Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מעוניין בגיר אוטומטי פלנטרי (רגיל), בגיר רובוטי חד מצמדי (אני אישיצ לא אוהב- הטלטולים מעצבנים אותי, אבל איש איש והעדפותיו הוא) או תיבה רציפה (מיקרה וספייס סטאר)?

 

קיה פיקנטו/יונדאי I10- מכוניות דומות אבל לא זהות. הקיה מכוניות מיושנת יותר (הושקה ב-2011 ועברה לפני כמה חודשים מתיחת פנים), בעוד שהיונדאי היא דגם חדש ואיכותי יותר שהושק לפני שנתיים (אם אני זוכר נכון). הן חולקות יחידת הנעה- מנוע 1.0 עם 66 סוסים ותשע וחצי קילוגרם-כוח המשודכים לתיבת ארבעה הילוכים (הילוך פחות מבאחרות) אוטומטית רגילה (לא רובוטית חד מצמדית), ויש גם מנוע 1.2 עם אותה התיבה, אבל מחירו באיזור ה-80K. הקיה יותר קטנה ופחות פרקטית (וחסכונית בפער קטן), ולדעתי בין השניים הללו היונדאי צריכה להיות הבחירה- האבזור של שתיהן דומה (יש דברים שיש ביונדאי ואין בקיה ולהיפך), האיכות גבוהה ואתה לא מרגיש שחסכו עלייך ושאתה נוהג ב"מכונית תקציב". שים לב שהמנוע לא חזק, ולעיר זה בסדר, וגם את ירושלים היא תעלה עם דוושה ברצפה, אבל עקיפות זה דבר שדורש תכנון/וויתור. בסיס הגלגלים עומד על 238.5 ס"מ, המרווח טוב (ופה יש 5 מקומות) והבגאז' גדול (252 ליטר).

אני בדרך כלל לא כתבן פורומים דגול אבל אני בדיוק בימים אלה חורש את הרשת בדיוק באותו חיפוש כמוך אם כי אני בודק קצת פחות אופציות ממך.



 

לא מסכים עם הציטוט שמעל. אני דווקא מתכוונן לכיוון הפיקאנטו ואותה אני ארכוש. חוץ מזה שהאבזור שלה הרבה יותר טוב מהאחרות ולטעמי היא גם הכי יפה,יש לה שבע שנים אחריות (אם קונים לא מליסינג) ​ומקנה לפיקאנטו את הקלף המנצח לטעמי.

 

בדיוק אתמול בחיפושים שלי גם הגעתי לסקירה של ״אוטו״ על הרכב. גם הם אומרים שזאת המכונית המומלצת בקטגוריה. הנה קישור:

http://www.auto.co.il/%D7%93%D7%92%D...%98%D7%95.aspx

 

מקווה שעזרתי לך להחליט

:-)

פורסם

אני בדרך כלל לא כתבן פורומים דגול אבל אני בדיוק בימים אלה חורש את הרשת בדיוק באותו חיפוש כמוך אם כי אני בודק קצת פחות אופציות ממך.



 

לא מסכים עם הציטוט שמעל. אני דווקא מתכוונן לכיוון הפיקאנטו ואותה אני ארכוש. חוץ מזה שהאבזור שלה הרבה יותר טוב מהאחרות ולטעמי היא גם הכי יפה,יש לה שבע שנים אחריות (אם קונים לא מליסינג) ​ומקנה לפיקאנטו את הקלף המנצח לטעמי.

 

בדיוק אתמול בחיפושים שלי גם הגעתי לסקירה של ״אוטו״ על הרכב. גם הם אומרים שזאת המכונית המומלצת בקטגוריה. הנה קישור:

http://www.auto.co.il/%D7%93%D7%92%D...%98%D7%95.aspx

 

מקווה שעזרתי לך להחליט

:-)

 

שמע, כל אחד כותב פה בפורום לפי מה שנראה לו נכון. יצא לי לנהוג על כל אחד מהרכבים הללו, אני אישית יותר התחברתי לטריו הגרמני-צ'כי-ספרדי מאשר לפיקנטו והיא הרגישה לי יותר חזקה ומתאימה לשימוש בין עירוני (מה גם שלי אין בעייה מיוחדת עם גיר רובוטי חד מצמדי). לדעתי, המנוע של היונדאי/קיה פשוט לא מספיק מחוץ לעיר. אין ויכוח שאלו מכוניות טובות מאוד. לדעתי השבע שנים אחריות לא כ"כ חשוב, בכל זאת מדובר במכונית מיני עם אבזור בסיסי ומנוע 1.0 אטמטוספרי עם תיבת 4 הילוכים פשוטה ומוכחת שנמכרת בארץ בצורה זו או אחרת מעל עשור.

כמובן שהאוכש יבצע נסיעת מבחן או ישכיר רכב ליום וכך יחליט איזה רכב מתאים לו.

פורסם (נערך)

היום החזרתי i10 1.2 אחרי שבועיים של השכרה ו-1000 ק"מ. (אחרי שהחליפו לי אותה מאייגו ידנית דור קודם שמתה תוך יום, שזה אגב הרכב הכי גרוע עליו נהגתי אי-פעם) כמי שלא מחבב במיוחד רכבים מהמזרח לא ציפיתי להרבה, אבל בסוף הופתעתי לטובה מהרכב. נוח, שקט עד 90 קמ"ש, כוח מספק בהחלט, יציב על הכביש גם במהירויות הקרובות לקצה היכולת של הרכב :twisted:, המושבים נוחים גם לנסיעות ארוכות. עדיפה משמעותית מהפיקנטו לדעתי באספקט של יציבות כביש במהירויות גבוהות ונוחות מושבים בנסיעות ארוכות. החסרונות העיקריים בעיני הם רעשי דרך משמעותיים במהירויות תלת ספרתיות, חוסר בידית למראה המשנה את הזווית למניעת סנוור בלילה ומערכת סאונד באיכות נמוכה.

