Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע צמיג במידה215.40.17

ואני רוצה לשנות לצמיג אחר על הגנט הקיים למידה205.50.17

זה ישב על הגנט?

בבקשה מישהו עם נסיון בתחום

תודה

היה גולף..

וככה ישאר!

פורסם

מאחר ואתה ממשיך להשאיר את דגם הרכב בתור נעלם אז אי אפשר להתייחס מעבר להודעתך.

 

לפי היסטוריית ההודעות שלך מדובר בגולף 2002, ואז ההודעה הזו בשרשור שצירפתי מתאימה.

בה אכן מופיעות שתי מידות רלוונטיות עבורך - 205/50R17 ו-225/45R17.

מציע שתערוך בירור לזמינות ותימחור צמיגים במידות האלו כדי להחליט לאילו מהן אתה עובר.

 

אם אתה רוצה תשובה מדוייקת יותר בנוגע להתאמה לחישוקים שיש לך כרגע, תצטרך למצוא את נתון הרוחב שלהם.

 

 

* ואין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

פורסם

תרה רבה !!

בכל מקרה זה חישוק של פולו gti 2011 דומה מאוד לחישוק של הגולףgti אם במקרה מוכר לך החישוק אשמח לתגובה ממך

היה גולף..

וככה ישאר!

פורסם

אם אתה מתכוון לחישוק כזה:

$T2eC16FHJFoE9nh6m+lpBRwwPngSM!~~60_35.JPG

עד כמה שאני מוצא רוחב החישוק המדובר הוא "7.0, שמתאים בעקרון לשתי מידות הצמיגים המדוברות.

קצת מעל הנתון האמצעי המומלץ עבור המידה הקטנה וברף התחתון המומלץ עבור המידה הגדולה יותר.

פורסם

תודה רבה ..

מדובר בול בחישוק הזה .

אם אשים עליו את המידה הקטנה יותר ה205

מה גורם לפחות יעילות או ממלץ

היה גולף..

וככה ישאר!

×
×
  • תוכן חדש...