Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתהיה צריכת דלק שפויה, אחזקה לא יקרה, לא רואה מוסך (וגם כשכן רואה שלא אפשוט את הרגל), תא מטען סביר (משהו כמו סיטרואן C4 פיקאסו\מאזדה 5 יהיה בסדר), ירידת ערך שנתית לא גבוהה, בין השנים 2007-2009.

תקציב עד 45,000 ש"ח.

תודה מראש.

 

נ.ב כבר עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה לשאלתי.

פורסם
גיפ 2007 ב45 אלף?

תשקול שוב את המחיר או את השנה

 

אתה רציני? עד כדי כך המחירים גבוהים?

אין מצב למחירים כאלה בשנתונים 2007-2008?

פורסם

אתה מחפש גיפ גדול.

כמו שאני מאמין אתה לא תחפש זבל.

תעשה סיור קצר גיפים כללי בין השנים 07-09

ותראה את טווח המחירים. מתחילים באזור ה60 לרוב

ומיגעים ללא גבולות.

אני עצמי מחפש סוזוקי גראנד ויטרה אזור 2008.

יש אנשים שעולים מעל למחירון שלו ללא הצדקה.

למה?כי זה גיפ.

עשה סקר שוק תבדוק אם אפשרותך לרדת בשנה קצת

או לעלות במחיר ובגדול מה יהיה השימוש ברכב

קמ / גיר/ שנה/ וכו וכו.

כך נוכל לעזור לך הרבה יותר

JDM its my life,Subaru b3 Sport

פורסם

בתקציב הזה לא נכנס ג'יפ שעונה על הקריטריונים שלך. החיפוש מוציא 'קבוצה ריקה'.

 

תשקול:

 

- להעלות את התקציב

- לרדת בשנתון

- ובנוסף, לוותר על חלק מהדרישות. למשל - ירדת בשנתון, פגעת באמינות.

פורסם
בגדול מה יהיה השימוש ברכב

קמ / גיר/ שנה/ וכו וכו.

כך נוכל לעזור לך הרבה יותר

 

ברכב הנוכחי שלי עשיתי כ19,600 שנתי בממוצע.

הגיר צריך להיות אוטומט (גם אשתי צריכה לנהוג וקשה לה בידני).

השימוש העיקרי יהיה נסיעות לעבודה\משפחה וכו'.

הטיולים זה לחופשות וימי שישי כשמתאפשר. קשה לי להאמין שעם הילדים "אקרע" את השטח. לא חושב שאסע איתם למדבר יהודה ולנגב לדוגמא. מסלולי שטח סבירים כמו בגליל\גולן\כרמל יהיה נחמד.

לגבי שנה: הרכב הנוכחי שלי הוא 2003. אני מחפש 2007-2009 אבל בתקציב שלי אמרתם שקשה למצוא (אם בכלל). קחו בחשבון שאם אקח 2007 אז עוד שנה הוא כבר יהיה 10 שנים על הכביש אז לקחת פחות מ2007 יהיה נראה לי לא הגיוני בעליל.

האם המידע הזה עזר?

פורסם

עזר לדעת למה לכוון אותך כן.

גיפ 2007 ב45 אלף שתוכל להינות ממנו

ולא לשלם עליו הון טיפולים לא תמצא ידידי.

ממליץ לך שוב להגדיל את התקציב או להבדיל לרדת בשנים.

זה שיורדים בשנים לא אומר שיורדים באיכות.

אנשים נוסעים פה בגיפים שנת 80 90 ונהנים מכל רגע.

שקול את זה שוב.

עם תקציב כמו שלך לא נוכל לענות על הדרישות שלך

לשנים הללו.

JDM its my life,Subaru b3 Sport

×
×
  • תוכן חדש...