שלום לכולם,
עזרתכם בבקשה;
מישהו נתקל בבעיה בקריאת אסמס דרך CarPlay?
יש לי אייפון 6s שמקריא הודעה חדשה כשנכנסת ובאייפון 6 משום מה לא מקריא. עברתי על ההגדרות בשני המכשירים ונראה שהכל זהה.
מישהו יכול לבדוק עם אייפון 6 זה עובד, אולי זה משהו במגבלות המכשיר?
התהליך הוא: קבלת sms, בחלון שקופץ - לחיצה על הסמן (
תודה!