Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים, צריך ייעוץ.

 

הגברת התחילה להתעסק באיפור בצורה מקצועית, אני מחפש לה מצלמה שתן תמונות איכותיות על מנת שיהיה אפשר להעלות לדף העיסקי בפייסבוק ולאתר אינטרנט, וכמובן להראות ללקוחות במחשב, ושתדגיש את כל הפרטים הקטנים שצריך לראות באיפור.

 

עכשיו לצערי התקציב הוא דיי דל ואני גם בכלל לא בטוח במאה אחוז מה אני צריך.

התייעצתי עם כמה וכמה אנשים, אבל שואלים 10 אנשים מקבלים 100 דעות.

 

חלק ייעצו לי לקחת מצלמה דמוי DSLR כגון SX50 של קנון וכדומה, חלק אמרו שלא ייתן תוצאות מרשימות, ובעיקרון הן גם לא זולות במיוחד, כבר עדיף לקחת משהו טוב באמת לדעתי.

אין מטרה להדפיס את התמונות על קנבס בגודל 8 מטר, אלא לשם הדברים שציינתי למעלה.

 

חשבתי על כמה אופציות.

1. לקנות את ה1200D, רק הגוף. ולהוסיף עדשה לפי המלצתכם

2. לקנות את ה1200D כקיט עם עדשה 18-55 (תספיק לצרכים שציינתי??)

 

עכשיו, הבנתי שהעדשה שמגיעה בקיט לא להיט בלשון במעטה, אלא אם תגידו אחרת.

פה אבקש את עזרתכם, יש לי סלט בראש מכל העדשות.

 

אני צריך נטו עדשה לצרכי צילומי איפור ותקריב פנים, לא נוף או זום או שום דבר אחר, לא כרגע לפחות. צריך שיהיה אפשר לצלם פנים של אישה מאופרת, ונניח להתמקד על העין או שפתיים.

(הבנתי שכדאי וממולץ שיהיה בעדשה מייצב מובנה ומנוע פוקוס אוטומטי - אשמח לתיקון אם לא הבנתי נכון, כלומר הבנתי שאם יש במצלמה מנוע פוקוס אז העדשה תעשה פוקוס אוטומטי פשוט לאט יותר)

 

 

סליחה על החפירה הארוכה. אני קצת אבוד.

תודה רבה מראש

 

נ.ב

הקצבתי לעצמי לא לעבור את ה1500 שקלים, אומנם הבנק עוד לא התקשר לצרוח עליי, ושנינו עובדים, אבל מנסים לצמצם את ההוצאה. אם תגידו לי "שמע ב1600 אתה קונה גם גוף וגם עדשה מצוינת שתספק את כל צרכיך בעולם, תכין קפה ותנקה את הבית. אז לא נריב על זה :) )

עריכה אחרונה על ידי m.l
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לקנות dslr זה די אוברקיל בשביל לצלם דוגמאות איפור פעם בכמה ימים.

עדיף להשקיע בקורס עריכת תמונות ומצלמה דמוי מקצועית..

פורסם

נסה לשים יד על גוף יד שנייה מצלם חובב שמשדרג גוף, ולא מצלם מקצועי שטחן עשרות אלפי קליקים.

 

צרף עדשה זולה סטייל ה50 ממ עם צמצם 1.8 שעולה גרושים ויש לך אחלה ערכה לפוטורטים

M-TECH E46

פורסם

אני בתחום הצילום.

ואחד הדברים החשובים בצילום איפור, הוא עיוות פרספקטיבה של המצולם.

 

אורך המוקד, קובע לך את המרחק מהאובייקט, ומכיון שכך, את יחס הגודל של כל אלמנט בפנים.

 

היינו,

עם אייפון וסלפי, כשהמצלמה קצת בצד, המרחק של העדשה מ2 העניים - לא שוה, ומשך, תצא עין קטנה ועין גדולה.

האף יהיה גדול גם - כי הוא קרוב לעדשה מהעיניים

 

אורך המוקד שאתה צריך - הינו 85 (לפחות, לצלומי פנים, אורך המוקד האמיתי הינו 135, אבל זה פחות פרקטי לשימוש יומיומי)

 

כל גוף FF ישן משומש בן 5 של קנון יתאים לעבודה..גם חדש, אם יש תקציב.

 

והעדשה 85/1.8 קטנה וזולה יחסית.

 

את הקיט....תשמור לטיולים וכו...

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

לדעתי (ואני לא מהתחום אז סלחו לי :-))בשביל צילומי פנים מקרוב מצלמות הסמארטפונים של היום מספיקים, הרי תיהיה לכם תאורה טובה, איזה סמארטפון יש לכם?

גם אני חושב שעריכה טובה+ והכרת תוכנות חשוב יותר.

 

זה לפחות להתחלה, בהמשך כבר יש מקום להישתדרג.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
לקנות dslr זה די אוברקיל בשביל לצלם דוגמאות איפור פעם בכמה ימים.

עדיף להשקיע בקורס עריכת תמונות ומצלמה דמוי מקצועית..

