Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם

לצערי אני צריך את עזרתכם... :) יש לי מאזדה 6 שנת 2004. נישבר לי הפס כרום שמקשט את הגריל השחור הקידמי, הממוקם מתחת למכסה מנוע. (ראו תמונה) ניסיתי בכמה מקומות של חלקי חילוף, ללא הצלחה. מקום אחד הצליח לבדוק לי חדש, אבל העלות היא לא הגיונית מעל 500 ₪...אני מאיזור הצפון, חיפה קריות וכל הסביבה. אשמח להמלצה על מישהו שלדעתכם יש מצב שיהיה לו כזה חלק. האמת גם כל הארץ תופס. מקסימום יישלחו לי את זה. מעבר לכך, אולי, וברור לי מראש שזה סיכוי קלוש, אולי יש פה מישהו שבמקרה במקרה במקרה :) נשאר לו החלק הזה מפירוק, או תאונה או וואט אבר... ורוצה למכור את זה. כמו כן, התחלתי לבדוק באי ביי. יש פה ושם משהו... במידה ומשהו יהיה רלוונטי, האם יש מכס על חלקים מסוג זה? מעמ, מעבר לסכום המינימלי שמותר, ברור לי שיהיה. בקיצור אשמח לכל עזרה או הפניה או עצה בעניין.

המון תודה מראש לכולם וחג פסח שמח

20160420_145952.jpg

פורסם

זה לא נראה לי החלק המתאים. הצורה לא דומה לשלי. מה גם שהשם לא מייצג

אבל תודה רבה בכל מקרה, אצור איתם קשר לוודא

פורסם

לא אחי. לפני הרבה שנים, "התנשקתי" :) עם מישהו בפקק. מפגש פגושים קל שהוליד סדק בחלק הזה.

זה לא היה משהו קריטי שהצריך החלפה, אז ככה נסעתי עד לפי יומיים... פתאום אחרי יום עבודה אני קולט שחסר לי חצי ממנו.

מניח שנפל בזמן נסיעה, אולי קיבל איזה זעזוע מבמפר או אחר

×
×
  • תוכן חדש...