Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש חובה להשים אותן ?

ואם כן, למה אני רואה המון מכוניות (בעיקר מודלים חדשים)

שאין להם מדבקות כאלה ?

תודה,

אורן.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב חייב לעמוד בתקן מסויים של החזרת אור מאחורה - שיוכלו לראות אותו בלילה חשוך ממרחק מסויים גם אם הוא בלי אורות - נשרפו או מכל סיבה אחרת.

 

ברכבים חדשים הבקליות משולבות בד"כ במחזירי אור ולכן אין צורך בפסים זוהרים. בעת התקינה שמבוצעת לכל רכב חדש שמגיע לארץ נקבע אם הוא זקוק או לא זקוק לפסים זוהרים. בכל הרכבים החדשים - פשוט אין צורך...

אלון

פורסם

האבסורד בכל הקטע של המדבקות האלו שיש מכוניות זהות משנתון 95' ו-97' למשל, ה-95' מחוייבת במדבקות מחזירות אור וה-97' ממש לא.

 

ככה זה כשרוצים לעשות חיים קלים לפקידי משרד התחבורה, בוחני משרד התחבורה ולשוטרים.

 

ד"א, אני למשל הסרתי את המדבקות האלו מכל רכב שהיה לי כי זה פשוט מכער את האוטו! קשה לי להבין למה בישראל חייבים את המדבקות האלו לפיז'ו 205 שנת 91' כשבאירופה אין צורך במדבקות האלו לאותה 205 בדיוק.

 

אם כבר מדבקה מחזירת אור...אפשר להשקיע בטפט מחזיר אור בצבע דומה ככל שניתן לצבע הרכב, ניתן להשיג מוצר כזה בבתי עסק ליצור שלטים וכרזות. (לא שזה תקני...אבל זה יפה מאוד ועושה את אותה עבודה).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
הרכב חייב לעמוד בתקן מסויים של החזרת אור מאחורה - שיוכלו לראות אותו בלילה חשוך ממרחק מסויים גם אם הוא בלי אורות - נשרפו או מכל סיבה אחרת.

 

ברכבים חדשים הבקליות משולבות בד"כ במחזירי אור ולכן אין צורך בפסים זוהרים. בעת התקינה שמבוצעת לכל רכב חדש שמגיע לארץ נקבע אם הוא זקוק או לא זקוק לפסים זוהרים. בכל הרכבים החדשים - פשוט אין צורך...

אלון

אלון, בהמשך למה שכתב כספר - החוק הוא שרירותי ויבש, ולא מגובה בשום שינוי ברכב.

לדוגמא פיג'ו 205 משנת 95 מול רכב זהה משנת 96. אין שום הבדל בפנסים או בהחזר האור.

95 חייב בפסים זוהרים, ו-96 לא. למה ? ככה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

במקום להעלות השערות, טענות וכו', מדוע לא תערכו חיפוש? הרי כבר הסברתי זאת בעבר:x

 

עיתוי השנה 96' נבחר מאחר ובשנה זו כל יצרני הרכב מסוג "פרטי" יישרו קו עם התקינה של פנסים אחוריים משולבי מחזיר-אור.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש גם מכוניות שיש בהן מחזיר אור מובנה בלי קשר לפלסטיק של הפנסים האחוריים - שהוא מחזיר אור.. :roll:

(באודי זה ככה..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לי יש גולף שנת 92 הצורה השלישית ככה שהאוטו שלי נראה בול כמו הגולף עד שנת 98 !

למה אני מחוייב לשים את הפס האדום לבן הזה או שמור מרחק

אם אני שם מקדימאור או איך שלא קוראים לזה

אני לא אהיה מחוייב ?

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

יכול להיות שהתכוונת שההודעה שלך תראה כך?

 

 

 

לי יש גולף שנת 92 הצורה השלישית ככה שהאוטו שלי נראה בול כמו הגולף עד שנת 98.

למה אני מחוייב לשים את הפס האדום לבן הזה או שמור מרחק?

אם אני שם מקדימאור, או איך שלא קוראים לזה, אני לא אהיה מחוייב ?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
יש גם מכוניות שיש בהן מחזיר אור מובנה בלי קשר לפלסטיק של הפנסים האחוריים - שהוא מחזיר אור.. :roll:

(באודי זה ככה..)

בכל הרכבים, מכל השנתונים, קיים מחזיר אור בין שהוא מובנה ובין שלא, אחת מתקנות התעבורה פשוט מחייבות בכך.

לי יש גולף שנת 92 הצורה השלישית ככה שהאוטו שלי נראה בול כמו הגולף עד שנת 98 !

למה אני מחוייב לשים את הפס האדום לבן הזה או שמור מרחק

אם אני שם מקדימאור או איך שלא קוראים לזה

אני לא אהיה מחוייב ?

מקדימור הינו התקן להקדמת אור הבלימה מיד עם עוזבך את דוושת האוץ(גז), אין לו קשר לדיון הזה.

הנך מחוייב בפסים זוהרים משום שרכבך נמוך מ-96'.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני חושב שזה יותר בכיוון של הורדה מהכביש.

 

ז"א שהרכב לא תקני ואסור לנהוג איתו בכביש במצב הזה. אני טועה?

 

אני מוכן להוריד את מחזירי האור אצלי באוטו תמורת פנס בלם שלישי....בכל מקרה תכננתי להרכיב אחד. :roll:

 

מצחיק ש205 91' מחוייבת במחזירי אור בעוד אחת משנת 96' לא מחוייבת.

 

אנחנו בוכים על זה? מה תגידו על רכבי האספנות היפייפיים שצריכים להשים את הגועל הזה על הטמבונים שלהם? במיוחד אם הם מניקל?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מק'יוסי, אין קשר בין פנס בלימה שלישי ובין מחזירי האור.

בפנס בלימה שלישי מחוייבות מכוניות משנת 94 ומעלה.

התקנת פנס שלישי גם ברכב משנתון נמוך יותר רצויה, בלי קשר לחוק (התקנתי אצלי ברכב משנת 92).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אתה יכול לקרוא לי יוסי :)

 

פנס בלימה שלישי הוא באמת יותר בטיחותי, אני אתקין בהזדמנות.

 

יש את הפשוטים ב30 שנראים ממש מכוער, ויש ב80 הרבה יותר יפים. אני מעדיף להשקיע ביקרים, נראה הרבה יותר טוב.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...