Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מסתבר שהמוכר ממנו קניתי עד כה כבר לא מוכר באיביי סוללות.

מצאתי מוכרים אחרים באנגליה כמו זה:

http://www.ebay.com/itm/LATEST-30-x-DURACELL-AA-Alkaline-Batteries-LR6-MN1500-EXPIRY-2024-/391402651008?

hash=item5b216a7d80:g:looAAOSwrklVJ~gr

צריך לחפש טוב יותר אולי יש מציאות טובות יותר.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראיתי שgp אולטרה נמצא במקום טוב באמצע.

הם נמכרות בדרך כלל במחיר טוב באריזות הגדולות.

אצלי לדוגמא נמכרת חבילה של 8 סוללות AA ועוד 4 AAA סהכ 12 סוללות ב17 שקל.

אז ככה שלא חייב להשקיע הרבה כסף.

פורסם
אם יש צעצוע נצחי, זה לגו. אני מסתכל על חתיכות לגו מלפני 30 (כן, שלושים!) שנה, והם נראות חדשות. הצבע אחיד ולא דהוי, הפינות עדיין חדות, אין עיוותים, פשוט מדהים. יצרני מכוניות צריכים ליצר אצלם את הדשבורד.

30 שנה? זה חדש דנדש. אצל אמא שלי יש לגו שלי שנצבר בשנים 1961-1966 (לא היה לגו בישראל, אבלא אבא שלי היה רב חובל ובכל הפלגה הביא עוד אבנים). היתרון - לא ערכות לבנית חללית או גינוזאור אלא פשוט אבנים לבנית קירות, אבנים אלכסוניות לבניית גגות, חלונות, מנורות (הבעיה שמצריכות סוללות 3LR12 שלא ניתנות להשגה בארץ), צירים וגלגלים למכוניות ועוד הרבה מאוד מרכיבים לבניה כיד הדמיון של הילד. משהו דומה הוא Meccano, בגרסת פלסטיק המתאימה לילדים צעירים ומתכת ליותר גדולים, וכך אין ספור צעצועים המעוררים את דמיונו של הילד ומפתחים את יכולותיו הידניות. יודים מה? אפילו "הך פטיש" למי שזוכר.

 

הניסין שלי, כאשר הילדים שלי עוד היו ילדים, היה שצריכת הסוללות היתה נמוכה מאד. משחקי לוח לא מצריכים אותן (היוצא מהכלל היה טיסה 501, גם הוא מיעט לצאת מהקופסא), וכך גם שאר הצעצועים המוצלים ביותר. כל ה-bells and whistles משעממים מהר מאד. צעצועים חשמלים הופכים מעניינים כאשר מתחילים להתנחשמל וניסויים מדעיים בגיל 10-15.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגו זה לגילאים קצת יותר גדולים לא? 3 ומעלה?

 

אגב, מאיפה משיגים את החלקים שציינת? גגות? נורות? גלגלי מכונית? כל אלה ניתנים לקנייה באתר לגו?

כפיר הג'ינג'י

פורסם

שים לב לשנים שציינתי. הם עברו לערכות נושא, לא יודע אם עדיין מוכרים חלקים מחוץ לערכות אלה. אל תשכח, כבר 20 שנה שאיני קונה לגו. מה שיש נמצא במחסן ומחכה לדור הבא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ערכות נושא תמיד היו, וערכות אבנים כלליות יש גם היום. את הלגו המשפחתי העברנו לסבתא (גיל החלקים נע בין 35 ל-40 שנה) - כל נכד שמגיע לגיל המתאים נהנה ממנו היום. מיותר לציין שגם החלקים החשמליים השונים עדיין עובדים.

 

לא לפני גיל 3, וגם תלוי בילד. עד אז - גם כפות עץ וסירים מהמטבח בשילוב מכוניות מכאניות למיניהן מספיק לכל דבר. ירשנו גם מגה-בלוקס שאינם מתקרבים באיכותם ללגו, אבל הם מוצר סביר בסה"כ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...