Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקורות יודעי דבר מסרו היום, כי מסלול האספלט המקוצר (2 ק"מ, ישורת: 600 מטר) שבמסלול רופין יהיה מוכן לקראת הקיץ.

קשה להאמין? גם לי.

מנגד, הטרקטורים עובדים בסיבובים. ממש עובדות בשטח.

יותר מדי טוב בשביל להאמין? אולי, אבל יש לנו אמונה והיא תנצח.

יהיה קשה להיפרד מהזד. אבל כל פרידה היא התחלה חדשה.

וכשקוראים לה ZX10 היא יותר מהתחלה מבטיחה.

פורסם

סוף סוף יהיה שימוש ריאלי לבולם מרוצים ולפרונט ההפוך שלי :onfire:

 

הללויה...

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
מקורות יודעי דבר מסרו היום, כי מסלול האספלט המקוצר (2 ק"מ, ישורת: 600 מטר) שבמסלול רופין יהיה מוכן לקראת הקיץ.

קשה להאמין? גם לי.

מנגד, הטרקטורים עובדים בסיבובים. ממש עובדות בשטח.

יותר מדי טוב בשביל להאמין? אולי, אבל יש לנו אמונה והיא תנצח.

יהיה קשה להיפרד מהזד. אבל כל פרידה היא התחלה חדשה.

וכשקוראים לה ZX10 היא יותר מהתחלה מבטיחה.

המסלול, זה התרוץ לחזור לאופנועי ספורט?

 

תירוץ חלש :yum:

 

:type:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
המסלול, זה התרוץ לחזור לאופנועי ספורט?

 

תירוץ חלש :yum:

סקוטרמן, את אדם רשע.

חודשים כבר שהוא מחפש תירוץ לקנות אופנוע של גברים ואתה בא ברגע

ומוציא את המרצע מהשק ?

תתמוך בבחור. מסכן.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

ולי יש עוד 6 שנים עד שאוכל לקנות אופנוע ספורט של 500+

או שפשוט אחכה 3 שנים ואקנה את הגמד המרושע.. האופנוע ספורט הקיצוני היחיד מתחת ל500 סמ"ק...

נראה אתכם, על מי אני מדבר?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

Ruff, אתה מתכוון לRGV?

 

 

בכל מקרה, בפורום 8 דובר על כך שהצעת החוק הנוכחית שוללת קיום track days.

כלומר, כלי רכב שיוכל לעלות על כביש לא יוכל לעלות על המסלול, וכמובן שלהפך.

כלומר, שלמעט מי שמחזיק בכלי מסלול ייעודי ללא רישוי כביש, אפשר לשכוח מלעלות על המסלול.

 

הלכו התוכניות ל600RR...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מקורות יודעי דבר מסרו היום, כי מסלול האספלט המקוצר (2 ק"מ, ישורת: 600 מטר) שבמסלול רופין יהיה מוכן לקראת הקיץ.

קשה להאמין? גם לי.

מנגד, הטרקטורים עובדים בסיבובים. ממש עובדות בשטח.

יותר מדי טוב בשביל להאמין? אולי, אבל יש לנו אמונה והיא תנצח.

יהיה קשה להיפרד מהזד. אבל כל פרידה היא התחלה חדשה.

וכשקוראים לה ZX10 היא יותר מהתחלה מבטיחה.

אחחח..הZX0...רררר..נראה כמו יצירת מופת.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
Ruff, אתה מתכוון לRGV?

 

 

בכל מקרה, בפורום 8 דובר על כך שהצעת החוק הנוכחית שוללת קיום track days.

כלומר, כלי רכב שיוכל לעלות על כביש לא יוכל לעלות על המסלול, וכמובן שלהפך.

כלומר, שלמעט מי שמחזיק בכלי מסלול ייעודי ללא רישוי כביש, אפשר לשכוח מלעלות על המסלול.

 

הלכו התוכניות ל600RR...

שקית במבה תשלח אלייך הביתה! תשובה נכונה!!

 

ומה יהיה אסור לעלות עם כלי סדרתי למסלול?

ידעתי שכל הקטע הזה נשמע טוב מידי... פשוט מטומטמים.. צריך להרוג כמה אנשים בממשלה!:x

שאני חושב על זה אבל.. איך לעזאזל הממשלה תדע מה כלי מירוצים ומה לא? סופרבייק לדומגא הרי מבוססים על דגמים סדרתיים...

