Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

הרכב פולקסווגן פולו 2003 ידנית, 1400 16v.

 

הרכב נעל צמיגי Barum מאחור וצמיגי General מקדימה.

 

בשבוע שעבר ביצעתי החלפה בין הצמיגים האחוריים לקדמיים (ה-Barum חדשים יותר ובמצב טוב יותר).

 

בוצע איזון מחדש לכל ארבעת הגלגלים במכונה, הוספו משקולות לפי הצורך. (הגלגלים עברו איזון בעת ההתקנה הראשונה כמובן)

 

כעת במהירות 110 קמ"ש וצפונה יש רעידות ממש מורגשות ברכב, דבר שכמובן לא היה קודם.

 

פרט שחשוב לציין לדעתי, הרכב בבעלותי כ-4 שנים ולא ביצעתי כיוון פרונט בכל התקופה שהרכב אצלי.

 

בלי קשר, בעת נסיעה ישרה מוט ההגה לא ישר אלא מוטה מעט שמאל. במקרה זה ברור לי שכיוון פרונט יפתור את הבעיה.

 

האם לגשת לכיוון פרונט? או שמדובר בחלק אחר ממערכת ההיגוי שלא תקין כגון צירייה או משהו בסגנון?

 

אודה להכוונה האם לגשת למכון פרונט או ישר לגשת למוסך רון.

 

תודה רבה לעונים.

פורסם

קודם כל בצע כיוון פרונט.

רעידות במהירות גבוהה מעיד על חוסר באיזון גלגלים, יכול להיות שלא ביצעו לך כמו שצריך או שמשקולת נפלה.

 

בצע כיוון פרונט ולאחר מכן שוב כיוון גלגלים.

פורסם

מתחת ל110 יש רעידות?100-90?

במהירות מעל 100 בדרך כלל זה חוסר איזון בגלגלים האחוריים גורם לרעידות בהגה.

הרעידות מורגשות רק בהגה או בכלל בכל התא

פורסם

תודה על התשובות.

 

במהירות 90-100 הרעידות לא קיימות.

 

מכוני פרונט מבצעים גם איזון גלגלים כפי שבוצע לי בפנצ'רייה? (פירוק כל גלגל ושימוש במכונה שסוגרת על הגלגל ואז הוא מסתובב)

 

תודה שוב.

פורסם

שוחחתי כרגע עם הצמיגאי שלי.

לדבריו ייתכן כי בגלל העברת הקדמיים (שהיו מקדימה כשנתיים וחצי) לאחור הרעידות החלו.

הצמיגים שהיו מאחור, ה-Barum הם בני כשנה.

כמו כן הוא לא שולל שנפלה משקולת או שהאיזון לא בוצע באופן תקין.

בימים הקרובים אכנס אליו לצורך החזרת הצמיגים למקומם המקורי.

 

תודה רבה על התשובות, אעדכן בהתפתחות.

פורסם

אם העברת את הצמיגים מקדימה אחורה ולהיפך, ולפני כן הגלגלים היו מאוזנים ולא היו רעידות, למה בכלל עשית איזון מחדש?

גלגל מאוזן שיושב נניח על סרן אחורי שמאלי, ישאר מאוזן אם יעבור לסרן קדמי שמאלי...

לדעתי האיזון היה מיותר כיוון שאני מניח שלא פירקו לך את הצמיג מהג׳אנט ועובדה שהוא רק הזיק.

אני כל 15 אלף מחליף בין הקדמיים לאחוריים בלי איזון (כי לא מפרקים את הצמיג מהג׳אנט) והכל תקין.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

באמת האיזון מחדש היה מיותר, אלה אם כן בבדיקה במכונה עלה כי הגלגל אינו מאוזן.

בכל אופן כמו שאמרתי ככל הנראה הגלגלים האחוריים אינם מאוזנים

×
×
  • תוכן חדש...