Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת עצור וסע ומנוע טורבו


shaulc
שימו לב! השרשור הזה בן 2982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב שבסמלון, רשמי וחוקי ישר מהמחשב בגרמניה למחשב של דלק מוטורס אחרי הרבה עבודת שיכנוע שלי.

באירופה יצא על זה מסמך של היצרן שמאשר למוסכים מורשים להתקין את זה ולא לגבות על ההתקנה (אם מחליטים להפוך שוב, ניתן לגבות שעת עבודה).

היצרן קשוב לצרכנים ולכן פיתח בעצמו ומאפשר להתקין את הפאטצ'.

 

 

לא Patch ולא נעליים.

בסה״כ נדרש לשנות שני ערכים בשתי שורות קוד סמוכות מ״פעיל״ ל ״לא פעיל״ באמצעות תוכנת הקידוד.

 

לי כחובבן זה לוקח בערך רבע שעה לבצע תשינוי הזה - כולל זמן ההדלקה של המחשב והירידה במעלית לחניה.

למוסך זה צריך לקחת חמש דקות.

 

עושה רושם שסתם סיפרו לך סיפורים כדי לחייב אותך על שעה/שעתיים עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ראשית, לא חייבו אותי כי כך כתוב במסמך של היצרן (אני עדיין מנסה להגיע אליו אבל בינתיים הגעתי לאתר שמבקש מנוי בתשלום כדי לראות את ה- SERVICE BULLITENS של BMW)

שנית, אם המשכת לקרוא את השרשור, לא מדובר בכיבוי המערכת אלא לגרום לה לזכור ולשמור את המצב האחרון שבו היתה לפני כיבוי המנוע וכך להשאר בפעם הבאה שהרכב יותנע.

שלישית, אני יכול להבטיח לך שאחרי מעל 20 שנה במוסך שם, עם 6 רכבי במוו שונים, אף אחד לא מחפש להרוויח עלי שעת עבודה או לספר לי סיפורים. עמדת הדיאגנוסטיקה עבדה 5 שעות על הרכב כי ככה צריך כדי לעשות את השינוי וכל הבדיקות שאחריו ע"פ הנחיות היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה בדיוק ניתון לקבוע שם, ההודעה בכלל לא הייתה ברורה.

אנא הסבר את הנושא וכיצד בפועל מתבצע השינוי.

 

 

 

קראו כאן (השיטה הראשונה ולא עושים את זה במוסכים מורשי יבואן): http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f197/disable-stop-start-vcds-tweak-94276.html

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאייל צודק חלקית.

גם אני הייתי מצפה ממערכת דימום מנוע שלא תפעל בעת שהמנוע קר, אלא שבפועל לפחות בחלק מהיישומים זה לא קורה (eHdi למשל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבי קונצרן VAG כאשר טווח הטמפ' של נוזל קירור נעה בין 25-100 מעלות צלזיוס המערכת תכבה את המנוע במידה ושאר הפרמטרים תקינים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, לא חייבו אותי כי כך כתוב במסמך של היצרן (אני עדיין מנסה להגיע אליו אבל בינתיים הגעתי לאתר שמבקש מנוי בתשלום כדי לראות את ה- SERVICE BULLITENS של BMW)

שנית, אם המשכת לקרוא את השרשור, לא מדובר בכיבוי המערכת אלא לגרום לה לזכור ולשמור את המצב האחרון שבו היתה לפני כיבוי המנוע וכך להשאר בפעם הבאה שהרכב יותנע.

שלישית, אני יכול להבטיח לך שאחרי מעל 20 שנה במוסך שם, עם 6 רכבי במוו שונים, אף אחד לא מחפש להרוויח עלי שעת עבודה או לספר לי סיפורים. עמדת הדיאגנוסטיקה עבדה 5 שעות על הרכב כי ככה צריך כדי לעשות את השינוי וכל הבדיקות שאחריו ע"פ הנחיות היצרן.

 

כנראה שכל כך הרבה שנים במוסכים בילבלו אותך וכבר שכחת על מה שילמת ועל מה לא.

הרשה לי לרענן את זכרונך, ולהזכיר לך כי שילמת 400 ש"ח על ביטול ה START\STOP

לפחות כך אתה דיווחת. לא המצאה שלי:

400.jpg

 

כמו כן, באותו שירשור, בהודעה מספר 51, אתה טוען לוותק טיפולים במוסכי ב.מ.וו של 5 שנים +שנות אחריות (כמה זה יוצא? 8?), עברה חצי שנה והוותק קפץ לו ל 20 שנה.

8.jpg

 

אז אנא ממך, חסוך מעצמך הבטחות, אין להן ערך.

אני יודע על מה אני כותב. קידוד של ביטול START\STOP לוקח (לי) פחות מ- 15 דקות.

 

וזה השלב בו אני לוקח את עצתו של מרק טווין ופורש מהוויכוח:

"לעולם על תתווכח עם אדם שאינו נצמד אמת, משום שצופה מן הצד עשוי להתבלבל ולא לדעת מי הוא מי"

 

(טוב נו, זה לא בדיוק כמו המשפט המקורי של מרק טווין, אבל ציון אמיר קצת שיכלל אותו והתאים אותו לזמננו, ואני אימצתי את זה של ציון אמיר, אבל לצורך הדיון, החלפתי את המילה "טיפש" במילים "אינו נצמד לאמת")

 

 

והנה הלינק לשרשור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?582969-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%95-%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-1-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94/page5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיים פרסום של במוו בנושא.

