Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ARKODrama - שים לנו קישור עם הרשימה המומלצת.

גם לי יש מסיבת רווקים עוד מעט ויש התלבטות...

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם (נערך)

רק אני באמת מבקש ממי שבאמת הולך על אחד היעדים כאן, לכבד את המקום ולא להתנהג כמו מר.ישראל ישראלי. רמת האנשים בפורום גבוהה אז אנא תשמרו על זה גם בחגיגות שלכם.

 

 

"אין לי הגדרה למהי מדינה לא סאחית, אני מבקר במדינה ואז מחליט האם היא סאחית או לא.



 

אם כוונתך הייתה דוגמאות אז לפי דעתי הסידור הנכון לשנת 2016 הוא -

1. ליסבון (פורטוגל) - הזדמנות להגיד תודה לחבר הפורום sperial שגרם לי לחשוב על היעד הזה לאחר שפירסם על החוויה שלו שם. נסעתי ונדהמתי. אני חוזר בקיץ. יש שם כל מה שצריך בטיול ואף יותר.

נופים, חופים, מזג אוויר חם כמו שאוהבים. הערים מרווחות, מחייה זולה, אפשר לעשן בלי חששות והכי חשוב מסיבות משובחות ברמה גבוהה מאוד. תראה מה זה הבום פסטיבל תבין לבד.

פורטוגל היא השילוב המדהים בין ים תיכוני לאירופה האורבנית. מישמש מהמם שאפשר למצוא שם הכל מהכל.

2. בודפשט (הונגריה) - הרבה יותר אורבני ו'אירופאי' מליסבון ולכן מדורג במקום 2. גם העליית מחירים שפוקדת את המדינה מידי שנה מוסיפה לכך. הייתי באוזורה שנתיים, זה לא משתווה לבום אבל פסטיבל איכותי.

3. ליובליאנה (סלובניה) - עיר יותר רגועה מאשר ערי הבירה המקבילות אבל בלילה יש הרבה עניין. בניגוד לבודפשט וליסבון, אין פסטיבלים יוצאי דופן בסלובניה.

4. באר (מונטנגרו) - עיירת חוף קיצית ומדהימה ללא שום זכר לישראלים. לא צריך יותר מזה.

5. הדיונה הקטנה (סיני) - שקט, יפה, נקי, מקום שמתנהל על ניוטרל. לא צריך למהר לכלום.

6. בלגרד (סרביה) - עיר מפוצצת אנדרלין. אני פחות חובב הז'אנר, אבל מי שאוהב אקשן זה היעד. הייתי שם 4 ימים ו3 לילות ואני לא חושב שבחיים עברתי כ"כ הרבה.

7. ברצלונה (ספרד) - יותר מידי ישראלים

8. ברלין (גרמניה) - יותר מידי ישראלים

9. קרטחנה (קולומביה) - יותר מידי ישראלים גסים, יותר מידי מקומיים עם התנהגות ישראלית

10. בוקרשט (רומניה) - חפשו ביוטיוב עומר אדם בוקרשט

 

כמובן שיש עוד הרבה יעדים בעולם אבל אלו היעדים שביקרתי בהם והאווירה לא הייתה סחית"

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?601104-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%A5-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%A7%D7%96%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94&p=5099083#post5099083

 

נ.ב

אם אתם רוצים לשאול שאלות לגבי היעדים אבל מתביישים, אפשר בה"פ

עריכה אחרונה על ידי ARKODrama
"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

להתנהג כמו ישראלי - מה אומר, יש גם ניסיון אחר.

 

ארקו - אני כנראה זקן ממך בדור ולכן מחפש דברים אחרים. לא חיי לילה, לא מסיבות ובודאי לא עישון (אפילו טבק מוקצה מבחינתי).

 

אבל נתקלתי בלא מעט ישראלים שדווקא יצגו אותנו בכבוד.

 

למשל: הקבוצה שאתה נסעתי ללפלנד בחנוכה. חוץ מאיזה הצגה מטופשת של מישהי שהיתה "חייבת" לחלוץ נעליים בהמראה כאשר ישבה במעבר החרום - שומרים על ניקיון, שקט ורכוש. הפינים לא מחתימים אותך על שום דבר באפסנאות, אני משוכנע שגם אחרי הקבוצה הזו המדיניות לא תשתנה.

