

×
×
  • תוכן חדש...