Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט התקנת מערכת MITSUBISHI OUTLANDER 2016


ShizoManiak
שימו לב! השרשור הזה בן 2650 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא זו זמבורה! צופר אוויר :-)

 

בפיאסטה 89 שהיתה לי היה לי גם צופר אוויר - זמבורה של משאית וגם צופר 16 חיות

אבל זה היה לפני הרבה זמן, זה היה לא חוקי, היום אני אזרח שומר חוק 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פרוייקט מדהים! נראה ממש טוב, רואים שאתה פדנט ומקצועי! מחכה לעדכונים..

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של טויטרים! תתחדש!

כבעלים של CX280 לשעבר, ממש אהבתי אותם.

דגם שלך זה עם סיומת V וזה הדגם המשפופר שלהם.

יש להם דגם נוספ, לדעתי יותר חדש cx280hg, עדיין לא יצא לי לקרוא עליו תגובות.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום חופשי, ושמשי.

אז למה לשבת בבית... :wink:

 

IMG_0903.jpg

IMG_0906.jpg

IMG_0908.jpg

IMG_0910.jpg

IMG_0913.jpg

IMG_0915.jpg

IMG_0917.jpg

IMG_0918.jpg

IMG_0920.jpg

IMG_0921.jpg

IMG_0922.jpg

IMG_0923.jpg

IMG_0924.jpg

 

זמן עבודה כשעתיים וחצי, שלוש שעות (פירוק דיפונים, והדבקת חומר בידוד)

השתמשתי ב2 מ"ר של חומר איטום.

 

התחלה טובה, אני מרוצה.

שבוע הבא ממשיכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו שממש עושה את זה בלראות משטח שלם מבודד ככה מצד שני זה פשוט שימוש לא נכון ביריעות בוטיל.

 

היצרן נתן שם כיסוי טוב מאוד עם חומר מונע רזוננס וכל מה שהיה צריך לעשות זה להוסיף עוד קצת בוטיל מסביב לזה וזהו - הכיסוי המלא נגד רעשים צריך לבוא מחומרי הספוג למינהם.

 

סתם משקל מיותר על הרכב.

 

מצד שני אני יותר מבטוח שהרכב הזה הולך להיות חרישי לאחר סיום העבודה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי החומר שאתה רואה על הדופן הוא כמו אבן, הוא לא אלסטי, הוא יצלצל יחד עם הפח ברזל כמו פעמון.

בלי טיפה של ספק אני מצהיר שהאיטום המקורי לא יכול להיכנס אפילו להגדרה של צחוק מהעבודה.

מוזר לשמוע את זה ממך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא כמו אבן לתחושה ולהגדרה האישית שלך אבל בפועל זה חומר שמוסיף מסה לפח ומוריד רזוננס - הסיכוי שהפח של הרכב בכלל ועשה שם וויברציות הוא קטן והיצרנים בודקים את זה בעזרת ציוד ממוחשב שמאזין לשלדת הרכב.

 

זו הסיבה שהחומר הזה שם - אם אתה חושב לרגע אחד שיצרן היה משקיע כסף בסתם לשפוך שם טינופת - אז כאן כבר מגיע המקום לבדק עצמי.

 

ראיתי אנשים שמורידים את החומר הזה עם חנקן נוזלי, ראיתי אנשים שמגיעים למצב לא שפוי בזמן שהיצרן שם שם מראש את החומר הזה בכדי להוריד רזוננס פח.

 

יצרנים בעצמם וגם נציגים מטעמם (פתחתי כאן על זה שרשור שלם בו אני מראה הסברים של נציג STP ) אומרים מראש שאין כל צורך לשים כל כך הרבה בוטיל ברכב.

 

אם תביט בעבודות בידוד היום בDIY לעומת עבודות בידוד בתחילת שנות ה2000 אתה תראה שעבודות הבידוד שנעשות כאן בפורום עוד תקועות אחורה בידע בזמן שבDIY החברה התחילו להקשיב ולקרוא את הוראות היצרנים וגם להקשיב לאנשים שעוסקים בזה כמדע והעליתי פה כמה וכמה סרטונים שמסבירים את הידע וההגיון מאחורי כל חומר וחומר כזה.

 

בזמנו היה כאן חבר פורום שהאשים אותי ב"הפצת תורה" בזמן שהיצרנים בעצמם מפיצים את הידע הזה.

