Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיויק אתה מתחכם...ולא ברור לשם מה.

תאורה טבעית..הינה תאורה שנמצאת בסביבת המצולם.

אתה מגדיר את כל מה שנמצא מעל 0EV כתאורה...גם אם זה יהיה נר

 

אני בתמונה בא להוכיח כי לא צריך תמיד תוספת תאורה כדי לצלם נכון...להבדיל ממה שנכתב כאן.

 

בא לך להפוך את זה לפורום צילום..?

גש לDSPOT ותחגוג שם..עם שאר צלמי המקלדת.

supreb 2016 l&k 280 4*4

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משתקפים בעיניה 3 מקורות תאורה, זה נקרא תאורה, שאם לא אז מה זה, תחשוכה ?

 

אולי היה עדיף נר במקרה הזה שכן הוא היה בא מהצד ולא מלמעלה-

וכך לא היה מדגיש את הקמטים מתחת לעיניים שלה ויוצר אצלה צל מתחת לסנטר.

 

כולה אני מנסה לומר שציוד טוב הוא לא ערובה לכלום - ולפעמים ההפך, רק מקשה,

בניגוד לעצתך לחברתו להסתובב עם פריים 85, וגם אז כמו שנראה פה לעיתים דרש איזה

ליטושון תוכנה קטן בדמות מכבש.

 

אני אומר דיספות זה כאן

The first one to get angry loses

פורסם

הבעיה שעדשת 85 מ"מ היא לא עדשה זולה.

בניקון אחת הבעיות היא שהעדשה הישנה (AF ולא AF-S), לא כוללת מנוע פוקוס ואז לא תפקס אוטומטית על גופים ברמת הכניסה (D3XXX או D5XXX). בקנון אין את הבעיה הזאת.

בנוסף, 85 מ"מ משומשת עולה בסביבות 1000-1200₪, מה שמותיר אותך עם תקציב זעום למצלמה משומשת, שבמקרה הטוב יוכל להספיק לגוף עתיק כמו D80/400D/30D.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
זה ברור לי, אני אלך לקורס בסיסי לפחות. אולי אפילו שנינו נלך.

 

בת'כלס, אתה צריך לדעת לצלם דוגמניות פנים, עם דגש על איפור.

זה מקצוע, והמצלמה זה רק חלק מהציוד של המקצוען.

אתה צריך לדעת תאורה, לבחור אורך מוקד מתאים, עומק שדה (ועוד) ואולי הכי חשוב, עיבוד נכון של התמונה, כולל ריטוש, צבעים מדוייקים וכו'.

 

זה אם אתה רוצה צילומים ברמה גבוהה.

 

לחילופין, אתה יכול למצוא אולי מישהו שידריך אותך הדרכה בסיסית, ועם המלצות הציוד שקיבלת, אתה יכול לקבל תמונות סבירות, בשביל להעלות הרבה.

קורס "כללי" לא יעזור לך הרבה.

 

להתחלה, הייתי לוקח מקצוען, שייתן לך מצבור איכותי להצגה מתמדת, וממשיך לבד, כדי להעסיק את הפייסבוק על בסיס קבוע.

 

דרך אגב, מכיוון שרב האיפורים זה לחתונות, אפשר להתעלק על הצלם של החתונה (לא שכולם שם מבינים בהכרח משהו, אבל זה יכול להיות פתרון).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
סיויק אתה מתחכם...ולא ברור לשם מה.

 

 

אם לא בא לך לקבל תגובות - אל תכתוב.

 

קיבלת תגובה מאוד עניינית, שבאה להראות לפות"ש שצילום דוגמניות זה עניין מסובך (אם עושים זאת טוב).

התאורה בעיניים מציירת עליהן פסים, וזה נראה לא טוב.

העיניים מאוד חשובות בצילומי פנים...

 

בנוסף, הטשטוש הגורף של כל התמונה הוא לא מה שאתה רוצה להראות בצילומי איפור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
בת'כלס, אתה צריך לדעת לצלם דוגמניות פנים, עם דגש על איפור.

זה מקצוע, והמצלמה זה רק חלק מהציוד של המקצוען.

אתה צריך לדעת תאורה, לבחור אורך מוקד מתאים, עומק שדה (ועוד) ואולי הכי חשוב, עיבוד נכון של התמונה, כולל ריטוש, צבעים מדוייקים וכו'.

 

זה אם אתה רוצה צילומים ברמה גבוהה.

 

לחילופין, אתה יכול למצוא אולי מישהו שידריך אותך הדרכה בסיסית, ועם המלצות הציוד שקיבלת, אתה יכול לקבל תמונות סבירות, בשביל להעלות הרבה.

קורס "כללי" לא יעזור לך הרבה.

