Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנעות מרובות או רכב עומד מונע


PsyOr
שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה יותר עדיף למנוע (ולמצבר, אבל בעיקר למנוע), רכב שמונע מספר פעמים ביום עם הפסקות קצרות-קצרות מאוד בין ההתנעות או במקום כיבוי והתנעה הרכב נשאר מונע במשך הזמן הזה (מספר דקות) בכל הפעמים..?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת המנוע זה חסר משמעות.

מבחינת המצבר - זה חסר משמעות.

 

זה חסר משמעות :-) .כשצריך לדומם, תדומם וכשהוא צריך להיות מונע, תניע.

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף להשאיר את הרכב מונע.

ברגע שהשמן יורד לאגן השמן, המשאבה צריכה להזרים אותו שוב לכל חלקי המנוע, בכמה שניות האלה במנוע יש שחיקה מוגברת של חלקים. בנוסף הנעה גורמת לבלאי של מצבר, סטארטר ואתה נשאר בלי מזגן.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...