Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת עצור וסע ומנוע טורבו


shaulc
שימו לב! השרשור הזה בן 2982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שאר הפרמטרים?

התנאים לכיבוי המנוע ברכבי קונצרן VAG :

 

1. הרכב נייח.

 

2. סיבובי מנוע מתח ל-1200 RPM.

 

3. טמפ' נוזל הקירור בין 25-100 מעלות צלזיוס.

 

4. ואקום של לפחות 550 מיליבאר עבור מערכת הבלימה.

 

5. האנרגיה הצבורה במצבר מספיקה להתנעה מחדש של המנוע לאחר כיבוי והטמפ' של המצבר מעל -1 ופחות מ-55 מעלות צלזיוס.

 

6. מיזוג אוויר: ההפרש בין הטמפ' של האוויר היוצא מפתחי האיוורור לטמפ' הנדרשת קטן מ-8 מעלות צלזיוס.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא יודע לגבי vag אבל במאזדה אני יודע שזה גם תלוי בעוצמת הדריכה על דוושת הבלמים, דלת נעולה, הגה מיושר (כאשר מנסים להזיז את ההגה כשהרכב כבוי הרכב מיד נדלק).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בבמוו, דריכה חזקה על הבלם תגרום למערכת לא לכבות את הרכב, הפניית הגלגלים יגרמו למערכת להניע את הרכב אם הוא נכבה.

טמפרטורה בחוץ, מצב המצבר ועוד הרבה גורמים יגרמו למערכת כן או לא להכנס לפעולה. אני פשוט העדפתי שלא תכנס לפעולה בכלל.

 

danniel - לשאלתך, לא שילמתי למוסך כלום על השינוי. הסכום שנרשם בפוסט ישן הוא על נסיון שבדיעבד לא צלח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטוח יש עוד, אתה פשוט לא יודע.

אסטרטגית מערכת S&S משתנה מעט בין ייצרן רכב אחד למשנהו וגם בין דגמי הרכב השונים של אותו ייצרן. להזכירך המערכת הייתה קיימת כבר ב-1983 ברכבי פאסאט וגם פולו ולאחר מכן מערכת יותר מתקדמת בלופו לכן מאוד ייתכן שאני מפספס משהו לכן אם תוכל למלא את החסר מה טוב.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה בשלוף מהראש...מצב דוושה של מצמד למשל, מצב ידית הילוכים, מצב כפתור ביטול שלא במצב ביטול (אם יש) תנאיים הכרחיים לאפשר דימום מנוע, הלא כן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מומחה איכות סביבה, אבל החסכון בדלק אצלי התבטא אולי ב 2%. כלומר הרכב צורך עכשיו כ 2% יותר דלק (או שאשתי התרגלה לרכב והתחילה להשתולל :-) )

האם 2% הפרש בצריכת דלק שווים את עלות כל החיישנים והמערכות שקובעות מתי המערכת תיכנס ותצא מפעולה?

האם ה 2% האלו שווים את הבלאי הנוסף (לדעתי הלא מקצועית) למצבר, לסטרטר ואולי לעוד רכיבים? מה עם עלות המצבר החזק יותר? אצלי הוא 90 אמפר לעומת 60 שהיה ב- 530.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לורנס התשובה היא כניראה שלא,

אבל יש מחוקק והוא קובע עובדות בשטח בלי לחשוב על דרך המימוש והיעילות שלה.

יש יצרנים שבבירור קורסים תחת קצב עידכון תקנות זיהום האויר ומנסים לעמוד בהן גם במחיר של אמינות מחפירה או ממש רמאות בבדיקות.

 

אז זו התוצאה כשמנסים לכפות בכח התקדמות טכנולוגית במקום לעזור לקדם אותה.. פאץ' על פאץ' על פאץ'..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בראיה המוגבלת שלי, יצרני הרכב עובדים עם סכין מוצמדת לגרון. לכן, לשאלה שלך, אני לא מאשים את הנאנסת על כך שיצאה מהבית, אלא האנס שכפה עצמו עליה.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת אמרת, כי ברור שיצרני הרכב מרוויחים וברור שהם מנסים ליצר מערכות שיחזיקו מעמד ויהיו עמידות, אחרת היו מפיצים את מרכולתם בשווקים עם תקינת זיהום אויר נמוכה יותר.

רק לידיעה כי ליצרנים יש יותר משנתיים פיתוח לפני שנכנס תקן הזיהום אויר הבא.

אגב הרגולטור האירופאי/ והצפון אמריקאי (אלו הקשווקים שמכתיבים את התקמני םהמחמירים ביותר) אינו תלוש מהמציאות ומאחורי כל תקן חדש עומדים מחקרים יקרים מאוד שנפרסים על שנים לגבי תחלואה מזיהום אויר ברכב ואפקטים תוצאתים נוספים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...