Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון. לא מיציתי את מדריד, בגלל הנסיבות של כנס מקצועי בזמן שהאשה והילד נהנים מהעיר. ידעתי זאת מראש ולא היתה לי שום כוונה לאלץ אותם לעשות סיבוב שני.

מבחינת המשפחה זה היה טיול של 5 ימים במדריד ו-5 ימים בסביבה. מבחינתי זה היה יום וחצי (ועוד כמה שעות אחה"צ\ערב) במדריד ו-5 ימים בסביבה.

כבר בהודעה הראשונה שלי כתבתי "אם רוצים לצאת מהעיר". אני חושב ש-4 ימים יספיקו בקושי למצות את מדריד, אבל איני מכיר את תחומי העניין של הנפשות הפועלות, ויתכן שנסיעה ברדיוס של 70-100 ק"מ אינה בלתי סבירה אם מדובר באתרים שחשובים להם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם

אנחנו כנראה לא נצא מחוץ לעיר. רוצים חופשה ברדיוס מצומצם וכמו שאני רואה (ובעזרתו של BarryG),

ב-1-1.5 ק"מ סביב המלון יש פשוט הכל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

קצת יותר מ-1.5 ק"מ - למשל הפארק המערבי וזירת השוורים- אבל עדיין בתחומי העיר.

התחבורה הציבורית סבירה, אם כי פחות טובה מאשר בצפון אירופה (כוונתי בעקר לתדירות האוטובוסים).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע מתי אתם נוסעים

 

אבל

 

יש לך שני משחקי כדורגל משובחים ברבע גמר ליגת האלופות

 

יום אחד 12.4 ריאל נגד וולפסבורג

 

ולמחרת 13.4 אתלטיקו מדריד נגד ברצלונה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • אחראי פורום
פורסם

חוזר קצת לפני. יש משחק ליגה. מישהו יכול לכוון לקניית כרטיסים ברורה ובטוחה?

מחיפושים שלי עולים דברים לא אחידים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

רוצים רשמים? לא?

אז קבלו בכל זאת.

 

לא הולך לכתוב על נפלאות העיר הציורית ועל הנהר עם הטיילת מימי אנטיוכוס.

מה אכלנו:

juana la loca - מסעדת פינצ'וס מפורגנת ולא לחינם. לא הכרתי את הקונפסט, משהו בין טאפאס למנות רגילות מבחינת הגודל.

טעים בצורה מיוחדת, ממש. התפריט לא עובר בקלות כי גם אם מבינים מה כתוב, לא ממש מבינים איך זה הולך להיות מוגש,

אבל היה שם מלצר עם שירות עילאי, גם סבלני, גם נחמד לאללה ועם אנגלית מושלמת.

6 אנשים עם עיניים גדולות כולל קינוחים, בירות ודרינקים קלים (דמוי סנגריה) ולא חושב שעברנו את ה-90 יורו.

 

tapa tapa - בלתי אפשרי לבחור מבין מאוד הטאפאסים שם. אז נכנסנו למקום שהמליצה חברה.

אדיר. פשוט אדיר. כל מאכל מוצע כטאפה ובגודל מנה רגילה (בערך). הוזמנו המון מנות, ממש רכבת של מלצרים.

הכל חוסל תוך כדי גניחות הנאה. גם שם הכל כולל הכל, יצא יקר יותר אבל עדיין לא יקר במונחים ישראלים: 150 יורו.

להבנתי יש גם סניף בברצלונה.

 

chocolateria san gines - שלט בכניסה "1894" כבר מבשר טובות. צ'ורוס טעים לאללה וכוס של מעין קפה שוקולד לטבילה.

טעים מאוד אבל, יו קנואו, כולה צ'ורוס. הקטע הוא יותר לשבת ולחוש את המקום העתיק והמיתולוגי הזה

ולראות תמונות של כל מפורסמי ספרד שבאו לסעוד, משל היינו באווזי.

 

vips - רשת של "יש לנו הכל, בואו בואו". במפתיע לא רע בכלל ושוב על הסקאלה של ה-70-80 יורו (להזכירכם, 6 פג'ענים).

 

לא טעים - pans. נכנסו לשם כברירת מחדל (זה היה ביום האחרון ואחרי מאות ק"מ רגליים הכרזתי שאני לא זז מטר יותר):

אוכל מהיר ודי חלש. וגם לא זול כמו שמצופה מרשת שבכל פינה יש מסעדה שלה.

 

היו עוד 2-3 מקומות שהיו בסדר אך לא ברמה של לזכור את שמותיהם.

 

לינה:

מלון רגינה. 3 כוכבים, בפועל 4 פלוס. שירות מעולה, מיקום אדיר, מחיר טוב באדיבותו של אריה מזור שהוא גם חמו של חבר יקר הפורום אלעד

וסוכן מלונות ותיק ומנוסה. לשלילה - בתקופת מעבר זו הם עדיין לא מפעילים מזגנים ובחדר היה לעיתים חם.

 

כדורגל:

אחד החברים מצא כרטיסים למשחק שהיה בשבת מול אייבר. שורה 4 אך מאחורי השער. התבאסנו אבל שילמנו 115 יורו הטרחאטה.

רביעייה במחצית אחת ולשער שמאחוריו ישבנו דאגה להשכיח מהר מאוד את החששות.

זו חויה יוצאת דופן גם לבחור כמוני שכדורסל הוא יותר המשחק שלו, אבל יכול לראות גם כדורגל.

כ"כ התלהבנו ממה שהלך שם שהצלחנו לבאס את הנשים שבחרו לא להצטרף.

הן מצידן עשו תחרות "השחז את הוויזה" בכל מיני חנויות, לא ממש הקשבנו איזה.

 

כמו תיירים:

פארק רטירו: יפה, גדול, אך לא יודע אם שווה נקודת ציון. אם יש זמן ואתם קרובים - למה לא.

רכבל: חצי מהזמן התפללתי לאלוהים, ישו ובודהה שיורידו אותי מהחרא הזה, בחצי השני דווקא נחמד מאוד.

שוק סאן מיגל: חמוד, לא היה צפוף, הרבה לראות ולטעום.

מופע פלמנקו: ניסיתי לחמוק, איכשהו נגררתי. לא בשבילי.

 

פאולים:

אכלתי ממש מעט חמון.

לא הלכתי לפראדו ובתוך חובב אומנות הצטערתי.

 

עד לפעם הבאה.

 

תודה לחבר barryg שנתן מפה מפורטת שהשתמשנו בחלקה אמנם אך היא בהחלט נתנה כיוון ורעיונות אחרים.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מעולה, תודה על הביקורת על חלק מהמקומות שסימנתי :)

חבל שפיספספת את הפראדו, אישית, נהנתי בו יותר מבלובר.

  • אחראי פורום
פורסם

בכיף.

כן, זה פספוס. מילאנו את הימים טוב וזה נדחק, גם בשל חוסר עניין מצד המשתתפים האחרים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...