לא התנסתי במנוע היותר חלש שנכנס לתקציב.

היא מעל התקציב שלך (כרגע יש מבצע חבר שמקרב אותה לתקציב אם זה רלוונטי, או מליסינג כמו שהציעו).

אם הייתי קונה רכב בקטגוריה הזו כיום יש סיכוי גבוה שהייתי בוחר בה, אחרי שהייתי בודק את השלישיה לבית ואג.

עריכה אחרונה על ידי tomer321

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם

אני ואישתי רכשנו ב 2011 2 רכבי 107 חדשים, את שלי מכרתי לא מזמן כי אנחנו צריכים רכב גדול יותר עכשיו שאנו +1, ואת של אישתי השארנו כרכב שני.

 

ה 108 וכנ"ל C1 ואייגו כולם אותו הרכב זה פרויקט משותף של סיטרואן/פיג'ו/טויוטה, מן הסתם אם תיקח טויוטה במכירה כיד 2 יהיה לה את הערך הגבוה מבין השלושה ככה זה בארץ גם אם אין ברכב שום דבר שקשור לפיג'ו-סיטרואן , מספיק הסמל כדי לחתוך במחיר.

 

מאוד אהבתי את 107 ולדעתי רכב מעולה, נסעתי בעיקר בכביש 6 ואישתי נוסעת בעיקר בפקקים, הרכב הראה צריכת דלק מעולה של 1:18 בכל תדלוק!

http://www.fuelly.com/car/peugeot/107/2011/mosheva/102377

 

ה C1 ו-108 עברו מתיחת פנים לא רק חיצונית אלא גם בפנים הרכב והיום הם הרבה יותר רכב מאשר ה 107 שהיתה לי וכוללים דיפוני דלתות, מערכת שמע מתקדמת ועוד שלל "פינוקים" שב 107 לא היו.

 

כאשר רכשתי את הרכב חיפשתי את הרכב החסכוני בקטקגוריה ואכן ה 108/C1/איגו הן החסכוניות ביותר.

 

כיום אני זמנית נוהג על פיקנטו אוטו' שנתון 2015 ואני חייב לציין שהרכב הרבה הרבה יותר זריז מה 107 שלי ומרגיש הרבה יותר רכב מה 107 אך עם זאת צריכת הדלק על הפנים 1:12 במקרה הטוב.

 

אם כמובן ממליץ על ה 108/C1 בגלל החיסכון בדלק.

 

שווה לך לעשות נסיעה על ה 108/C1 ועל הפיקנטו/I10 ולהחליט מה מרגיש לך נעים יותר.

 

בהצלחה

פורסם

ברור שהפיקנטו תהיה זריזה יותר,לגירסה האוטו יש יתרון בדמות גיר נעים יותר מאשר הרובוטי,אבל כאמור פחות חיסכוני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני ואישתי רכשנו ב 2011 2 רכבי 107 חדשים, את שלי מכרתי לא מזמן כי אנחנו צריכים רכב גדול יותר עכשיו שאנו +1, ואת של אישתי השארנו כרכב שני.

 

ה 108 וכנ"ל C1 ואייגו כולם אותו הרכב זה פרויקט משותף של סיטרואן/פיג'ו/טויוטה, מן הסתם אם תיקח טויוטה במכירה כיד 2 יהיה לה את הערך הגבוה מבין השלושה ככה זה בארץ גם אם אין ברכב שום דבר שקשור לפיג'ו-סיטרואן , מספיק הסמל כדי לחתוך במחיר.

 

מאוד אהבתי את 107 ולדעתי רכב מעולה, נסעתי בעיקר בכביש 6 ואישתי נוסעת בעיקר בפקקים, הרכב הראה צריכת דלק מעולה של 1:18 בכל תדלוק!

http://www.fuelly.com/car/peugeot/107/2011/mosheva/102377

 

ה C1 ו-108 עברו מתיחת פנים לא רק חיצונית אלא גם בפנים הרכב והיום הם הרבה יותר רכב מאשר ה 107 שהיתה לי וכוללים דיפוני דלתות, מערכת שמע מתקדמת ועוד שלל "פינוקים" שב 107 לא היו.

 

כאשר רכשתי את הרכב חיפשתי את הרכב החסכוני בקטקגוריה ואכן ה 108/C1/איגו הן החסכוניות ביותר.

 

כיום אני זמנית נוהג על פיקנטו אוטו' שנתון 2015 ואני חייב לציין שהרכב הרבה הרבה יותר זריז מה 107 שלי ומרגיש הרבה יותר רכב מה 107 אך עם זאת צריכת הדלק על הפנים 1:12 במקרה הטוב.

 

אם כמובן ממליץ על ה 108/C1 בגלל החיסכון בדלק.

 

שווה לך לעשות נסיעה על ה 108/C1 ועל הפיקנטו/I10 ולהחליט מה מרגיש לך נעים יותר.

 

בהצלחה

 

איזה מנוע הפיקנטו שאתה נוהג עליה?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...