Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א:ענין הביטוח.אם הכלי יהיה מבוטח על ידי המסלול (תמורת תשלום חד פעמי) תדרש בדיקה מאוד מעמיקה וכנראה מאוד יקרה ,שתקפיץ את מחיר יום הרכיבה ..

למה? איזו בדיקה נדרשת בשביל לרכוש ביטוח למסלול?

למה לסבך דברים פשוטים.

 

ועוד דבר, גם לרוסי אין פנס בלימה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

תראו כמה אופיני לנו, המסלול עדיין לא נפתח ואנחנו כבר משמיצים ומחפשים אשמים.

תשמחו במקום לקטר סוף סוף מסלול בארץ !!!

LIFE SUCK AND THEN YOU DIE :fist:

פורסם

פעם זקן חכם אמר לפניי "חצי עבודה, לא שווה כלום."

 

עם המסלול יהיה סגור אך ורק לכלים תחרותיים, או שכניסה למסלול תלווה בהרבה מאוד כסף,

המסלול יסגר מהר מאוד..

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
למה? איזו בדיקה נדרשת בשביל לרכוש ביטוח למסלול?

למה לסבך דברים פשוטים.

 

ועוד דבר, גם לרוסי אין פנס בלימה.

לי נראה שחברת ביטוח "נורמלית" (:shock3: :shock3: נורמלית הארץ? ) לא תבטח ללא בדיקת בטיחות הכלי,בטיחות ציוד הרכיבה,רמה סבירה של נהג וכ"ו . למה כי זה עדין סיכון (כספי) לתת לכל ילד בן 18(21 )שרק קנה את הכלי, ושיפר אותו , לעלות ולדפוק 200(250 )בצורה חוקית .

 

כן ואני בטוח שברגע שהוא מסיים את המרוץ הוא רוכב עם הכי הביתה (או למלון):wink: .

Dead but dreaming

פורסם
לי נראה שחברת ביטוח "נורמלית" (:shock3: :shock3: נורמלית הארץ? ) לא תבטח ללא בדיקת בטיחות הכלי,בטיחות ציוד הרכיבה,רמה סבירה של נהג וכ"ו . למה כי זה עדין סיכון (כספי) לתת לכל ילד בן 18(21 )שרק קנה את הכלי, ושיפר אותו , לעלות ולדפוק 200(250 )בצורה חוקית .

 

כן ואני בטוח שברגע שהוא מסיים את המרוץ הוא רוכב עם הכי הביתה (או למלון):wink: .

לא זכור לי אף לא פעם אחת בעשרים השנה האחרונות שחברת הביטוח שלי רצתה לבדוק את האופנוע, את ציוד רכיבה שלי או שהתבקשתי לעבור מבחן שליטה באופנוע. רשיון נהג ורכב תמיד הספיקו להם. למה אתה חושב שחברת ביטוח שתמכור לי פוליסת מרוצים תתנהג אחרת?

 

וגם לא הבנתי למה לדפוק 250 חוקיים זה יותר מסוכן מאותם 250 כשהם לא חוקיים?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

track days הוא מושג ידוע ומקובל בעולם המערבי, ניתן וצריך לקחת דוגמה ממדינות כמו גרמניה, בריטניה וכו' בנושא זה ופשוט לאמץ את התקנות שלהם.

 

העלתם את נושא "הארס עם האופנוע הלא בטיחותי". מה מונע מ"ארס" שכזה להחזיק אופנוע מירוצים לא תקין ? דווקא אופנוע שנוסע ביום יום ומתוחזק באופן שוטף יכול להיות במצב יותר תקין.

 

נושא הביטוח אינו קשור לנושא התקינות של האופנוע. רוצה ביטוח, תשלם תקבל ביטוח. אם ג'ניפר לופז ביטחה את התחת שלה (תרתי משמע) אז יהיה ניתן לבטח רכיבה במסלול. יתכן ויתנו את הביטוח במעבר קורס רכיבת מסלול (מה שלדעתי יוזיל אותו משמעותית), אבל ביטוח יהיה בכל מקרה השאלה היא באיזה מחיר.

 

נושא התקינות יכול להיפטר בצורה מאוד פשוטה. בדיקת תקינות לפני עליה למסלול. מכונאי של המסלול, עובר על האופנוע. הוא בוחן שהכלי תקין לרכיבת מסלול (שזה כולל גם טייפינג של פנסים למשל) ורק לאחר אישורו האופנוע יכול לעלות למסלול.