 

מצלמה דמוי מקצועית סבירה עולה מעל 1000 שקלים, לכיוון ה1300-1400 לפי מה שבדקתי ושמתי עליו עין לאחר קריאת ביקורות.

כבר עדיף להוסיף ולקנות משהו נורמלי.

 

אני בתחום הצילום.

ואחד הדברים החשובים בצילום איפור, הוא עיוות פרספקטיבה של המצולם.

 

אורך המוקד, קובע לך את המרחק מהאובייקט, ומכיון שכך, את יחס הגודל של כל אלמנט בפנים.

 

היינו,

עם אייפון וסלפי, כשהמצלמה קצת בצד, המרחק של העדשה מ2 העניים - לא שוה, ומשך, תצא עין קטנה ועין גדולה.

האף יהיה גדול גם - כי הוא קרוב לעדשה מהעיניים

 

אורך המוקד שאתה צריך - הינו 85 (לפחות, לצלומי פנים, אורך המוקד האמיתי הינו 135, אבל זה פחות פרקטי לשימוש יומיומי)

 

כל גוף FF ישן משומש בן 5 של קנון יתאים לעבודה..גם חדש, אם יש תקציב.

 

והעדשה 85/1.8 קטנה וזולה יחסית.

 

את הקיט....תשמור לטיולים וכו...

 

תודה על תגובתך.

כמה שאלות ברשותך, אני לא מהתחום פשוט וקצת קשה לי עם המושגים עדיין, מראש מתנצל.

הכוונה שלך נניח לעדשה כזאת: https://www.erlich.co.il/shop/%D7%A2%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/nikon-af-zoom-nikkor-70-300mm-f4-5-6g/

היא תכסה את מה שאתה מתכוון אליו?

 

גוף FF? הכוונה נניח 450D? או יותר רציני?

ה1200D לא מתאים לדברים האלה? אני מבין שהוא נחשב רמת כניסה מינימלית.

 

לדעתי (ואני לא מהתחום אז סלחו לי :-))בשביל צילומי פנים מקרוב מצלמות הסמארטפונים של היום מספיקים, הרי תיהיה לכם תאורה טובה, איזה סמארטפון יש לכם?

גם אני חושב שעריכה טובה+ והכרת תוכנות חשוב יותר.

 

זה לפחות להתחלה, בהמשך כבר יש מקום להישתדרג.

 

לי יש G2 לה יש G3, כשאתה משווה למצלמות נורמליות את התמונות אתה מבין כמה הצילום הוא גרוע, והשתמשתי ועשיתי את ההתאמות האפשריות של המכשירים (עד כמה שיש)

 

לא שאני קוטל, אשמח לדעת שמצלמה ב300 שקלים תתן לי תוצאות טובות, פשוט צילמתי גם עם מצלמה בת שנתיים של אולימפוס, מהקטנות, גם היא לא נתנה משהו מטורף.

וזה אחרי שראיתי צילום עם 450D שזו מצלמה מ2008 שנתנה תוצאות מדהימות.

עריכה אחרונה על ידי m.l
פורסם (נערך)

כמה שאני מבין הכוונה היא לצלם פורטרטים.

במקרה כזה דרוש לא מעט ציוד, צריך כמובן מצלמה FF (בגלל עומק שדה רדוד יותר מקרופ), עצמית בסגנון מה שממליץ B4 עם מפתח צמצם מתאים כמובן ודרושה תאורה: או פרוז'קטורים או מספר פלאשים, או לפחות פלאש חיצוני עם דיפיוזור. אידיאלי שיהיה סטודיו עם תאורה ורקעים.

אבל לפני זה, כמו שסיוויק רשם נכון - דרוש צלם. לצלם פורטרט בצורה יפה ללא צללים, כמו שצריך - צריך לדעת איך. בצורה חובבנית התוצאה תיהיה חובבנית. או כמובן לשכור שירותיו של צלם מקצועי עם כל הציוד שיעשה את העבודה.

כאן דרושה עבודה באיכות כמו במגאזינים.

 

ולמי שממליץ קיט, או סלולארי - זה מתאים לשימוש ביתי חובבני, אבל לשימוש מקצועי יהיה קשה עם תוצאות כאלה למכור את העבודות.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

B4 צודק בהכללה,

אבל זה שוב לוקח אותך למקום של לקנות טנדר כדי להעביר שקית עגבניות.

 

בנוסף, זה אומר שהגברת תצטרך להיסחב עם ציוד בעל נפח, משקל ועלות לא קטנה,

עם שאלות אמינות כמשומש, ובנוסף היא תצטרך ללמוד צילום טיפה לעומק

כדי להפיק מזה משהו, ולהגיע ליכולת קצת יותר ממינימלית, אחרת היא תצלם בציוד טוב אבל במצב אוטומטי

ויצא לה פחות טוב מאייפון. זה אומר "לשחק בכפתורים" ולהגיב כל פעם למצב

משתנה בכל הפרמטרים [לשנות סוג מדידת אור, מהירות תריס, מפתח צמצם, איזו, מרחק מהאובייקט,

להוסיף מקור אור חיצוני אם צריך, איזון לובן וכו' וגו'. כשאתה מיומן זה קל כמו לנהוג ברכב עם גיר רגיל,

אבל נדרש ניסיון - ובשביל זה נדרשת תשוקה ללמוד צילום]

 

לצלם תמונה טובה בציוד שהציע B4 מצריך ידע וניסיון,

יש היום מגוון של ציודים שמותאמים בדיוק לצרכים שלכם ולמי שהצילום הוא משני בסיטואציה.

