Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי לוקח את התינוקות לבדיקה,רק כדי להיות רגוע.

 

Sent from my G7-L01 using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

עצם זה שהנהג השני הגיע לבי"ח - נחשב כתאונה עם נפגעים (אני התלבטתי בין המילים פצוע או נפגע, מאחר וכל אחת מהבחירות הנ"ל עלולה להיות מובנית בצורה שגויה).

זה שהוא חזר לביתו עוד באותו יום - לא רלוונטי.

מה שכו רלוונטי - תאונה שנגרמה באשמתך + נהג פונה לבי"ח.

פורסם

 

 

מה המרחק מהכיכר למקום "התאונה"

 

המרחק בין 50 ל100 מטר לא נראה לי יותר אבל אני אבדוק.

 

מה התשובה?

 

אם הרכב השני טרם נכנס לכיכר האם אתה יכול לראות אותו?

 

תן כתובת בו אירעה התאונה נוכל לבדוק גם בגוגל סטריט

 

מה העבר התחבורתי שלך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הכתובת- גאון הירדן 37 קרית גת. פינת שורק.

עבר תחבורתי.- עבירת מהירות עם 8 נקודות שאמורות לפוג באוגוסט. (עבירה יחידה מאז שהוצאתי רישיון 6 שנים)

 

החץ הארוך זה אני. החץ הקצר זה הכיוון שממנו הגיע הרכב שנפגע.

 

צילמתי תמונה-DSC_0175.jpg

פורסם

המרחק בין הכיכר לרחוב השורק 75 מטר

 

מספיק מצד אחד לפתח מהירות , מצד שני הנזק האפסי מראה שהתאונה אירעה במהירות נמוכה מאוד. וללא סימני בלימה שלו כלומר היית אמור לראותו. כבר לאחר הכיכר בא לכיוונך.

 

ואם זה כך היכולת שנגרם לשני נזק גופני הוא שואף לאפס, והעובדה שהוא שוחרר לביתו.

 

אתה תנסה לנגן על זה שהנהג השני קשה להאמין לגירסתו, בדיוק כמו שניסה לעבוד שהוא נפצע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא ממש הבנתי. לומר שהוא הגיע במהירות גבוהה או לא?

 

אם זה משנה הרכב שלו הוא יונדאי אקסנט 2006. צריך עכשיו לחשב תאוצה מקסימלית:)

פורסם

ברור שהוא לא היה במהירות גבוהה, כי אז היו סימני בלימה ו/או נזק גדול בהרבה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אתה תנסה לנגן על זה שהנהג השני קשה להאמין לגירסתו, בדיוק כמו שניסה לעבוד שהוא נפצע.

 

בקיצור אני אגיד שלא שמתי לב ...קורה.

אציין שבבדיקה שביצעתי עכשיו השיח שמצולם שם די חוסם את שדה הראיה . אני לא בטוח שזה יעזור לי אבל סתם עובדה.

אם זה יכול לשנות אני ארד לצלם מזוית הנהג....

פורסם

צלם

 

לא יכול להזיק

 

הכל מעמדה אני מנסה להבין איך זה קרה לי ולא הוא אשם בוודאות, אבל בוודאי יש לו אשם כלשהו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבטחתי לעדכן......

 

היה חבל על התמונות והאנרגיות . הפקיד התורן במחלקת בוחני התנועה, לא הבין מה אני רוצה ממנו. תמלא דו"ח תאונה וסע.....:).

פורסם

אני במקומך, לא הייתי ממהר להוסיף סמיילים להודעה שלי. מישהו הזמין אמבולנס ומישהו יאלץ לשלם עליו. חברות הביטוח לא ממהרות לשלוף את הארנק וסביר להניח שהמכתב יגיע בדואר במהרה או שלא במהרה, אבל הוא בטוח יגיע. תשמור על התמונות ועל האנרגיות, יש מצב שתצטרך אותן למשפט.

ארז רונן

פורסם

מה הקשר בין הביטוח למשפט?

 

מבחינת הביטוח, יש הודעה למשטרה מדובר בתאונת דרכים עם נפגע גוף היא משלמת.

 

מבחינתה נסגר הסיפור.

 

מה תעשה המשטרה?

 

כנראה כלום, אבל לא בטוח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...