Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל התחיל ביום חמישי 4.02.2016 ב12 אחר הצהריים.

אני מקבל טלפון ממרקו (מרקו הוא החבר הראשון שלי פה בשוויץ, הכרתי אותו בחוג לגרמנית לפני 7 שנים ומאז חברים טובים מאוד, אהה מרקו הוא סלובני במקור, ונחשב אחד הטובים בסלובניה ובארופה בסווינג), מדברים על הא ודא, ולבסוף הוא אומר אומר לי שהוא צריך לנסוע לשבועיים לסלובניה לצורך סידורים של התואר שהוא היה אמור לסיים לפני 10 שנים ועדין לא סיים.במשרה מלאה , ושואל חצי בצחוק חצי ברצינות אם אני מעוניין לבוא איתו ללובליאנה (לו יש ילדה בת 3 ואישה מחשפה).

אמרתי לו נשאל את האישה אם זה בסדר מבחינתה, טלפון לאישה, והסברתי לה שמרקו נוסע לסלובניה ושאל אם אני רוצה לבוא איתו, אבל אם אני נוסע זה יהיה רק לסוף שבוע, האישה התלהבה ואמרה "סע, תעשה חיים, אתה עובד מספיק קשה, אני יהיה אצל אמי עם התינוקת".

טלפון למרקו שאני בפנים אבל רק עם עוד חבר יבוא, כי לא בא לי לחזור 700 ק"מ לבד ביום ראשון, שליחת הודעה למיכי (חבר שווצרי מהעבודה הקודמת), והוא משיב שהוא בפנים.

יום שישי מגיע, אני מסיים לעבוד מוקדם (2 אחר הצהריים), מכין את הכל, מיכי מגיע ב4 ונוסעים לקחת את מרקו.

השעה 5 וחצי, מתדלקים וממשיכים ישר לסלובניה, ללובליאנה אנחנו מגיעים ב12 בלילה, במקום לנסוע לבית של מרקו, אנחנו יוצאים לפאבים (בירה בפאב היא בין 2 ל4 יורו לחצי ליטר), אוכלים משהו, והולכים לישון ב4 לפנות בוקר.

שבת מתעוררים ב8 בבוקר, ארוחת בוקר וב9 יוצאים לעיר, 15 מעלות בחוץ עם שמש, יוצאים לקניות, מרקו זורק אותי אצל הספר (חבר טוב שלו) ואחרי זה נוסעים למסעדה (נחשבת לאחת המסעדות הטובות בסלובניה, ובגלל שתיירים לא יודעים עליה המחירים זולים מאוד)ץ

19:00 חוזרים הביתה, טלפון לחברים שלו, ונפגשים ב21:00 בעיר, הרבה מהחברים שלו אני מכיר (לא פעם ראשונה שמה), הרבה בנות באות, ויאללה יוצאים לפאבים לשתות ומשם למסיבות, אני לא מעשן בכלל והשאר? גו'יינטים ללא הפסקה, גם בפאבים ובמיוחד במסיבות.

חוזרים אליו הביתה ב3 לפנות בוקר, מתעוררים ב7 בבוקר ו8 וחצי יוצאים לכיוון שוויץ.

סה"כ 1450 ק"מ בסוף שבוע, 100 יורו לבן אדם, פעמיים תדלקנו, המון ליטרים של בירה וכיף.

הפיג'ו נסעה ללא שום בעיה, ואפשר לומר שהרכב מאוד מאוד נוח.

ומילה לגבי לובליאנה: העיר יפה מאוד, מאוד נקיה (יותר נקיה מאשר רוב הערים בשוויץ), יחסית זולה, והנשים מדהימות.

DSCF5034.jpg

DSCF5038.jpg

DSCF5044.jpg

DSCF5045.jpg

DSCF5065.jpg

DSCF5088.jpg

DSCF5118.jpg

DSCF5132.jpg

DSCF5139.jpg

DSCF5154.jpg

DSCF5157.jpg

DSCF5158.jpg

פורסם (נערך)

מדינה יפה ואנשים מסבירי פנים.

לפני מספר שנים טיילתי עם אשתי בסלובניה כמה ימים, גם בטיול די ספונטני.

דווקא בליובליאנה לא מצאנו עניין מיוחד, כנראה שאפילו חיפה עשירה יותר באתרי תיירות. אבל הנוף וטבע במדינה מדהימים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...