 

יש מקרי קצה כמובן כמו מערכות SPL בהן גם יש מצד אחד צורך להוסיף מסה מאוד רצינית לפח הרכב ומצד שני אי יכולת להשתמש בחומרים סופגים בכדי לא להפחית את הלחץ בתוך התא (רכב)

 

אבל בסופו של דבר שימוש שכזה ביריעות בוטיל הוא או מידע מוטעה או פשוט מרצון לקבל גימור מסויים לרכב, תחושת מגע מסויימת - כפי שציינתי מקודם - אפקט "פח מרצדס".

 

רומן - אל תבין אותי לא נכון, יש לך ידי זהב ובסופו של דבר אתה משיג את המטרה במלואה - אך האם אתה באמת בטוח שצריך להשתמש כל כך הרבה בבוטיל? מה לגבי תוספת משקל לרכב שלך? צריכת דלק? עומס על המתלים ובולמי הזעזועים? לאורך זמן יש לזה משמעות - אמנם מינורית אבל יש לזה משמעות.

 

אני יכול לאמר לך ממקור ראשון - לאון בודד I35 כאילו וזה היה טנק - בסופו של דבר עשיתי איתו נסיעה ברכב, הוא היה שקט בצורה בלתי נתפסת אבל לאחר בניית כל המערכת אצלו ביחד עם הבידוד - היה ניתן להרגיש בבירור שהמתלים של הרכב כעבור פחות משנתיים כבר נהיו קשיחים יותר וגם היה צריך להביא את הרכב שלו לטורים גבוהים מאוד בכדי שהוא יאיץ כמו שצריך - הבן אדם פיצץ שם את כל הרכב! בשלוש שכבות של בוטיל :lol:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן שכבה 1 של 3מ"מ מספיקה בהחלט.

אני עם סיאט לאון הקודמת שלי אחרי 4 שנים יכול להגיד שכל סנטימר שהיה מודבק ברכב החזיר לי תחושת סיפוק גם ממערכת סאונד וגם משקט הפנימי.

אולי אתה צודק והיה מספיק לזרוק 2-3 דפים של בידוד לכל התא המטען אם היה מדובר על מרצדס, אך לצערי מדובר ברכב עם פח של פחית קוקה קולה.

אני לא מחזיק רכב שנים ע"ג שנים, 3-4 שנים ומחליף, לא מעניין איך ירגישו המתלים בעוד זמן מה.

אני מעדיף לעשות אותו טנק, להרכיב הכל בחזרה, ולא לחזור לנושא הבידוד בעתיד, מאשר לזרוק כמה יריעות בידוד ואז לאכול סרט שאם הייתי שם יותר חומר איטום, הוא היה יותר שקט.

גם בלי לפגוע באף אחד, אני לא מבין למה לשים ברכב חומרים אשר מיועדים לעבודות ביניין?

יכול מאוד להיות אני עם ראש המרובע ואין בהם הבדל, אבל אני לא הייתי משתמש בתחלופות זולות.

כמו שאמר אחד החברים שלי מהפורום (זול מתחיל ב "ז") או שעושים את העבודה הכי טוב, או לא עושים בכלל.

זו דעה שלי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון רומן - ברוב המקרים זול אכן מתחיל באות השביעית.

 

אבל יש מקרים ברורים בהם אתה יודע שתחליף זול ופשוט עושה בדיוק את אותה העבודה.

 

בספוג מה שמשנה בעיקר זו הצפיפות, היתרון של החומרים הייעודיים הוא שהם מאוד צפופים ולכן אתה יכול לחסוך בעובי החומר - באותה הידיעה, רכישת חומרים מתחום הבניין שהם קצת יותר עבים וגם רכים יותר כך שהם נדחסים היטב, תעשה בדיוק את אותה העבודה.

 

לא רעילים, לא מנדפים ריחות, לא דליקים ועושים את אותה העבודה בדיוק - סיבה טובה לשקול אותם.

 

אל תשכח גם שאתה הבאת את החומרים האלו מייבוא אישי במחירים שרוב חברי הפורום לא מסוגלים להשיגם בו - זה משפיע מאוד על ההחלטות ועל שיקול הדעת.

 

אני חושב שהמפתח לכל הנושא כאן הוא ההרגשה האישית שלך ואתה בעצמך רשמת כי אתה מעדיף להרגיש שהרכב הינו טנק וציינת את המושג שקט נפשי - זה סוגר את הנושא פחות או יותר.

 

אני מסכים שלמיצובישי יש פח דק מאוד - אבל לא במקומות בהם הרכב צריך להיות בטיחותי - בטח שלא בקורות או ברצפה - דלתות, מכסים, גג זה משהו אחר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2650 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...