Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

בוקר טוב,

טסים בהרכב זוגי עם עוד 2 זוגות, לנים איפשהו במרכז העיר (ליד calle gran via), בלי אוטו, 4 ימים מלאים בערך.

רוצות: שופינג.

רוצים: שילכו לבד לשופינג.

אטרקציות קלות כדי שנגיד "אה, הייתי שם", זה גם בסדר.

דגש על אוכל. מחיר פחות חשוב, שיהיה מעניין.

 

תודה מקרב לב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תבדוק אם יש משחקים באותו זמן ותזמין כרטיסים. רצוי שהמשחקים יהיו בשעות של השופינג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם אתם בקטע של אומנות אז ה- Prado הוא מוזיאון מדהים ולידו, בלי קשר לאומנות, Park El Retiro שבו גם ארמון הקריסטל.

חוץ מזה, ,תעשו הליכה מ- Plaza Puerta del Sol ל- PLaza Mayor ולאזור ארמון המלך.

ברמת האוכל אין לי המלצות מיוחדות אבל אומרים שחייבים לאכול צ'ורוס ב- Chocolateria San Gines ומקום מגניב של טאפאסים הוא Juana La Loca.

פורסם

הייתי יום במדריד בקונקשיין לארגנטינה, ופשוט הלכנו להסתובב, מדהים שם, עשינו טיול בארמון המלוכה, ופשוט רואים שהם שלטו בעולם הספרדים האלה.. מומלץ מאוד, מקום מושלם!

האישה הייתה בסיור באיצטדיו של ריאל מדריד והיא אמרה שהוא ממש שווה ( וגם הרבה יותר שווה מהסיור בברצלונה)

אז לכו על זה.

 

מבחינת השופינג נפתח לאחרונה פרימרק ברחוב הראשי, והדבר משאיר את המתחרים עם חנויות ריקות.

באמת אפשר לחזור עם מזוודה מלאה בגדים, כמובן שזארה שם זה 40 אחוז פחות, וכל המותגים שדופקים מחיר בארץ עולים שם פחות...

פורסם

הרבה מוזיאונים, הפארק המערבי עם הרכבל מעליו, זירת השוורים. באזור ארמון המלך יש מרכז קניות גדול, כולל El Corte Ingles עצום ואאל"ט מולו fnac.

כל הגראן ויאה הוא רחוב קניות אחד ארוך.

אם אתם רוצים לצאת מהעיר - מומלץ מאד טיול יום ברכבת לסגוביה. אפשר גם טולדו (אבל לודא שהאתרים היהודיים פתוחים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם

תודה רבה על ההמלצות, יגוגלו אחת אחת.

אומנות בהחלט מעניינת, כדורגל - יש משחק באותה שבת, פרטנרים לא בטוח - אך גם סיור בברנבאו יכול להיות אדיר, אחלה רעיון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מבחינת כדורגל, אם זה פחות מאהדה לריאל ויותר כחוויה, ממליץ דווקא על אטלתיקו, הכרטיסים אמורים להיות זולים יותר.

פורסם

לא לוותר על מוזאון PRADO, יש גם מוזאון של משפחת טיסן ממול. גם מעניין איזה אוספים דפקו רשעים. על מוזאונים אחרים בשדרת מאזאונים הייתי מוותר. קניות בגראן-ויה. יש שם מלא. במדרחוב בין גראן-ויה וככר שער השמש יש מלא חנויות עם מציאות של ממש. לא לוותר על סיור בסנטיאגו ברנבאו, אם כי זה לא קאמפ נו. אבל הוא יותר קרוב למרכז. ליום אחד כדאי לצאת מהעיר ולנסוע לאיסקוראל ועמק הגיבורים או לקחת טיול לטולדו. אוכל לא יודע להמליץ כי אני אישית לא מחובבי פאעיה ושאר מאכלים.

  • אחראי פורום
פורסם

תודה רבה.

עברתי על ההמלצות, נראה מעניין וטעים ובעיקר ברובו מאוד קרוב.

לגבי הכדורגל, זו לא אהדה היסטרית לריאל כמו רצון לחוויה באיצטדיון כזה ועם כוכבים כאלה.

ובכ"ז מי שיש לו עוד, תפאדל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

סיימתי להרכיב את המפה בגוגל מפס לקראת הנסיעה שלי בפסח, אם אתה רוצה שלח לי מייל בפרטי ואני אשתף אותה (אנחנו שם רק יומיים אז כמות האתרים יחסית מצומצמת, התוכנית זה יום אחד פראדו ופארק רטירו ויום אחד להסתובב במרכז העיר).

פורסם (נערך)
לא לוותר על מוזאון PRADO, יש גם מוזאון של משפחת טיסן ממול. גם מעניין איזה אוספים דפקו רשעים. על מוזאונים אחרים בשדרת מאזאונים הייתי מוותר. קניות בגראן-ויה. יש שם מלא. במדרחוב בין גראן-ויה וככר שער השמש יש מלא חנויות עם מציאות של ממש. לא לוותר על סיור בסנטיאגו ברנבאו, אם כי זה לא קאמפ נו. אבל הוא יותר קרוב למרכז. ליום אחד כדאי לצאת מהעיר ולנסוע לאיסקוראל ועמק הגיבורים או לקחת טיול לטולדו. אוכל לא יודע להמליץ כי אני אישית לא מחובבי פאעיה ושאר מאכלים.

 

אל אסקוריאל ועמק הגיבורים מתחברים עם סגוביה המדהימה שהזכרתי, וגם עם אבילה. אבל זה כבר נקרא לצאת ממדריד ל-2-3 ימים מתוך הארבעה שהקציבו לעצמם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אל אסקוריאל ועמק הגיבורים זה אניין של כמה שעות. העניין הוא שמדובר באיזור מעניין שמצריך קת יותר זמן.

אישית, בנסיעת יום לאותו כיוון הייתי מעדיף את סגוביה. יש לה גם יתרון של נגישות ברכבת.

רק לסבר את האוזן - אני הייתי במדריד לפני 5 שנים. שלושה ימים הייתי בכנס מקצועי ואשתי טיילה בעיר עם הבן הצעיר, הייתי מצטרף אליהם בשעות אחה"צ. התוצאה היתה שלא ביקרתי במוזיאונים ולא בברנבאו. ביום הרביעי שכרתי מכונית, נסעתי לעמק הגיבורים ואל אסקוריאל, ומשם למלון בסגוביה. למחרת טיילנו בסגוביה ונשארנו באות ומלון. ביום הבא נסענו לסלמנקה דרך אבילה (לא זוכר אם עצרנו בעוד מקום). גם בסלמנקה נשארנ שני לילומ במחשבה שהעיר מעניינת, אבל יום הטיול בעיר הפך בעקר ליום קניות. משם חזרנו למדריד שבה הסתובבנו באחה"צ של אותו יום ועוד יום אחד, ויום אחד נסענו לטולדו.

קרוב לודאי שאת המשולש סן רפאל\אלאסקוריאל, סגוביה ואבילה אפשר לסגור ביומיים עם לינה של לילה אחד באיזור. כמובן שאפשר להחליט שהפעם לא יוצאים כלל ממדריד - וזה סביר מאד לטיול של 4 ימים, אבל מכל האתרים מחוץ למדריד שבהם ביקרתי באותו טיול הייתי שם את סגוביה במקום הראשון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...