Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כשאתה קונה רכב של 500 אלף שקל, ב30 אלף שקל, מחירי החלפים שלו כחדשים, לכשתבוא להחליף משהו, הם עדיין מחירים של רכב בשווי 500 אלף שקל, בהתאם תעריפי העבודה של המוסכים שתגיע אליהם.

כשהרכב בן כמעט 16, החלפים שלו בני 16, ונדרש יהיה להחליף אותם עקב בלאי במוקדם או במאוחר.

 

ככלל ג'נרי, רכבי יוקרה, להוציא את לקסוס וטסלה, בדר"כ לא מכוונים לחסכון אלה לביצועים ונוחות.

 

התשובה הקצרה היא שבגדול, רכב משפחתי בן 5 יהיה כלכלי יותר, חסכוני יותר.

אישית, אני לא מכיר רכב משפחתי במצב סביר, בן 5 שעולה 30 אלף שקל, אבל זה כבר משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

דובר פה על זה רבות, רכבי יוקרה ישנים הם בור ללא תחתית.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

דווקא יש משפחתיות צעירות שקרובות למחיר הזה - ובראשן כמובן השברולט קרוז.

 

בקשר לשאלה של פות״ש - ג'יפ מרצדס שנת 2000 זה קצת מפחיד; באופן כללי האירופיות היוקרתיות מאוד משופעות בטכנולוגיה וזה משפיע לרכב על האמינות. אבל היוקרתיות האמריקניות למשל - כמו קאדילק וביואיק - וכמובן גם היפניות כמו אינפיניטי ולקסוס, מתבססות לרוב על מנועים גדולים ופשוטים, גירים אוטומטיים רגילים ומכלולים אמינים יחסית, ולכן הצפי לתקלות הוא נמוך יותר.

 

עדיין - אם חסכון בראש מעייניך, עדיפה משפחתית צעירה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה רוצה לשלב בין השניים - לא להיות משועבד לרכב יוקרה ישן עתיר טכנולוגיה ובכל זאת להתפנק קצת על חשבון חיסכון בדלק - חפש משפחתית גדולה (מזדה 6, אוונסיס) ממותג יחסית עממי מהשנתון הגבוה ביותר שנכנס לך בתקציב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מה יותר משתלם, אמין, חסכוני ומהנה?

משתלם אמין וחסכוני - משפחתית בת 5.

 

מהנה - יוקרה עד התקלה הראשונה, אחרי זה תבין שלהנאה יש מחיר, וכבר לא תהנה, אלא תחיה בפחד של אם יילך עוד משהו יקר.

 

אלטרנטיבה שפויה למשפחתית בת 5 יכולה להיות דגם מנהלים של אותו יצרן, בן שנה-שנתיים יותר, או אפילו מאותו שנתון, כי יש להם ירידת ערך גבוהה יותר (זה סגמנט פחות מבוקש), לדוגמא פורד מונדאו מול פוקוס, או מזדה 6 מול 3.

 

בעליות אחזקה ואמינות בערך אותו דבר (כי הדגמים בד"כ חולקים את אותם מכלולים, ולרוב מיוצרים באותו מפעל), אתה מקבל רכב מרווח, נוח, חזק, ומאובזר יותר.

 

חסרונות - צריכת דלק מעט גבוהה יותר (אם כי אין ממש הבדל בין מנוע 1.6 ל2.0), וירידת ערך גבוהה יותר (בין היתר בגלל מיתוסים על צריכת דלק גבוהה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עדיף לך לדעתי משפחתית בת 5 שנים .

הכאב לב שכל פעם תראה במוסך יהרוג אותך בסוף בהתחלה תשקיע ואז תרצה למכור ותפסיד כפול.

אגב יש לי חבר שמוכר קרוז 2010 עם 66 אלף קמ יד2 במחיר שישאר לך גם עודף של ההורים שלו

למרות שממה שאני יודע המכונית לא הכי אמינה שיש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני הייתי בוחר ביוקרה. לא כזאת כמו שהציג פותח השרשור, אבל משהו מקטגוריה גבוהה.

אבל כן, זה עולה כסף ואתה צריך להיות מוכן כלכלית ונפשית להוציא את הכסף כשתצטרך.

צריך להיות לך סכום בצד שיספיק ליישור קו ראשוני (שיכול להגיע לחצי ויותר מעלות הרכב) וכמובן כסף למקרה של הוצאה פתאומית.

 

בהחלט לא לכל אחד.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

פות"ש, אם יש לך ואתה מוכן 20,000~30,000ש"ח לשים מידי שנה באחזקה של רכב יוקרה, לך על זה. אם לא, משפחתית בת 5.

 

מניסיון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בוא ונגיד כי המרצדס מושלמת (והיא לא, 98-01 היו השנים בהן איכות רכבי מרצדס הייתה הנמוכה ביותר) ובשנים הקרובות תצטרך אך ורק טיפולים שוטפים ב 4 שנים הקרובות אז החשבון יהיה כך:

-סט צמיגים

-סט בלמים

-מצבר

-4 טיפולים קטנים.

-טיפול גדול.

(עוד לא דיברנו על דלק)

 

בדוק מחירים ונמשיך.

פורסם

אתה יכול גם לשקול מרצדס מונית לשעבר, רק קח בחשבון קילומטרג'ים מאוד גבוהים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ב 30,000 ש"ח עדיף ג'יפ מרצדס 250,000 קילומטר שנת 2000 או משפחתית סולידית בת 5 עם קילומטרג' נמוך? מה יותר משתלם, אמין, חסכוני ומהנה?

 

רכב משתלם? אין דבר כזה באמת, אלא אם כן אתה קונה מונית ויש לך הרבה מאוד זמן פנוי

 

נראה שקלעתי לדעת גדולים:

 

אתה יכול גם לשקול מרצדס מונית לשעבר, רק קח בחשבון קילומטרג'ים מאוד גבוהים.
×
×
  • תוכן חדש...