Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית ליסינג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הגיע הזמן להחליף את הקורולה 2012 (אחרי 4 שנים) בליסינג עבודה המשמשת לנסיעות בית-עבודה. האופציות הן המשפחתיות בקבוצה, מהן האישה (עדיין ללא ילדים) מעדיפה את הספורטאז׳, אני פוזל לכיוון האוקוביה.

 

להבנתי האוקטביה 2017 צפויה לקבל שדרוגים משמעותיים, מתי לרוב יוצאים דגמים חדשים? בקיץ?

 

לגבי הספורטאז׳ הבנתי שאין מצב לשדרוג אבזור כי הדגם הבא הוא 1.8 עם שדרוג אבזור מינורי.

 

אשמח לקבל המלצות לגבי העדפות אישיות שלכם..

חשוב בעיקר אבזור ודגם חדש (אחרי הבעסה עם הקורולה המיושנת)

 

תודה!

פורסם

האוקטביה החדשה הושקה לפני כשנה וחצי. החברה מאוד שמרנית, כך שקשה לי להאמין דיהיה דגם חדש ב 2017. אין ספורטג' 1.8 ליטר

פורסם

האוקטביה הנוכחית הוצגה ב-2013 כך שבתוך שנה סביר להניח שתזכה לאיזשהי מתיחת פנים.

פולקסוואגן כבר הצהירו על ליין מנועים חדש לגולף וסביר להניח שגם האוקטביה תקבל אותו באותה ההזדמנות.

 

אם אתה אוהב אבזור אתה יכול לנסות סיאט לאון סטיישן שמגיעה דיי מאובזרת עם גג פנוראמי, מגנזיום ומערכת מולטימדיה.

פיג'ו 308 מגיעה עם מולטימדיה מאוד מתקדמת שלמעשה שלטת בהכל + תא נוסעים מינימליסטי ומעוצב. דגם הסטיישן מאוד מרווח במושב האחורי.

הקורולה הנוכחית אמנם פושרת אבל האבזור לא רע בכלל ולדעתי היא אחת המשפחתיות הטובות כרגע בזכות מרווח טוב ונוחות נסיעה טובה.

יונדאי אלנטרה החדשה נאה אבל מעט פרווה לדעתי, לא יצא לי להתנסות בה עדיין כך שכדאי לגשת לאולם התצוגה ולהתרשם ממנה.

אשתך מעדיפה את הספורטאז' דיי בצדק לדעתי, יש בו ערך מוסף לעומת המשפחתיות גם באבזור הבטיחות וגם בגלל שהוא ג'יפון - לדעתי הוא בהחלט שווה בדיקה.

אוקטביה וג'טה הן למעשה גברות דומות באדרת כמעט זהה, אני אוהב יותר את תא הנוסעים של האוקטביה. הייתי מנסה ללכת על דגם ה-1.4 שהולם יותר את הרכב לעומת ה-1.2 שמרגיש מעט אנמי.

פורסם

הפער במחיר בין ספורטאז' 1.6 ליטר לגרסה הבאה אחריו שמגיעה עם מנוע 2.0 ליטר גדול מאוד. ה-1.6 ליטר מגיע ברמת אבזור אחת בלבד והאמת שלא חסר שום דבר קריטי, למרות שתא הנוסעים מעט מאכזב מבחינת מראה ופשטות. תיכנס לאוקטביה ומיד תרגיש בהבדל. וכמו שכבר אמרו קודמיי יש חלופות טובות יותר. לדעתי 308 עולה על שתיהן. הן בביצועים, צריכת דלק (לא יודע אם רלוונטי לגביך), ובמיוחד בנוחות הנסיעה. גרסת הסטיישן גם מגיעה עם תא מטען ענק. שווה לקחת נסיעת מבחן.

פורסם

נראה שאעשה סיבוב על הספורטאז' ועל האוקטביה ונראה מה יראה עדיף.

 

אין צפי לאוקטביה 2017??

הדגם הישן של הקורולה ממש ביאס כיצא חודשיםם אחרי שקיבלתי אותו דגם חדש ועדיף בהרבה מבחינה מכאנית ואבזורית.

פורסם

לי יש אוקטביה בת חצי שנה, 1.2 טורבו.

פשוט רכב נפלא. מרווח, נוח, נוסע נהדר, יש לו אחיזת כביש נהדרת. החסרון הוא שאתה יכול להגיע למהירות של 160 קמ"ש בלי להרגיש בכלל...

כשנסעתי בקורולה 140 קמ"ש האוטו רעד, באוקטביה אתה נוסע 140 ובכלל לא מרגיש את זה.

פורסם
אוקטביה 1.2 :x ... עדיין עדיף?

 

לדעתי לא. כיוון שאתה עדיין ללא ילדים אין לך צורך בתא המטען של האוקטביה. כיוון שכך יש מכוניות עדיפות כמו לאון שמגיעה עם אותם מכלולים של האוקטביה אבל במחיר נמוך יותר. אפשרות אחרת היא 308 שלדעתי היא כיום מהמשפחתית הטובות ביותר.

פורסם
הפער במחיר בין ספורטאז' 1.6 ליטר לגרסה הבאה אחריו שמגיעה עם מנוע 2.0 ליטר גדול מאוד. ה-1.6 ליטר מגיע ברמת אבזור אחת בלבד והאמת שלא חסר שום דבר קריטי, למרות שתא הנוסעים מעט מאכזב מבחינת מראה ופשטות. תיכנס לאוקטביה ומיד תרגיש בהבדל. וכמו שכבר אמרו קודמיי יש חלופות טובות יותר. לדעתי 308 עולה על שתיהן. הן בביצועים, צריכת דלק (לא יודע אם רלוונטי לגביך), ובמיוחד בנוחות הנסיעה. גרסת הסטיישן גם מגיעה עם תא מטען ענק. שווה לקחת נסיעת מבחן.

