Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

קניתי רכב לא מזמן ( אופל אסטרה שנת יצור 2000 ) ואני רוצה להרכיב מערכת .

היום נסעתי לראות ולשמוע קצת מערכות בכל מיני תקציבים ויצאתי משם מבולבל יותר

ממה שהייתי :? . בכל מקרה אני צריך את הצעתכם החיובית או השלילית לגבי המוצרים

שבחרתי ואיך לדעתכם יהיה השילוב ביחס למחיר כמובן.

אז ככה , HU יהיה PIONEER 560 סידרה פרמייר. מחיר - 1200 ש"ח

מגבר של ROCKFORD מדגם P-4004 מחיר - 1600 ש"ח

קומפוננט מסידרת BOLT של LA - לפי מה שבדקנו אני אצטרך לקחת לצערי את

החמש ורבע אינטש בגלל חוסר מקום בדלתות. מחיר - 750 ש"ח

סאב מאותה סידרה BOLT של LA כולל תיבה. מחיר - 600 ש"ח .

כל הסיפור הזה במחיר של 4500 שקל כולל הרכבה מלאה וכבלים.

מה אתם אומרים ?

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

לפי דעתי מחיר לא רע אם מסתכלים מההיבט שזה כולל התקנה,

קיקר אתה בטוח שלקחת בחשבון את ההתקנה? ואם כן, מה היית מציע במקום, והיכן ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שלום לכולם ,

 

קניתי רכב לא מזמן ( אופל אסטרה שנת יצור 2000 ) ואני רוצה להרכיב מערכת .

היום נסעתי לראות ולשמוע קצת מערכות בכל מיני תקציבים ויצאתי משם מבולבל יותר

ממה שהייתי :? . בכל מקרה אני צריך את הצעתכם החיובית או השלילית לגבי המוצרים

שבחרתי ואיך לדעתכם יהיה השילוב ביחס למחיר כמובן.

אז ככה , HU יהיה PIONEER 560 סידרה פרמייר. מחיר - 1200 ש"ח

מגבר של ROCKFORD מדגם P-4004 מחיר - 1600 ש"ח

קומפוננט מסידרת BOLT של LA - לפי מה שבדקנו אני אצטרך לקחת לצערי את

החמש ורבע אינטש בגלל חוסר מקום בדלתות. מחיר - 750 ש"ח

סאב מאותה סידרה BOLT של LA כולל תיבה. מחיר - 600 ש"ח .

כל הסיפור הזה במחיר של 4500 שקל כולל הרכבה מלאה וכבלים.

מה אתם אומרים ?

תודה.

מהיכן קיבלת את ההצעה הזו?

כעקרון - מחיר סביר מאחר וההתקנה כלולה.

פורסם

קיקר ,

זה נחמד שאתה אומר שאפשר לבנות באותו מחיר מערכת טובה יותר .

אבל אם אתה יכול תתן דגמים ספציפיים שאני אדע מה בדיוק יקר במערכת הזו

ואני יוכל לשנות .. דווקא לפי בדיקות שעשיתי זה לא נשמע לי יקר.

המגבר הזה עולה בשוק לא פחות מ 1500 שקל.

הרדיו דיסק אפשר למצוא במאה שקל פחות אבל זה יבוא על חשבון ההתקנה שאני מקבל

במחיר מאוד סביר ( 200 שקל ).

לגבי הסאב והקומפוננט שעולים יחד 1350 מה לדעתך אפשר למצוא טוב יותר ?

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
מה קשור ההתקנה?

אתה בא למתקין עם הרכיבים שלך והוא מתקין לך אותם!

לפי הניסיון שלי כאשר אתה בא למתקין עם רכיבים מהבית / חנויות אחרות

אתה יוצא רק מופסד בסופו של דבר.

אתה לא יכול להשוות התקנה שמבוצעת באותו מקום שאתה קונה את המוצרים.

מבחינת יחס ההתקנה וכו' ואני יודע מה אני מדבר.

חוץ מזה התקנת מערכת כזו לוקחת כמה שעות , ואם אני אבוא עם

הרכיבים למתקין הוא יקרע אותי במחיר בגלל שלא קניתי אצלו.

קיצר , רק מינוסים יש בזה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
מה קשור ההתקנה?

אתה בא למתקין עם הרכיבים שלך והוא מתקין לך אותם!

כי כאשר אתה תבוא למתקין עם חלקים שלך

הוא לא יעשה לך את זה ב300 שקל כולל חיווט

 

המחירים של המוצרים יוצאים יקרים יותר אבל ההתקנה בגרושים

למשל אני ביקרתי בח.מערכות בראשון ובגריז מערכות

המערכת שהם רצו להרכיב לי כולל החלקים הייתה בסביבות ה4500 גם כן

הלכתי הבייתה השוואתי מחירים באינטרנט ועלות הרכיבים שהם הציעו לי הייתה זולה באיזה 500 ש"ח

אמרתי נתקשר אליהם נראה כמה הם רוצים רק התקנה רק על החוטים הם רצו 300 ש"ח(2 כבלים RCA של רוקפורד) ועל ההתקנה עוד 500 או 600

מה שבעצם יוצא יותר יקר ממה שהם הציעו.

פורסם

אז אם כך מכל הלב תחליף מתקין!

זאת התקנה בין הפשוטות שיש ואתה לא צריך לפחד ממתקינים,אתה הלקוח אתה משלם כסף,אתה קובע!!!

ואם משו עושה לך פרצופים על זה שלא רכשת אצלו ת'רכיבים תגיד לו ללכת ל^$$%^#!!!

יש מלא מתקינים שישמחו לבצע לך את העבודה מבלי שיעשו עליך סכום כסף מכובד במכירת רכיבים!

תבנה לעצמך מערכת לך למתקין נורמלי ויעלה כמה שיעלה!

פורסם

רדיו דיסק כזה עולה בחנויות באינטרנט-1000 שקל

קומפוננט קדמי-מורל דוטק/רוקפורד פאנץ החדש- 850 שקל

המגבר של רוקפורד עולה 1400 שקל! למרות שהייתי לוקח את הJBL שעולה בדיוטי פרי 850 שקל

אחוריים פיוניר 330W - עולים באינטרנט 300 שקל

סאב של פיוניר+תיבה 500 שקל

התקנה עוד 500 שקל+-

4000 שקל כולל הכל

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

perzik - אתה טועה.

כל מתקין ירשה לעצמו להרויח פחות על "ההתקנה" בלבד במידה ותרכוש אצלו את כל המע' מאחר והרווח שלו מגולם גם במחירי הרכיבים.

רק חיווט יעלה לו לבד 150 שקל מינ' - אם המתקין תמחר התקנה ב-300 ש"ח - כדי שיהיה משתלם לעבור למתקין אחר אתה צריך למצוא משהו שיעשה זאת עבור פחות מ-150 ש"ח.

התקנה פשוטה או לא - לא תמצא מתקין כזה.

פורסם

מסכים עם קיקר

המפרט הזה לדעתי עדיף

אני הייתי הולך בקומפוננט על המורל ולא על הרוקפורד

בקשר למגבר הייתי הולך על JBL ולא על הרוקפורד גם אם אין לך אפשרות לקנות בדיוטי פרי לדעתי גם במחיר הרגיל בארץ 1400 שקל ה JBL עדיף

 

מתן

×
×
  • תוכן חדש...