Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

צריך את עצתכם לרכב שני קטן במשפחה,

ק"מ בשנה לא יותר מ-10,000, 99% בנסיעה עירונית, אבל אם יהיה חסכני מאוד ובטיחותי אז גם נסיעות

בינעירוניות עם המשפחה

 

ההתלבטות היא בין :

  1. הונדה ג'אז היברידית 2014 - הוצאה75K
  2. i10 2015 ידנית הוצאה 50K
  3. או בכלל i10 חדשה ידני , אמור להיות מבצע הוזלה שלהם בשבועיים הקרובים- הוצאה 60K

 

סביבת נהיגה הררית, זה אומר זינוקים בעלייה וכד'

נהגים, בידני כנראה רק אני , אם זה האוטו' אז הרכב יהפוך לראשי בתוך העיר

אני יודע שזה קצת בעייתי מבחינת הידני אבל אני אוהב את הנהיגה הידנית

אז ככה:

הלב אומר לקנות את ג'אז (אולי מגחמה)

השכל אומר לקנות i10 משומשת יד 1 עם ק"מ נמוך משנת 2015 כי ההפרש בצריכת דלק לא מצדיק את ה 25K הפרש, למרות איכות ההונדה ושמירת הערך הטובה של ההונדה

 

מה דעתכם ?

פורסם

קח בחשבון שהגאז תהיה זריזה יותר ועם יתרון מרווח טוב משמעותי,ככה שאם זה יהיה רכב עיקרי יש לו עדיפות.

לעיר בעיקר הייתי רוכש את היונדאי שתהיה חדשה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התשובה המהירה

האם ידוע לך אחרי כמה זמן צריך להחליף את הבטרייה של הג'אז ? וכמה היא עולה ?

פורסם (נערך)

ה-i10 מגיעה עם מנוע 1.0 שהוא חלש למדיי ויתקשה מאוד באיזור הררי.

מה דעתך על סוזוקי סוויפט 2014 ידני? רכב מצוין-אמין, חזק וחסכוני.

עריכה אחרונה על ידי kingoftheroad123
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

 

לקחתי את ה i10 ידני , 1000 סמ"ק למבחן נהיגה של שעתיים בערך ואת האוטו' לרבע שעה:

כשמתיישבים בכסא הנהג לא מרגישים שהרכב הוא "רכב-מיני", אבל מבט אחד אחורה או הצידה לכיוון החלון השמאלי, מראה לך שהשארת מקום במושב האחורי רק לילדים על גיל 7.

נוחות מושב הנהיגה סביר + ,

הידני "מושך" יפה את ההילוכים, ויש הבדל משמעותי בסחיבה בין האוטו' לבין הידני,

נתתי לרכב קצת להתאמץ בעליה של הקסטל (מירושלים) , היינו שניים ברכב והוא הגיע בסיום העליה ל 90 קמ"ש (התחיל מ 50) ויכל לתת עוד קצת

בחזרה לירושלים הוא כבר טיפס למהירות גבוהה יותר ויכל אפילו לתת גם עוד קצת,

לעומתו ה אוטו, 1000 התקשה להגיע אפילו ל 90 (ולא הגיע) במקום שבו הידני הגיע בקלות למהירות זו .

שני הרכבים היו מאוד! רועשים כשאימצתי אותם.

מבחינת דלק , איפסתי את השעון בתחילת הנסיעה, אבל לא ניתן להסיק צריכת דלק מנסיעה של דקות בודדות:

הידני הראה 7ל' ל100 ק"מ , אחרי נסיעה משולבת של שעתיים _פקקים וכביש מהיר) רוב הזמן היה בנסיעה עירונית

לעומתו האוטו' הראה נתון של 12 ל' ל 100 ק"מ, אבל שוב,אני לא חושב שכדאי לסמוך על 15 דקות של עליה מירושלים למוצא וחזרה.

 

ההתלבטות עדין נשארה בין הנוחות של האוטו' בפקקים וקפה של בוקר ביד :wink: + רכב שאשתי לא תסבול בנהיגה שלו מול ידני חזק וזול ב 10K.

פורסם

אישתך מעדיפה אוטומט?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז קח אוטומט,בפקקים זה יהיה יתרון,ובעליות פשוט מתרגלים לנסוע לאט יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חשבת אולי על הi10 עם המנוע המשודרג (1.25)? אם תקנה אותה מ2015 תעלה לך בערך כמו 2016 חדשה (רגילה), אבל תהיה אוטומטית ותוכל לזוז הרבה יותר טוב בעליה. ככה תרוויח גם מנוע שמרגיש טוב יותר וגם אוטומט בשביל אשתך.

×
×
  • תוכן חדש...