להגיד לא חסר שום דבר קריטי על הספורטאז׳ הבסיסי זה סוג של הטעיה על ידי הקטנת מציאות. רשימת המערכות בספוטאז׳ ״הבסיסית״:

 

מערכת ABS (מערכת למניעת נעילת גלגלים בעת בלימה)

מערכת EBD (מערכת חלוקת בלימה אלקטרונית)

מערכת TCS (מערכת בקרת אחיזה)

מערכת ESP ( מערכת בטיחות אקטיבית למניעת החלקה או סטייה בעת טעות בשיקול הדעת של הנהג)מערכת המתוכננת לסייע לנהג לשמור על שליטה ברכב ולהתערב תוך שבריר שנייה ב

מערכת BAS (מערכת סיוע הגברת בלימה)

מערכת HAC (מערכת סיוע לזינוק בעליה)

מערכת ESS (מערכת איתות/התראה בעת בלימת חירום)

מערכת VSM (מערכת ניהול יציבות הרכב)

מערכת ROP (מערכת למניעת התהפכות)

 

רשימה חלקית אני מניח. מה בדיוק בסיסי כאן? וזה הרבה יותר מערכות ממה שתמצא ברכבים הרבה יותר יקרים אז תנו כבוד איפה שמגיע :-)

פורסם

harleydan אתה פורץ לדלת פתוחה. נראה לי שזו בדיוק היתה הכוונה. אין ספק שספורטאז' נותן בראש בעניין הבטיחות אבל עדיין חסרים לו פרטי אבזור שיש למחרות. למשל בקרת שיוט, בקרת אקלים (הדגם מגיע עם מזגן רגיל), חיישני אורות גשם ויש עוד. יש כאלה שעדיין רוצים יותר אבזור תמורת הכסף שלהם וזה בסדר. אישית אני גם מסכים עם אלה שאומרים ש-308 עדיפה.

פורסם
להגיד לא חסר שום דבר קריטי על הספורטאז׳ הבסיסי זה סוג של הטעיה על ידי הקטנת מציאות. רשימת המערכות בספוטאז׳ ״הבסיסית״:

 

מערכת ABS (מערכת למניעת נעילת גלגלים בעת בלימה)

מערכת EBD (מערכת חלוקת בלימה אלקטרונית)

מערכת TCS (מערכת בקרת אחיזה)

מערכת ESP ( מערכת בטיחות אקטיבית למניעת החלקה או סטייה בעת טעות בשיקול הדעת של הנהג)מערכת המתוכננת לסייע לנהג לשמור על שליטה ברכב ולהתערב תוך שבריר שנייה ב

מערכת BAS (מערכת סיוע הגברת בלימה)

מערכת HAC (מערכת סיוע לזינוק בעליה)

מערכת ESS (מערכת איתות/התראה בעת בלימת חירום)

מערכת VSM (מערכת ניהול יציבות הרכב)

מערכת ROP (מערכת למניעת התהפכות)

 

רשימה חלקית אני מניח. מה בדיוק בסיסי כאן? וזה הרבה יותר מערכות ממה שתמצא ברכבים הרבה יותר יקרים אז תנו כבוד איפה שמגיע :-)

ABS TCS ו ESP הן מערכות מאד בסיסיות. אני בכלל לא בטוח שמותר לייבא מכוניות שאין בהן את המערכות האלה.

גם BAS HAC ו ESS הן מערכות שדומות להן תוכל למצוא ברוב הליסינגטומטיות.

אז כרשימת מכולת זה לא מאד מרשים.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אני לא יודע איזה כיוון אתה יותר רוצה,או יותר נכון איזה אבזור אתה מחפש, אתה יכול למצוא רכב מאובזר מאוד ( לדוגמא הסיאט לאון שראיתי שהציעו לך אבל אני אישית לא מתחבר לרכב הזה מעדיף רכבים גדולים יותר)

אני לא ידוע על אוקטביה 2017 אבל 2015 רכב טוב נוח ואמין, לגבי הספורטאז אין ספק שהוא רכב מצויין, יש לו את האבזור של המערכת בטיחות שזאת הצלחה ענקית וזה כנראה לא סתם אחד הרכבים הנמכרים בישראל.

הייתי מציע לך לעשות נסיעת מבחן על כל אחת מהמכוניות ולראות למה אתה הכי מתחבר

אבל תזכור תמיד שבסוף האישה צודקת אז תזהר :)

פורסם

ההתנסות שלי עם האוקטביה הייתה קצרה ועדיין השאירה טעם טוב בפה, אבל יחד עם זאת לדעתי הדור הנוכחי של הספורטאז' מתעלה עליה בהרבה מעד פרמטרים. בנוגע לדור הבא של האוקטביה, אין לי מושג.. השאלה היא כמה זמן תצטרך לחכות והאם בכלל זה יהיה שווה את ההמתנה. כבר אמרת שתעשה זאת ולדעתי זה חכם - נסיעת מבחן תעזור לך להכריע בין הדגמים כדי לשפוט מה יותר נכון עבורך. בכל אופן, בכל תרחיש שלא יהיה, לדעתי אתה תצא מרוצה.

×
×
  • תוכן חדש...