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
שקית במבה תשלח אלייך הביתה! תשובה נכונה!!

 

ומה יהיה אסור לעלות עם כלי סדרתי למסלול?

ידעתי שכל הקטע הזה נשמע טוב מידי... פשוט מטומטמים.. צריך להרוג כמה אנשים בממשלה!:x

שאני חושב על זה אבל.. איך לעזאזל הממשלה תדע מה כלי מירוצים ומה לא? סופרבייק לדומגא הרי מבוססים על דגמים סדרתיים...

אוקיי RUFF בוא נדמה לנו מצב היפוטתי:

מגיע למסלול איזה ערס שכל מעוזו בחיים זה לעשות פוזות על הסובבים אותו.

הכלי שלו מתוחזק ברמה של עגלת סוסים ישנה (ויותר גרוע אפילו). הצמיגים, המנוע , בקיץ עומדת לקרוא תקלה שתסכן גם את הערס (שמן הסתם מבוטח על ידי מבעלי המסלול) ואת הסובבים.

 

למרות שכרגע אני באופזוציה אני לא חושב שיש פה מקום לאצבע מאשימה כלפי הממשלה הבנתי שכמעט בכל המקומות השימוש נעשה על הכלים שלהם.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם

ברור שלא צריך לתת לכל אופנוע לעלות למסלול.. צריך לעשות תקנות מינימום,

אבל צריך גם לאפשר לכלים סדרתיים לעלות למסלול, עם צמיגים במצב טוב, בלי נזילות שמן, ועם ציוד מתאים לרוכב, אתה לא מסכים?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

כן ודאי שיש משהו בדבריך.

אבל התקנות במסלול מירוצים(מקום שבו דוחפים את הכלים לגבול היכולת) חייבות להיות יותר מחמירות מאשר: צמיגים במצב טוב, אין נזילות שמן.

 

לעניות מערך כח האדם במסלול יכלול צוות טכנאים מיומן שיטפל ויתחזק את הכלים יומיום דבר שרק קומץ קטן (עם בכלל) מבעלי האופנועים הסדירים עושים.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
כן ודאי שיש משהו בדבריך.

אבל התקנות במסלול מירוצים(מקום שבו דוחפים את הכלים לגבול היכולת) חייבות להיות יותר מחמירות מאשר: צמיגים במצב טוב, אין נזילות שמן.

.

תתפלא - בהרבה מהמסלולים לא הרבה יותר מזה.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
כן ודאי שיש משהו בדבריך.

אבל התקנות במסלול מירוצים(מקום שבו דוחפים את הכלים לגבול היכולת) חייבות להיות יותר מחמירות מאשר: צמיגים במצב טוב, אין נזילות שמן.

 

לאו דווקא, במקום בו רכב לא תקין מהווה סכנה לאחרים דווקא שם המקום להחמיר. במיוחד כאשר מדובר בכביש ציבורי ולא במקום אליו מרצון.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

יש כמה נקודות שלדעתי יוצרות את המצב שבו כלי המשמש ביום יום לרכיבה לא יתאפשר לעלות על המסלול.

 

א:ענין הביטוח.אם הכלי יהיה מבוטח על ידי המסלול (תמורת תשלום חד פעמי) תדרש בדיקה מאוד מעמיקה וכנראה מאוד יקרה ,שתקפיץ את מחיר יום הרכיבה .כלי של המסלול יהי מבוטח מראש ויבדק כל פקר זמן ויחסוך עליות.מצד שני אם הכלי יהיה מבוטח דרך הביטוח הרגיל (הקבוע) של הרוכב זה יעלה את מחיר הביטוח לכלל הרוכבים בגלל תוספת הסכנה וההוצאות של חברת הביטוח (כמובן לאחר לחץ של החברה על הממשלה)

 

ב:ענין התחזוקה.כלי פרטי שוב יצתרך לעבור בדיקות והתאמות למצב בו לא יסכן את הסובבים ענין שיהיה יקר לכל הדעות (במיוחד שעסקני המסלול ידרשו דברים שרק הם מוכרים).כלים שבבעלות המסלול יחסכו את החלק הזה .

 

ג:בטיחות.אני לא ממש בטוח שכלי לאחר כמה ימי רכיבה קיצונית יהי במצב שלא יגרום לפגיעה בבטיחות של הרוכב והסובבים אותו (נו אז גילחתי את פנס הבלימה כדי לחסוך במשקל).

Dead but dreaming

×
×
  • תוכן חדש...