Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

רציתי לדעת האם זה תקין שמנורה אחת לא דולקת

 

 

13139002_1287282721300749_63689540636040639_n.jpg

13164220_1287282757967412_1543182838907764444_n.jpg

 

הקונקטור השמאלי

13087500_1287284181300603_2557448948690532606_n.jpg

 

הקונקטור הימיני

13087886_1287283497967338_3465211947059121385_n.jpg

 

13138885_1287282781300743_7503012578507289609_n.jpg

 

היום שברתי את הראש

לא הבנתי למה הנורה הימינית לא דולקת שאני לוחץ על הכפתור של האורות ערפל

 

השמאלית דולקת והימינית לא

ואז שילבתי לרוורס ושמתי לב שהנורה הימינית היא של הרוורס

ובדקתי אצל חבר בהונדה אותו הדבר

הדבר תקין?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ככה זה צריך להיות. יש רכבים (לדעתי הישנים יותר) שבהם יש אור ערפל רק בצד אחד של הרכב וכך גם אור הרוורס.

אצלי באלפא זה גם ככה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

יש לי קורולה 99 כמו שאתה יודע ולדעתי המנורות האלו לא שונים מהדגם שלך ואצלי זה דלוק בשני הצדדים.

 

הפלאפון שלי עדיין בתיקון ואני לא יכול לצלם אבל כשיצא לי אני אבדוק לך בלילה.

פורסם
יש לי קורולה 99 כמו שאתה יודע ולדעתי המנורות האלו לא שונים מהדגם שלך ואצלי זה דלוק בשני הצדדים.

 

הפלאפון שלי עדיין בתיקון ואני לא יכול לצלם אבל כשיצא לי אני אבדוק לך בלילה.

 

נראלי שככה כי זה אמור להיות

כי אין לי שם בכלל נורה חוץ מהנורה של הרוורס כאילו הבית מנורה חסומה כמו שאפשר לראות בתמונה

אבל אני אשמח אם תבדוק סתם מתוך סקרנות

 

 

ככה מחקת את המספר של הרכב שלי ?

אייייי יא יאייי תיהיה בריא

 

 

:D זה מאהבהה

×
×
  • תוכן חדש...