The first one to get angry loses

פורסם

 

לצלם תמונה טובה בציוד שהציע B4 מצריך ידע וניסיון,

יש היום מגוון של ציודים שמותאמים בדיוק לצרכים שלכם ולמי שהצילום הוא משני בסיטואציה.

 

אוקי, תוכל לתת בבקשה המלצה לדגם מסויים של ציוד מתאים לדעתך?

תודה

פורסם

3-3 0131-Edit copy.jpgזו צולמה ללא שום עזרי תאורה

תאורה טבעית ועיבוד בלייטרום.

 

אורך המוקד 85 ממ

מפתח צמצם 1.2 ( או 1.4 )

 

שים לב לפרספקטיבה הישרה.

זה כל מה שחשוב בצילום הזה.

 

והעדשה שאני מכוון אותך אליה..

https://www.erlich.co.il/shop/%D7%A2%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/canon-ef-85mm-f1-8-usm/

 

וה450D ודומותיה החדשות (500/550/600 ואילך..) גם טובה, אבל היא לא FF, ואם אתה הולך על קרופ פקטור, אז 50/1.8 תהיה מספיקה בהחלט...(וזולה יותר..)

https://www.erlich.co.il/shop/%D7%A2%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/canon-ef-50mm-f1-8-ii/

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

לצערי לא - אני לא בקיא בציודים הללו ספציפית -

אבל כל מה שניקון או קאנון ייעדו לשימוש כזה הוא כנראה טוב,

כאן יש לך הכל - ביקורות + מדריכי קנייה,

 

ואני לא שולל שהדבר הכי יעיל עבורה [וגם מתנה נחמדה ?]

הוא סמארטפון חדיש, וקצת הבנה באיך עובד אור וגוון.

 

ראיתי צילומים של האייפון 6 שנראים פשוט מצויין,

התלות היא שהאובייקט יהיה מואר כראוי [נכון לכל מצלמה בעולם :) ].

באור יום לא ישיר\תאורת חלון תוכל להוציא פורטרטים מצויינים.

The first one to get angry loses

פורסם

B4, הגברת מוארת ע"י מנורת התקרה [בין השאר], זה "עזרי תאורה חיצוניים",

עומק השדה כה רדוד עד שלא מתאפשר לאף שלה להיות בפוקוס וכך גם לעין הרחוקה,

אלו נקודות שפוגמות בתשומת הלב הניתנת לצילום,

הלחי שלה עברה גיהוץ מאסיבי עד שבכללי היא נראית כמו בובת תצוגה,

לולא שיערות הגולדה שקיבלו דגש והצוואר העבה שיצא לה היה אפשר ממש לטעות.

The first one to get angry loses

פורסם (נערך)
[ATTACH=CONFIG]443253[/ATTACH]זו צולמה ללא שום עזרי תאורה

תאורה טבעית ועיבוד בלייטרום.

 

אורך המוקד 85 ממ

מפתח צמצם 1.2 ( או 1.4 )

 

שים לב לפרספקטיבה הישרה.

זה כל מה שחשוב בצילום הזה.

 

והעדשה שאני מכוון אותך אליה..

https://www.erlich.co.il/shop/%D7%A2%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/canon-ef-85mm-f1-8-usm/

 

וה450D ודומותיה החדשות (500/550/600 ואילך..) גם טובה, אבל היא לא FF, ואם אתה הולך על קרופ פקטור, אז 50/1.8 תהיה מספיקה בהחלט...(וזולה יותר..)

https://www.erlich.co.il/shop/%D7%A2%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/canon-ef-50mm-f1-8-ii/

 

אלפי תודות, זה בדיוק הכיוון שאני מחפש.

 

אגב, המקום המיועד מאור היטב, יש דלת זכוכית "חלבית" ברוחב 1.10 מטר, מכניסה כמויות אור מטורפות, וכמובן חלון ויש מנורות.

כמובן שעבודות שיבוצעו במקומות אחרים יאלצו להתמודד עם מה שיש.

 

אני באמת רק מבהיר, אין ספק שנלך לעשות קורס, זה בסיסי לגמרי ולא ציינתי בהודעה הראשונה.

 

סיויק 08 - אני אשקול זאת בכובד ראש, אנסה להשאיל אייפון 6 מחבר לאיזה שעה, נראה את התוצאות. אני לא שולל כלום.

עריכה אחרונה על ידי m.l

×
×
  • תוכן חדש...