Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אסביר, זה לא מדוייק להגיד "לבטל".

ה PATCH רק משנה את הלוגיקה וקובע שהרכב נדלק כשהמערכת כבויה ולחיצה על הכפתור תדליק אותה. זה במקום שתתדלק עם ההתנעה והנהג יצטרך לכבות אותה כל פעם מחדש. אני מסכים שאפשר לראות בזה "התחכמות" למה שהחוק מנסה להשיג, אבל בפועל זה לא ביטול המערכת.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לגמרי ביטול של היצרן למערכת ולא בחירה של הנהג.

אצל כל היצרנים להערכתי, מהסיבות שיצייני קודם , כך זה עובד, המערכת פעילה כברירת מחדל ולא הפוך.

פורסם
אסביר, זה לא מדוייק להגיד "לבטל".

ה PATCH רק משנה את הלוגיקה וקובע שהרכב נדלק כשהמערכת כבויה ולחיצה על הכפתור תדליק אותה. זה במקום שתתדלק עם ההתנעה והנהג יצטרך לכבות אותה כל פעם מחדש. אני מסכים שאפשר לראות בזה "התחכמות" למה שהחוק מנסה להשיג, אבל בפועל זה לא ביטול המערכת.

אשמח לראות את המסמך של הייצרן בנושא.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם ב- VAG כמו שכתב מישהו בעמוד הקודם של השרשור ניתן לקבוע את הטמפרטורה שמתחתיה או מעליה המערכת תופעל / תופסק, בפועל זה כמו לבטל את המערכת. (למשל אם אקבע שהמערכת תופסק כל פעם שהטמפרטורה מעל מעלה אחת).

פורסם

טוב, הרמתי טלפון לחבר שעזר לי בכל הסיפור והנה העדכון:

ה-PATCH בסה"כ שומר את המצב האחרון שהמערכת היתה בו. כלומר אם התנעתי את הרכב והמערכת נדלקה אוטומטית (ברירת המחדל ברכב), ברגע שכיביתי אותה, המחשב זוכר את המצב האחרון שהיא היתה בו ולכן היא לא תדלק בהתנעה הבאה.

הלוגיקה קצת שונה ממה שכתבתי, זה עדיין מתחכם, אבל זה מה שיש אצלי...

פורסם
בVAG אפשר לשנות טמפרטורה בה פועלת המערכת. ברירת המחדל -50, כלומר פועל תמיד, אפשר לשים 50.

אנא הסבר את הנושא וכיצד בפועל מתבצע השינוי.

איזה כייף לי :)

פורסם
טוב, הרמתי טלפון לחבר שעזר לי בכל הסיפור והנה העדכון:

ה-PATCH בסה"כ שומר את המצב האחרון שהמערכת היתה בו. כלומר אם התנעתי את הרכב והמערכת נדלקה אוטומטית (ברירת המחדל ברכב), ברגע שכיביתי אותה, המחשב זוכר את המצב האחרון שהיא היתה בו ולכן היא לא תדלק בהתנעה הבאה.

הלוגיקה קצת שונה ממה שכתבתי, זה עדיין מתחכם, אבל זה מה שיש אצלי...

 

אכן התחכמות, כי תכל'ס הנהג הוא זה שמנטרל את המערכת ולא יזום על ידי היצרן.

אמנם ההסבר כעת יותר מתקבל על הדעת , אבל עדיין מוזר לי שהיצרן מאפשר זאת.

פורסם
אל תהיה בטוח! כי לא לכולם יש משאבת מים חשמלית למגדש הטורבו ואל תסתמך על חוברות לימוד יותר מדי, כי הם מכסות חלק קטן ממגוון הטכנולוגיות הקיימות.

 

מקבל את זה,

אז מאיפה או איך המחשב מנוע מקבל מידע האם לכבות את המנוע או לא בעקבות נזק לטורבו?

אם עסקינן בכיבוי שלה, אם אני נוהג על רכב עם המערכת הזאת אני מכבה אותה בפקקים ועומסים,

זה מחרפן אותי.

רועי

פורסם

איך מקבל מידע? לעיתים יש חיישנים של טמפרטורה של המגדש טורבו למשל ולפעמים על סמך הערכה, חישוב מדדים של חיישנים אחרים של ניהול המנוע.


×
×
  • תוכן חדש...