 

יש עוד בעיות ?

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם

SCOOTERMAN

חברת הביטוח תבטח טותך גם עם תרצה לבטח את דלת הבית שלך נגד התנגשות עם האיירבאס החדש עם תשלם מספיק.

 

אני פשוט חושב שחבאת ביטוח תראה ב"ימי מסלול" סכנה פוטאנציאלית, תמזאר נזקים או דרך העלת עליות ביטוח לגבהים חדשים ומטורפים או דרך דרישות פוליסה גבוהות במיוחד.דוגמה לכך תראה את הביטוח "הרגיל" שלך במקרה של מקיף(שבמקרה ואתה הורס את כלי תוך כדי עברה על החוק לא תופס).

 

Mendev

כן הערס עם הכלי יכול להשקיעה את מלו מרצו והונו בטיפול בכלי .ויכול להשקיעה את אותו הדבר בפוזה.

השאלה פה איזה דרך הכי זולה ויעילה למנועה מאלה שמשקיעם בפוזה,חסרי פרוטה,חסרי תשומת לב מלעלות על המסלול .בדיקה כל פעם של כל כלי תעלה את המחיר (שוב לפי דעתי) .

ומה עם הכלי לא מטופל או לא בטיחותי?

Dead but dreaming

פורסם

בעניין הביטוח,

 

כמה אפשרויות לכיסוי:

  • התשלום למסלול יכול לכלול ביטוח רפואי
  • התשלום למסלול יכול לכלול ביטוח רפואי ופיצויים (אובדן כושר השתכרות, פיצוי על ימי מחלה ושאר הדרכים להוציא כסף מהביטוח)
  • ניתן יהיה לרכוש ביטוח דיפרנציאלי לספורט מוטורי, הכולל אחד או יותר מהרכיבים הנ"ל
  • ניתן יהיה לרכוש כיסוי נפרד לימי מסלול וכיסוי נפרד למרוצים

בקיצור, הכול פתיר

עכשיו שמעתי שהמינהל עושה בעיות עם העבודות במקום, אז יכול להיות שלא נאכל מצות במסלול, אלא נמשיך להתאפק

פורסם
בעניין הביטוח,

 

כמה אפשרויות לכיסוי:

  • התשלום למסלול יכול לכלול ביטוח רפואי
  • התשלום למסלול יכול לכלול ביטוח רפואי ופיצויים (אובדן כושר השתכרות, פיצוי על ימי מחלה ושאר הדרכים להוציא כסף מהביטוח)
  • ניתן יהיה לרכוש ביטוח דיפרנציאלי לספורט מוטורי, הכולל אחד או יותר מהרכיבים הנ"ל
  • ניתן יהיה לרכוש כיסוי נפרד לימי מסלול וכיסוי נפרד למרוצים

בקיצור, הכול פתיר

עכשיו שמעתי שהמינהל עושה בעיות עם העבודות במקום, אז יכול להיות שלא נאכל מצות במסלול, אלא נמשיך להתאפק

הביטוח לא יהווה בעיה, וגם אין צורך להמציא את הגלגל מחדש, אלא להסתמך על הסידורים הקיימים בחו"ל, בהם לרוב יש הפרדה מוחלטת בין ביטוח לתחרויות, ביטוח לימי מסלול וביטוח ליום-יום (מצד שני עלות הפוליסה אולי כן תהווה בעיה, אבל נגיע לגשר הזה, נחצה גם אותו, ובשמחה רבה, אני חייב לציין).

 

לגבי המסלול, נניח שמחר עובר חוק הנהיגה הספורטיבית, ונניח שהוא כולל בתוכו פתרון של בעיית ימי המסלול, עדיין יעברו שנתיים (על הנייר, בפועל אף יותר) עד שהוא ייושם בפועל (ר' סעיף 37 - צר לי להשבית את השמחה...), למרות שאני מניח שמושגים כמו "פיילוטים", "תקופות ביניים" וכד' ירווחו.

ואגב, אל תהיה כל-כך בטוח שבבוא יום, מסלול המירוצים הראשון בישראל שעליו יניח ה- ZX שלך את צמיגי הסליקס שלו יהיה זה שליד מכללת רופין...

 

Little Max

×
×
  • תוכן חדש...