Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הכנסתי את הרכב לפחח ,אני עושה כל הרכב פחחות ושינוי צבע לאפור כהה מכחול בהיר

מצורף תמונה של האוטו שלי מהיום ושל הצבע שאליו אני מכוון להגיע

סגרתי עם הפחח 2700 ש"ח וכל האוטו קומפלט (חיצונית *)

עכשיו הוא אמר לי והסכמתי , על צביעת פנים הרכב הוא רוצה תוספת יקרה , אז החלטתי שכשיפתח המכסה מנוע היה תכלת בפנים , וכשאני אפתח את אחד משתי הדלתות היה תכלת בפנים ובמקום ללכת על צבע לאוטו אפור , גנט לבן , ושאר הדברים אדום שחור

אז אני אלך על 3 צבעים מרכזיים , אפור , גנט לבן , וכל השאר משחק עם כחול / תכלת , ושחור

מה אתם חושבים ? על הכל

לגבי רישיון הרכב , לא יעשו שום בעיה בשינוי כל עוד כל האוטו אפור ?

וכמה עולה לשנות את זה ברישיון ?

 

כמובן אם יש למישו טיפים או כל דבר אני יותר מאשמח לשמוע

Screenshot_2015-11-14-21-51-59.jpg

Screenshot_2015-10-29-19-55-36.jpg

פורסם

התהליך לשינוי צבע ברישיון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?6798-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%9F-%D7%9C%D7%A9%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95&p=63407&viewfull=1#post63407

 

אני מאוד אהבתי את הצבע הכחול בהיר.

אבל אם זה יפה בעינייך אפור, אז אין שום בעיה עם זה.

העיקר שתהיה מרוצה ושמח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

2700 שקל לצביעת רכב נשמע לי ממש זול. הרכב שלי נמצא כרגע בצביעת טמבון קדמי ומכסה תא מטען לאחר תיקון פחחות קל ואני כמעט מתקרב למחיר שכתבת.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
התהליך לשינוי צבע ברישיון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?6798-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%9F-%D7%9C%D7%A9%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95&p=63407&viewfull=1#post63407

 

אני מאוד אהבתי את הצבע הכחול בהיר.

אבל אם זה יפה בעינייך אפור, אז אין שום בעיה עם זה.

העיקר שתהיה מרוצה ושמח.

 

תודה רבה , ענה לי על מספר שאלות רק נשאר השאלה , בגלל שכשפותחים את הדלתות והמכסה מנוע ישאר תכלת לא היה עם זה שום בעיה בשינוי הצבע ברישיון ?

 

תתחדש ותהנה!

תודה רבה

פורסם

אני מכיר מישהו שצבע את המאזדה 6 שלו אצל מישהו באיזור חיפה תמורת 2500שח ואחרי שלושה חודשים היו כל מיני פיצוצים

וסדקים מוזרים בצבע.

  • אחראי פורום
פורסם

בהחלט עלות נמוכה מאוד.

ולגבי שני הצבעים, זה לא משנה לרישיון אבל נראה פשוט לא טוב.

אבל - כל אחד משקיע כמה שהוא יכול ואף אחד לא מצפה להשקעה גדולה ברכב ישן שהוא לא אספנות או נדיר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אוקיי אמנם המחיר זול (שזה כמו שאמרתי התקציב המקסימלי שלי)

אך אני מאוד מרוצה כרגע ! (בעזרת ה' גם בהמשך)

ביקשתי ממנו לעדכן בתמונות מהתהליך והוא עושה את זה שזה מראה על ייחס ואכפתיות , הוא בנתיים לא פיקשש שום פרט שאמרתי לו לעשות , כמו לדוגמא להוציא את פנס הערפל מאחורה ולמלא לשייף ולעשות באותו הצבע של האוטו וכו

תמונות מצורפות , בתגובה הבאה חשוב לי לצרף תמונות לפני , זה לא נותן לי עוד לצרף משום מה

 

ועוד משהו , אני שומע כאן המון המלצות לעשות ווקס , חשוב והכרחי ? מה טווח המחירים , לא עצמאית ?

 

 

IMG-20151117-WA0047.jpg

IMG-20151117-WA0048.jpg

IMG-20151117-WA0046.jpg

פורסם

תוכל לצרף תמונות מקרוב?, האם יש "גלים" בצבע? נראה שהצבע יצא מעט "מאט", לא מספיק מבריק (יתכן ואני טועה עקב התאורה בתמונות) לכן אולי כדאי לשקול פוליש עדין, וקס ואוטם. בגדול התוצאה יפה, מקווה בשבילך שהצביעה איכותית והצבע ישמר.

×
×
  • תוכן חדש...