Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

לאחר שהצמיגים עשו את שלהם אחרי 4.5 שנים והמצבר גוסס אחרי 6 שנים! (כבוד), מחפש להחליף את שניהם.

הדרישות מהצמיגים: מידה 175/70/13

לא סיני- או לפחות ברמה של פלקן.

תקציב עד כ1000 שקלים+- לרביעיה.

לגבי מצבר, כמה שיותר זול עם לפחות שנה אחריות.

אפשר חברות כמו start up ודומיהן.

יותר חשוב, באזור הקריות/מפרץ חיפה. חשוב לי מקום אמין ועדיפות לעשות באותו מקום את שניהם.

תודה לעוזרים

פורסם

חיפוש לגבי צמיגים לא היה מזיק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?565100-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A0%D7%98-2005&p=4718413&viewfull=1#post4718413

ספציפית לענין הפאלקן, לא הייתי ממליץ על הדגם SN828. אם תצליח למצוא את ה-SN832 אז אולי יש מקום לשקול לחיוב.

המלצות לצמיגיות באזורך גם תוכל למצוא באמצעות חיפוש.

×
×
  • תוכן חדש...