 

להתחלה, הייתי לוקח מקצוען, שייתן לך מצבור איכותי להצגה מתמדת, וממשיך לבד, כדי להעסיק את הפייסבוק על בסיס קבוע.

 

דרך אגב, מכיוון שרב האיפורים זה לחתונות, אפשר להתעלק על הצלם של החתונה (לא שכולם שם מבינים בהכרח משהו, אבל זה יכול להיות פתרון).

 

ברור שמקבל את דעתכם, אין ספק שלדעת לצלם עדיף מציוד, אני מתכוון גם ללמוד קצת זה ברור.

מן הסתם לא הולך לפתוח סטודיו, אלא יותר על בסיס מה שרשמת, לצלם תמונות כמה שיותר איכותיות כמובן, ולהעלות לפייסבוק, להראות אלבומים ללקוחות פוטנציאלים. דברים כאלה.

 

בוא נעשה ככה - אני מקבל ומכבד את כל הדעות, כמובן כי אני לא מבין כמעט כלום בתחום, ממש בסיסי.

אבל אני לא מחפש להפוך לצלם סופר מקצועי, כמובן שכדי לנצל את הציוד הבסיסי ביותר צריך לדעת לעבוד איתו.

אבל הסיבה שאני לא מתכנן להפוך למקצועי היא הסיבה שבחרת את הדגם 1200D שהוא רמת הכניסה של קנון, ולא דגם מקצועי הרבה יותר.

לצרכים שאני צריך אני חושב שהוא מספיק, אם אתאהב בתחום ייתכן ואשדרג כבר בעתיד.

 

בכל מקרה, תודה לכל מי שענה, עזר וכתב. קיבלתי פה מידע טוב. וגם כתבו לי בפרטי. עזר לי מאוד. תודה.

עריכה אחרונה על ידי m.l
פורסם

לדעתי מצלמות הכניסה של ניקון נותנות תמורה טובה יותר לכסף, למרות היותן מוגבלות מבחינת היצע העדשות, איכות התמונה והחיישן עדיפים. תציץ בDXOMARK.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אם לא בא לך לקבל תגובות - אל תכתוב.

 

קיבלת תגובה מאוד עניינית, שבאה להראות לפות"ש שצילום דוגמניות זה עניין מסובך (אם עושים זאת טוב).

התאורה בעיניים מציירת עליהן פסים, וזה נראה לא טוב.

העיניים מאוד חשובות בצילומי פנים...

 

בנוסף, הטשטוש הגורף של כל התמונה הוא לא מה שאתה רוצה להראות בצילומי איפור.

 

 

שנשלח מכתב לקנון עם בקשת ביטול של טווחי הצמצם 1.2-5.6..?

 

אתה קובע לי מה אני רוצה להראות בצילומי איפור..?

 

וזו לדעתך תגובה עניינית..?

 

 

התמונה באה לראות את חשיבות אורך המוקד בצילומי איפור, המשך למה שכתבתי קודם אודות פרספקטיבה.

בנוסף, היא פנתה למגיב אחר שכתב כי חייבים פלאשים ומטריות וכו וכו...גם פה, הראיתי כי לא חייבים ציוד תאורה כדי להשיג תוצאות.

 

אבל זה פשוט מסע בזמן..

10 שנים אחורה ופורומי צילום.

 

 

כולם חכמים .

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם
אוקי, לא שולל. אין לי העדפה מסויימת. יש לך דגם ספציפי ברמת מחיר של כ1000 שח לגוף?

וואו. לא ציפיתי שהקנון תהיה כל כך זולה. הכי זולה שיש זה D3200 ב1200₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

B4, צילומי איפור זה תחום קצת טכני שקצת נשען על כללים מקובלים

וקצת דומה לצילום-מוצר, זה פחות 'מה שאתה רוצה להראות' [כמו למשל

בכל תחום אמנותי פתוח מנוף ועד רחוב] ויותר מתקרב ל' מה צריך להיראות'.

The first one to get angry loses

פורסם

לא ממש יודע,

אבל שאל את עצמך, 'איפור' - מיועד לשתי העיניים והפנים,

לפיכך כקו מנחה מינימלי טוב שהנ"ל יהיו בפוקוס וללא גיהוץ.

 

הצילום שלך מוכר 'ריסים מלאכותיים' היטב, לעומת זאת,

ומושך לבדוק האם יש לה עדשות מגע ולמה הגבה הימנית גבוהה יותר,

ולא כמה טובה המאפרת, שזה מה שרצה פות"ש להציג.

 

אבל צחוק בצד גם בשביל להגיע לצילום כמו שלך נדרש ידע וניסיון

ועבודת תוכנה.

The first one to get angry loses


×
×
  • תוכן חדש...