 

דוגמא אחרת: קניון וינטגאר בסלובניה. שמורת טבע שמזכירה את הגליל, רק עם פי כמה מים. שמש קופחת, טמפרטורות סבירות פלוס (להערכתי החצי העליון של ה-20), הישראלים היו יחידים שנעלו נעליים ולא כפכפים, היחידים שהצטיידו במספיק מים. ושוב, לא רועשים (מעבר לרעש נורמלי של ילדים), לא מזהמים, לא הורסים.

 

וכך בהרבה מקומות שבהם ביקרנו באירופה. וגם לא נתקלנו בשום יחס של "לא מקבלים ישראלים".

 

אז נכון שיש אותן משפחות לוי שאת הגראפיטי שהשאירו בגאורגיה ראינו השבוע במדורי התיירות. אבל לא חסרים. אירופים כאלה, אני חושב על הרעש והזוהמה באכסנית הנוער באמסטרדם. אני מעדיף להיות ישראלי יפה ולא אירופי מגעיל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

sperial

החומר האנושי שטס ללפלנד ומטייל בקניון וינטגאר איננו זה שניתן למצוא בשנים האחרונות במטוסים לרומניה...

שוחחתי עם נהגי מוניות ונותני שירותים ברומניה, לא אומר מה הם חושבים על תיירות עומר אדם וחבורתו...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

הזכרתי את הטיולים האלה כיון שהוזכרו על ידי ארקו (סלובניה. בפורטוגל לא נתקלתי בישראלים), וכיון שלפלנד היה היעד הראשון שאליו נסעתי במסגרת מאורגנת, במחשבה שאולי זו אוכלוסיה שאני לא רגיל אליה. את ברצלונה לא סבלתי בגלל המקומיים, את ברלין אהבתי ומעט הישראלים שבהם נתקלתי לא הפריעו.

 

אמנם לא אתמול אלא לפני מספר שנים נתקלתי בדור הצעיר בכרתים וברודוס. קצת רועשים, אבל במידה (מוציאים גיטרות ושרים), לא התרשמתי שמזיקים. כמובן לא מדובר בחרסוניסוס, שהזכרה לי את אילת. אבל, שוב, אני לא מסתבב בחוגי השוקולד.

 

ד"א - גם בטיסות, כולל לואו-קוסט, לא נתקלתי בהתנהגות הבהמית שכל כך מקובל לתאר.

 

שיכורים ומסוממים יש בכל מקום. גם עם דרכונים אדומים. אפילו בדנמרק - כנראה המקום הכי נקי בעולם - יושבים כל מיני טיפוסים על המדרכות עם בקבוקים, מאד לא נעים לעבור לידם. ושומו שמיים, אפילו הרכבות מטונפות בגראפיטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספיריאל, כפי שאמרו יש באמת טיסות שדומות יותר לספארי מעופף

רשמתי כאן גם יעדים שלא נפוצים לרוב בין הישראלים

ואני אשמח לשמור על זה ככה

אבל כידוע אפשר לקרוא בפורום גם אם אינך משתמש רשום (בלב שלם אני סומך על חבריי הפורום הרושמים)

אז האזהרה לעולם לא מזיקה

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

Untitled.jpg

 

טוב ניסיתי לבדוק מה יציע לי אחד האתרים שנתנו פה, מדובר על טיסה+מלון..

אתר אמין להזמין ממנו?

המחיר והמלון סבירים? יוצא ל7 לילות קצת פחות מ600 יורו לאדם כולל טיסות..

ואיך זה עובד היום? פשוט מבצעים הזמנה מהאתר והכל סגור? כל כך פשוט?

פורסם

זה האתר של wizz air, כמה פשוט ככה אמין.

 

שמע, פחות מ 100 יורו ללילה לאדם כולל הטיסות, אחחחח כמה רומניה זולה.

 

המלון נראה בסדר, תבדוק ב tripadvisor ביקורות. שים לב שהוא בערך 2 קמ מהמרכז העתיק של העיר (strada lipscani) שזה בערך 20 דקות הליכה. לא קריטי, במיוחד כשהמוניות עולות גרושים.

 

מה שכן זה לא מלון שאתה יורד ונמצא במרכז העיר. כמובן שלמלון קרוב יותר תצטרכו או להוסיף למחיר או לרדת בכוכבים.

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ביקרתי באתר של הדירות.. נראה מדהים! איזה מקומות יחסית קרובים למרכז העתיק שאוכל להריץ עליהם חיפוש?

אם יש עדיפות למקומות שקרובות למועדונים חופים וכו אז יותר טוב.

×
×
  • תוכן חדש...