Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

נשבר לי ממוסכים מורשים ששוחטים במחירים.

מישהו יכול להמליץ על מוסך שיכול לעשות טיפול 125 אלף והעברת טסט לפריוס 2008?

כנראה שאצטרך להחליף צמיגים הפעם. פעם שעברה לקחו לי ממש הרבה כסף בטענה שהחתך של הצמיג נמוך. אשמח לקבל המלצה מאיפה כדאי לקנות צמיגים חדשים.

 

תודה!

פורסם

במערכת היברידית לא כל מוסך יכול לטפל.

אני מציע שתחשוב שנית על אופציה של מוסך מורשה.

ביאריס שלי הייתי מטפל במוסך "רייכמן" בבני ברק, ואני ממליץ עליו בחום.

גם בפתח תקווה (טויוטה שפילמן) יש מוסך טוב, דבר עם לב מנהל המוסך.

פורסם
במערכת היברידית לא כל מוסך יכול לטפל.

אני מציע שתחשוב שנית על אופציה של מוסך מורשה.

ביאריס שלי הייתי מטפל במוסך "רייכמן" בבני ברק, ואני ממליץ עליו בחום.

גם בפתח תקווה (טויוטה שפילמן) יש מוסך טוב, דבר עם לב מנהל המוסך.

 

תשמע, פעם אחרונה שביקרתי בשפילמן (ואני לקוח לקבוע שלהם) היה בגלל שהאוטו לא נדלק והייתי צריך להניע עם כבלים. רק עבור בדיקת מצבר הם ביקשו 300 שקל. נסעתי למוסך הירוק, תוך 5 דקות עשו לי את הבדיקה במקום, ללא תשלום, אמרו שהכל תקין, ומאז לא הייתה לי שום בעיה... הייתי מצפה שאקבל יחס כזה בשפילמן בתור לקוח קבוע.

פורסם

לגבי היחס אתה צודק.

יתכן שבדיקת מצבר של מערכת היברידית שונה מבדיקת מצבר של מערכת "רגילה".

אתה יודע מה צריך להחליף ב125K? יש לך לוח טיפולים?

×
×
  • תוכן חדש...