ניתן לגגל את הקוד שלו: "SI B12 15 12".

בדגמי F מדובר על עירוב של מידע גם מתיבת הגיר האוטומטי.

כנראה אם כך שניתן לבצע את הפעולה תחת אחריות יצרן ובדיקתו, וכנראה שגם באמצעות תוכנות השתלטות כמו E-SYS בחצר האחורית.

אשמח לתובנות של חברי הפורום.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיים פרסום של במוו בנושא.

ניתן לגגל את הקוד שלו: "SI B12 15 12".

בדגמי F מדובר על עירוב של מידע גם מתיבת הגיר האוטומטי.

כנראה אם כך שניתן לבצע את הפעולה תחת אחריות יצרן ובדיקתו, וכנראה שגם באמצעות תוכנות השתלטות כמו E-SYS בחצר האחורית.

אשמח לתובנות של חברי הפורום.

תודה.

 

בדיוק זה המסמך !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GIDIMI - אתה טועה, מטעה ואפילו מכפיש.

 

מה הקשר בין זה שמתועדת אצלי 8 שנים בקלסר לבין זה שאני מטפל כבר 20 שנה באותו מוסך? 2 הרכבים האחרונים עדיין מתועדים ומתוייקים אצלי.

זה שאתה משתמש בפוסט עזרה שלי אלייך כדי להכפיש אותי, מפרש אותו לא נכון ומכניס לי מילים לפה, זה באמת לא מכובד.

אין לי כח להמשיך כי זה לא תורם לדיון פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאייל צודק חלקית.

גם אני הייתי מצפה ממערכת דימום מנוע שלא תפעל בעת שהמנוע קר, אלא שבפועל לפחות בחלק מהיישומים זה לא קורה (eHdi למשל).

אני לא רואה בעיה כולשהי שהמנוע כבה כאשר טמפ' נוזל הקירור היא מעל 25 מעלות צלזיוס.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SI B12 15 12

 

INFORMATION

The Automatic Start/Stop (MSA) system is a further BMW Efficient Dynamics measure aimed at meeting BMW’s commitment to reducing CO2 emissions and enhancing fuel economy.

 

BMW, always a leader in innovative technology, will be the first automobile manufacturer to bring MSA technology to all new models.

 

Automatic Start/Stop systems will become prevalent in the future, as manufacturers strive to meet increasingly stringent emissions and fuel economy requirements.

 

By automatically switching the engine off when the car is stationary, MSA can improve fuel economy and reduce emissions.

 

New F-vehicles now incorporate the second generation of MSA (MSA II), which has been further developed to operate in combination with an automatic transmission and the BN2020 electrical system.

 

A detailed description of the MSA Automatic Start/Stop function can be found in the ICP Technician library under Technical Training course ST1112.

 

SITUATION

Some drivers have expressed the desire to deactivate this function in certain situations. This can be done manually via the Automatic Start/Stop function button with the LED switched on, indicating that the start/stop function is deactivated.

 

However, by default, the Automatic Start/Stop function is reactivated each time the engine is started.

 

At the request of an owner, it is possible to modify this default logic to “Last user mode.”

 

With this logic, the current MSA’s activated or deactivated setting is stored and used on the next trip.

 

Note: All new BMW M models have the “Last user mode” as the default setting from production.

 

PROCEDURE

Explain the benefits of the MSA technology to the customer:

 

The environmental benefit of reduced greenhouse gases and the financial benefit of improved fuel economy

 

The attachment is a document that you can share with customers, which provides an overview and answers to some of the most commonly asked questions. It should be given to all customers at the time of sale, and placed inside service loaner vehicles equipped with MSA.

 

Should a customer still request “Last user mode,” submit a PuMA case entitled “Activate MSA memory conversion.”

 

The IBAC code necessary to perform this conversion will be provided in the response to the PuMA case.

 

Using the latest version of ISTA/P, perform the conversion “Activate MSA memory,” along with a complete vehicle coding and any required programming as determined in the measures plan.

 

Upon successful completion of the measures plan, the option OMSA is added to the vehicle order.

 

Note: When the ISTA system message displays: Battery voltage only “XX.XX” V. Please connect charger. Please note the displayed battery voltage reading in the repair order comments section.

 

WARRANTY INFORMATION

The conversion procedure outlined above can be submitted for reimbursement, one time on eligible vehicles, during the BMW New Vehicle/SAV Limited Warranty coverage period of 48 months or 50,000 miles, whichever occurs first.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GIDIMI - אתה טועה, מטעה ואפילו מכפיש.

 

מה הקשר בין זה שמתועדת אצלי 8 שנים בקלסר לבין זה שאני מטפל כבר 20 שנה באותו מוסך? 2 הרכבים האחרונים עדיין מתועדים ומתוייקים אצלי.

זה שאתה משתמש בפוסט עזרה שלי אלייך כדי להכפיש אותי, מפרש אותו לא נכון ומכניס לי מילים לפה, זה באמת לא מכובד.

אין לי כח להמשיך כי זה לא תורם לדיון פה.

באמת שלא תורם לדיון אבל זה חשוב לדעת,לטובת אחרים שאולי יהיו מעוניינים גם לנטרל, האם שלמת או לא שלמת על העדכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...