Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

אני מניח שאתה מתכוון לרכב חדש.

מבחינתי, רכב מפנק הוא רכב שסופג טוב את מסלול הראלי של מע"צ ומספק תאוצה טובה.

לכן, עד מחיר של 170K הייתי הולך על בטוח, ז"א שברולט מאליבו החדשה שתדביק אותך למושב ותספק שיכוך תחלואי מע"צ מצויין, או וולוו S60 (לא R-DESINE). אולי אפילו תוכל לקבל באיזה מבצע את מנוע ה 2.0T שנותן פייט רציני למאליבו.

רכב נוסף שהייתי ממליץ לבדוק הוא הסקודה סופרב החדשה עם מתלים אדפטיביים עם שיכוך של רכב צרפתי המגהץ את כבישי ישראל.

 

אני אישית, הייתי בוחר בוולוו S60 מכיוון שאני אוהב מאוד הכל ברכב, מנוחות המושבים שפשוט לא רוצים לקום מהם, בידוד הרעשים ברמה שלא מביישת רכבים שיקרים ממנה ב 100K ויותר, מנוע מעולה עם תיבת הילוכים ב 8 מהירויות שתדביק אותך למושב גם ב 100 קמ"ש.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

נראה לי שהוא שאל על חדש אבל בכל מקרה.

 

להורים שלי יש סובארו בי ארבע שלישית, חדשה, וזה עונה נהדר לתיאור של פות"ש.

מבחינתי רכב מפנק זה מכלול של דברים, ובעיקר כזה שמניע ונוסע בכל פעם

שאתה צריך, זה הפינוק הכי גדול.

The first one to get angry loses

פורסם

סופרב החדשה רכב מדהים, חכם, ביטיחותי, ועם מנוע מצויין.

הכי טוב שתעשה נסיעות מבחן.

המלצה שלי סופרב או וולוו

בהצלחה.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

סופרב זו אופציה מעולה וגם סונטה הייבריד החדשה. בתקציב הזה זו סונטה בגרסה המאובזרת יותר. שווה לבדוק.

פורסם

יונדאי סונטה היברידית - עכשיו הגיעה לארץ, גרסת כניסה עולה 160K ורמת האבזור הגבוהה עולה 180K, אמנם מחוץ לתקציב אבל אי אפשר להתווכח עם כמת האבזור. מצטרף גם להמלצה על המאליבו, במיוחד אם המהירות מדברת אלייך :-)

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

תודה לכולם !!! כבר הייתי סגור על מאזדה 6 פרימיום בגרסת מנוע 2.5 והצלחתם לבלבל אותי...

האם המאליבו כל כך טובה ? היא מצטיינת בביצועים אבל מה עם נוחות ואבזור?

הסופרב בגרסה המאובזרת יקרה ונמצאת רחוק מעל התקציב

נדמה לי שאם בודקים ביצועים איבזור ונוחות ביחס למחיר אז המאזדה 6 נמצאת במקום טוב מאוד

מה דעתכם ?

 

אגב, יש היכן לבדוק ולבצע השוואה בין קנית רכב מיבואן וליסינג פרטי בו קונים מחברת ליסינג ?

פורסם

לא הזכרת כמה אנשים צריכים להתנייד ברכב.

בכל מקרה - הנאה מנהיגה, הייתי הולך על הבמוו 118.

איכותית, שקטה, נעימה ומהנה לנהיגה.

אם הגודל כן חשוב, סופרב או אולי מחכה למונדיאו החדשה

פורסם

הסופרב פשוט וואוווו!!!

 

ראיתי את הרכב, הייתי ממש נעול עליו, אבל לא יכול לחכות 3 חודשים מרגע ההזמנה.

אם יש לך זמן, זה ה-רכב!

אגב גם בגרסת 1.8 בהכי פשוטה כמעט ולא החסירו כלום.

פורסם

האם המאליבו כל כך טובה ?

לא לפי הביקורות שדי קוטלות אותה, וגם השאירה עלי רושם פושר משהו ביומיים שהיתה לי אחת בנסיעה לארה״ב.

לא נחשבת מוצלחת במיוחד והמחליפה בדרך.

פורסם
אני לא נעול על טוסון ב 100%... חושב גם על מאזדה 6 בגרסת פרימיום מנוע 2.5

אגב, איך מערכת המולטימדיה של המאזדה ? קראתי באיזה מקום שאין gps... לא נראה לי הגיוני...

בטוסון אגב, אתה מקבל וויז כולל סים סלולארי על חשבונם למשך שנה

סקודה ? האמת שלא בדקתי בכלל...

יש מבחנים על מאזדה 6 ועל סקודה שניתן לקרוא ?

 

אתה יודע כמה עולה סים דאטא לשנה? 500 ש"ח בהגזמה פראית מאוד. מאוד.

 

פינוק זה עניין סובייקטיבי. תגדיר יותר במפורט מה אתה מחפש.

 

אישית הייתי במחיר כזה מחפש רכב משומש שיש לו עוד שנה או שנתיים באחריות. מחירי רכבים אלו צונחים בערכם, ואתה כאן כדי להינות מכך. רכבי מנהלים חדשים ב 170,000 גם כן צונחים בערכם ואז זה יהיה על חשבונך.

 

עם קצת סבלנות וחיפושים תוכל לאתר ב 170,000 רכב משובח מאוד. ויש ברי מזל שקונים רכבים ב 250-280 אלף שח ומחליפים אותם אחרי 18 חודשים. השוק שלהם חלש מאוד וכל מה שתריך זו נכונות לרכוש יד שניה. לא הייתי פוסל להתרשם בשלב הראשון מרכישת רכב יד שניה ממחלקת הטרייד אין של היבואן.

 

באופן כזה תהנה מרכב שהוא משמעותית יותר איכותי ומפנק ממה שתוכל לקבל בסכום הזה מרכב חדש. אם אתה מוטרד מעלויות אחזקה אז תחפש רכב ב 150,000. גם ככה תרכוש רכב מאוד איכותי ותהיה לך "כרית" של 20,000 ש"ח.

 

אם מבחינתך "פינוק" כולל לקנות רכב חדש אז הודעתי ממש לא רלוונטית (חוץ מההערה לעניין הסים).

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...