Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

עומד לרכוש רכב ומחפש את הרכב הכי מפנק שיש היום בשוק

הרכב ישמש בעיקר אותי ומאוד חשוב לי שיהיה מאובזר ומפנק - הכל כולל הכל

אני פתוח להרבה הצעות כמו למשל טוסון החדשה או מאזדה 6

תקציב כ 170 אלף שקל

פורסם (נערך)

אני הייתי בוחר מבין אלה ...מיצובישי אווטלנדר או סוזוקי ויטארה , לקסוס CT200H שיש בה מנוע 1800 דומה לטויוטה פריוס חסכוני או מאזדה 6

עריכה אחרונה על ידי ameer29111
פורסם (נערך)

שלום,

 

מה לגבי חווית הנהיגה, חווית הנהיגה ברכב גבוהה שונה מאוד מרכב פרטי, ברכבי המנהלים כיום מקבלים הרבה יותר אבזור מאשר בגיפונים

 

הייתי באותה דילמה, רק שאני פסלתי מראש רכבים גבוהים, קוראנים וכד' ורציתי בגדול "יפני" בשל האמינות

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?577029-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A4%D7%A0%D7%A7-%D7%95%D7%9E%D7%94%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%94-%D7%AA%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%91-150-%D7%A2%D7%93-180-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A9-quot-%D7%97

 

המאזדה 6 מנוע 2500 פרימיום מבחינתי נתנה הכי הרבה אבזור: מושבי עור, חלון בגג, חישנים קידמיים ואחוריים ומצלמה אך הם היו קשוחים מאוד במחיר ובחווית נהיגה לא היו "הכי" - כרגע יש מבצע שאיני יודע טיבו

 

הרכב שהכי ריגש אותי הוא וולוו S60 אך בגירסה הבסיסית נחות באבזור לעומת מתחרים אחרים בשוק. חווית נהיגה מבחינתי היתה מעולה, בידוד רעשים וכד'. נסעתי גם על הלקסוס CT200 והוא אכן מפנק אך קטן מדי בשבלי והרכב בסגמנט הבא עובר את ה-200 אלף ש"ח

 

יש גם את הניסן אלטימה שלא התחברתי אליה ומשמעותית זולה מאחרים

 

התקציב שלך גבולי לחלק מהדגמים ותלוי במנוע שיספק אותך, אך יש הרבה מעבר לאבזור, בטיחות, חווית נהיגה ועוד

 

ערן

עריכה אחרונה על ידי carmonle

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם

מה טוסון החדשה מנוע 2000 עם הגג הנפתח ? ראיתי את הרכב אבל רק שבוע הבא אנהג בו.

הגג הנפתח הענק מאוד מיוחד

מישהו מכיר ?

פורסם (נערך)

אני לא נעול על טוסון ב 100%... חושב גם על מאזדה 6 בגרסת פרימיום מנוע 2.5

אגב, איך מערכת המולטימדיה של המאזדה ? קראתי באיזה מקום שאין gps... לא נראה לי הגיוני...

בטוסון אגב, אתה מקבל וויז כולל סים סלולארי על חשבונם למשך שנה

סקודה ? האמת שלא בדקתי בכלל...

יש מבחנים על מאזדה 6 ועל סקודה שניתן לקרוא ?

עריכה אחרונה על ידי Uriahg
פורסם

בסופרב אגב לא צריך סים, המערכת מגיעה עם אופציית שיקוף לנייד - אני לא ראיתי ולא שמעתי ממישהו עם זה עובד טוב, הסקודות עם השיקוף מסך עוד לא הגיעו לארץ לפי מה שני יודע (אני גם מחכה לסקודה אגב... )

פורסם
אני לא נעול על טוסון ב 100%... חושב גם על מאזדה 6 בגרסת פרימיום מנוע 2.5

אגב, איך מערכת המולטימדיה של המאזדה ? קראתי באיזה מקום שאין gps... לא נראה לי הגיוני...

בטוסון אגב, אתה מקבל וויז כולל סים סלולארי על חשבונם למשך שנה

סקודה ? האמת שלא בדקתי בכלל...

יש מבחנים על מאזדה 6 ועל סקודה שניתן לקרוא ?

 

בתור מי שהיה לו בעבר רכב עם יחידת אנדרואיד וסים נפרד, התפקוד הכי טוב של המערכת היה ביצירת רשת פנית מהסלולר

 

בחנתי בזמנו את רוב החברות, ויציבות מירבית בגלישה התקבלה כשהני אפשר רשת פנימית

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם
אני לא נעול על טוסון ב 100%... חושב גם על מאזדה 6 בגרסת פרימיום מנוע 2.5

אגב, איך מערכת המולטימדיה של המאזדה ? קראתי באיזה מקום שאין gps... לא נראה לי הגיוני...

בטוסון אגב, אתה מקבל וויז כולל סים סלולארי על חשבונם למשך שנה

סקודה ? האמת שלא בדקתי בכלל...

יש מבחנים על מאזדה 6 ועל סקודה שניתן לקרוא ?

 

לגבי מאזדה זו לא טעות שאין GPS מובנה, מערכת ה MZD connect מגיעה ללא ניווט

מאזדה דורשים 3200 ש"ח נוספים על התקנה של מערכת וויז

 

סתם שאלה למה טוסון כן ולעומת זאת מאזדה 6 ולא CX-5??

המקום היחיד שבו הצלחה קודמת לעבודה הוא המילון!

פורסם

איכפת לך מירידת ערך?

אם לא - לך על המאליבו, הרבה כוח הרבה פח והרבה איבזור, ליחסית מעט שקלים.

מה כן ירידת ערך קטאסטרופאלית וחלפים יקרים.

×
×
  • תוכן חדש...